دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » اگر با کسی توافق می‌کردم حتماً کاری که خواسته بود را انجام می‌دادم/ کوچک‌ترین

    اگر با کسی توافق می‌کردم حتماً کاری که خواسته بود را انجام می‌دادم/ کوچک‌ترین

    داور بازنشسته فوتبال کشورمان می‌گوید شایعاتی که اخیراً در خصوص قضاوت او جهت بازی استیل آذین و سپاهان نوین رخ داده، صحت ندارد و کوچک‌ترین اتفاق نامتعارفی در قضاوت او نبوده هست.

    اگر با کسی توافق می‌کردم حتماً کاری که خواسته بود را انجام می‌دادم/ کوچک‌ترین

    در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

    وبسایت رسمی برنامه نود – داور بازنشسته فوتبال کشورمان می گوید شایعاتی که اخیراً در خصوص قضاوت او جهت بازی استیل آذین و سپاهان نوین رخ داده، صحت ندارد و کوچک ترین اتفاق نامتعارفی در قضاوت او نبوده است.

    به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، خداداد افشاریان، داور بازنشسته کشورمان که اخیراً از سوی بهروز رهبری فرد متهم شده است به اینکه قرار بوده است در بازی استیل آذین برابر سپاهان نوین در لیگ دسته اول به سود این تیم سوت بزند، گفت: آقای رهبری فرد به من اشاره نکرده و کنایه زده هست. نمی شود همین طور صحبتی انجام دهید و بقیه پرسشها را ابتر بگذارید. باید اتفاقی که افتاده را واضح و براق بگویید اتفاقی افتاده هست، شتر سواری که دولا دولا نمی شود!

    اگر با کسی توافق می‌کردم حتماً کاری که خواسته بود را انجام می‌دادم/ کوچک‌ترین

    وی در تصویر العمل به این مسئله که آیا واقعاً چنین اتفاقی رخ داده هست، اظهار داشت: خیر، او (رهبری فرد) مدعی شده است هست. من که نمی گویم. من در مورد طرح این مسئله هم حرفی ندارم. یکی بیاید بگوید که حتی جرأت کرده در این خصوص با من صحبت کند! حالا بحث های دیگری که می گویند دلار گرفته یا… مبحث دیگری هست. در ۲۰ سالی که من داوری کردم، آن بازی نخستین بازی پلی آف نبود که من قضاوت می کردم. در این چند سال چندین بازی پلی آف را جهت شیرین فراز، تراکتورسازی، استقلال اهواز، صنعت نفت آبادان، پگاه گیلان و… قضاوت کرده ام و همه آنها با سوت من به لیگ برتر آمده اند، ولی یک نفر در کشور بیاید و بگوید افشاریان یا افشاریان نوعی، یک ریال نامتعارف، هدیه یا چیزی که در شأن داوری نیست، گرفته است.

    داور بازنشسته کشورمان که با برنامه ورزش کشور عزیزمان ایران رادیو کشور عزیزمان ایران صحبت می کرد، افزود: کاری به صحبت های رهبری فرد ندارم که بحث آن جداست، ولی آیا کسی جرأت دارد اصلاً در این خصوص با من صحبت کند که بخواهد قرارداد ببندد؟ با من ۱۰۰ میلیون قرارداد ببندند که افشاریان، بازی را جهت ما در بیاور؟ و بعد از بازی بگویند چون پنالتی نگرفتی پول را بعد بده؟! من یک لُر و مرد هستم. اگر هم خدایی نکرده من با دوستان به توافقی می رسیدم که اتفاقی رخ بدهد، حتماً کار را انجام می دادم، چون مرد هستم! او ادعا کرده که باید بیاید آن را ثابت کند. فدراسیون فوتبال، کمیته داوران فعلی، قبلی و… من را خوب می شناسند و اگر کوچک ترین مسئله در زندگی من بود، این همه بازی خوب را قضاوت نمی کردم یا صدای آن در می آمد. تخم مرغ دزد شتر دزد می شود و شما شک نکنید، دیروز تا به حال کلی با اصفهانیان صحبت کردم و گفتم به هیچ وجه این پرونده را مختومه نکنید. خواستم تا آخر این پرونده را برویم، چون بردن آبروی یک انسان و مسلمان است و این طور نیست که حرفی بزنند و بروند. من هم این هفته به پایتخت کشور عزیزمان ایران می آیم و در دادگاه صالحه شکایت خواهم کرد. علیه اینترنت و کانال هایی که اسم من را زده اند، شخصاً شکایت خواهم کرد. حالا بهروز رهبری فرد اسمی از من نیاورده، ولی آن هم به طور دیگری! این مسئله براق و روشن خواهد شد.

    افشاریان یادآور شد: از همه اهالی فوتبال بپرسید و روزی که این بازی در پایتخت کشور عزیزمان ایران و مرکز شهر و در ورزشگاه پاس برگزار شد، همه مسئولان فوتبال آن روز در ورزشگاه بودند. آقای شاه حسینی، نماینده او، آقای منوچهر نظری، ناظر بازی و اصلاً فیلم بازی را ببینید. خدا به من کمک کرد، ولی ببینید اگر یک صحنه، اوتی یا کرنری جابه جا شده است هست، آن وقت بگویید.

    وی در تصویر العمل به این مسئله که ابراهیم اسدی نیز در این خصوص گفته در کلوب این صحبت بوده که از سوی عواملی کیف های پر از پول می آوردند و به داوران و بازیکنان حریف می دادند، گفت: من ۲۰ سال در داوری بوده ام. مثلاً شما دوست من هستید و جهت بازی استقلال، پرسپولیس یا… به رختکن می آیید یا پای پرواز و برابر ماشین من می آیید و احوالپرسی می کنید. بعد می روید می گویید که من با افشاریان بسته ام، ولی روح افشاریان بی خبر است و اصلاً نمی داند عنوان چیست. از این اتفاقات بارها افتاده و ما هم دیده ایم. این فرد مثلاً می رود با آن تیم می بندد و اگر افشاریان به نفعش اشتباه کرد می گوید بفرمایید، پول را به افشاریان دادم و سوت زد! فوتبال همین طور دو دو تا چهارتاست و ما داوران هم اشتباه می کنیم و ممکن است صحنه ای را نبینیم، ولی اگر افشاریان اشتباه نکرد، می رود می گوید او قبول نکرد و پول را هم نگرفت. این افراد بسیار بسیار کثیفی هستند که اطراف تیم ها نیز دیده می شوند و دست به هر کاری می زنند. من به شما اطمینان می دهم که حتی اتفاق کمرنگی در آن بازی رخ نداد و جهت همه ثابت خواهم کرد که این ظلمی بر جامعه داوری بوده و این را بدانید آینده از آن جامعه داوری است.

    داور بازنشسته فوتبال کشورمان می‌گوید شایعاتی که اخیراً در خصوص قضاوت او جهت بازی استیل آذین و سپاهان نوین رخ داده، صحت ندارد و کوچک‌ترین اتفاق نامتعارفی در قضاوت او نبوده هست.

    داور بازنشسته کشورمان راجع به تیم داوری اش در بازی استیل آذین برابر سپاهان نوین، اظهار داشت: آقای حیدر شکور و داود رفعتی کمک های من در آن بازی بودند. از عالی ترین کمک داوران کشور عزیزمان ایران هم بودند. شما بازی را نگاه کنید که حتی یک اوتی جابه جا نشد یا اشتباه و کارت اشتباهی هم وجود نداشت. فیلم بازی موجود است و می توانید ببینید.

    افشاریان در پاسخ به این سؤال که اصلاً در طول سابقه حرفه ای داوری اش پیشنهادهایی به او شده است بود یا نه، خاطرنشان کرد: من نمی خواهم روی این مسئله مانور بدهم، ولی در هر صنفی و هر جامعه ای هستند افرادی که نمی توانند واکنش‌ها سالم و صادق مجموعه را ببینند و دست به هر رفتاری می زنند. این اهداف بلندمدت و همتی می خواهد که برابر این افراد را بگیرید. خودتان در بازی ها دیده اید که دروازه بان بازی را رها کرده و تیم برابر گل زده یا مدافع توپ را نگرفته هست. اینها در فوتبال است و ما نمی توانیم خودمان را گول بزنیم. عزم نیرومند می خواهد برابر این پرسشها گرفته شود. خدا جای حق نشسته است و بی شک تا خدا نخواهد آبروی هیچ کس نمی رود.

    ۲۰۴۴۱

    واژه های کلیدی: فدراسیون فوتبال | بازنشسته | فوتبال | قضاوت | ایران | داوران | داخلی | خداداد افشاریان

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • چاپ کتاب اورجینال