آیا او (خدا) برای بنده اش کافی نیست؟ (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » به روزرسانی می‌شود، هفت گزینه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گزینش شدند

    به روزرسانی می‌شود، هفت گزینه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گزینش شدند

    اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران صبحگاه امروز جهت گزینش هفت گزینه نهایی جهت تصدی پست شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران جلسه هم‌اندیشی تشکیل دادند.

    به روزرسانی می‌شود، هفت گزینه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گزینش شدند

    اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران صبحگاه امروز جهت گزینش هفت گزینه نهایی جهت تصدی پست شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران جلسه هم اندیشی تشکیل دادند.

    نهایتا از میان ۷ نفر، دو نفر به عنوان کاندیدای نهایی گزینش خواهند شد

    اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از ساعتی قبل در جلسه هم اندیشی خود که در سالن عباس شیبانی در طبقه اول شورا برگزار شده، در حال نهایی کردن هفت گزینه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران هستند.

    عبارات مهم : برنامه ریزی – محسن هاشمی
    در این جلسه که پشت درهای بسته برگزار شده است ، قرار است هفت گزینه نهایی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از میان ۲۸ گزینه گزینش شود که بر اساس برنامه ریزی ها این هفت گزینه می بایست برنامه های خود را ارائه دهند که نهایتا از میان آنها، دو نفر به عنوان کاندیدای نهایی گزینش خواهند شد.

    به علت برگزاری این جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ، جلسه امروز (سه شنبه) شورا از ساعت ۱۰ صبح تشکیل می شود.

    خبرنگاران و تصویربرداران پشت درهای صحن علنی شورا نشسته اند تا جلسه شروع شود.

    انصراف ۸ نفر از کاندیداهای شهرداری/ هاشمی همچنان جزء گزینه ها

    محمدعلیخانی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران صبحگاه امروز درجمع خبرنگاران گفت: هشت نفر از کاندیداها از جمله بانک، ویسه، بی طرف، تقی زاده، عارف و … از حضور در میان گزینه های شهرداری انصراف دادند و امروز نام ۲۰ نفر در روی مانیتور درج می شود تا هفت نفر گزینش شوند

    وی افزود نام محسن هاشمی در میان کاندیدای شهرداری باقی مانده است.

    هاشمی: بعضی اعضا اصرار دارند درمیان گزینه های شهرداری باشم

    محسن هاشمی رییس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران صبحگاه امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه هم اندیشی صبحگاه امروز همه اعضا حضور داشتند و درمورد نامزدهای خود صحبت کردند و کارنامه کاری آنها را معرفی کرده و از بقیه اعضاء درخواست کردند که به نامزدهایشان رأی مثبت دهند.

    وی در مورد قرار گرفتن نامش در میان گزینه های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: من رأی گیری استمزاجی از اعضا انجام دادم و می دانم که نظر اعضا بر ماندن من در شورا هست؛ ولی با ا ین حال بعضی از اعضا اصرار دارند که نام من هم در میان کاندیداها باشد و در جلسه پیش، رأی گیری محرمانه بود؛ ولی حالا همه رأی گیری را می بینند.

    وی در مورد بازنشسته بودن بعضی از کاندیدا گفت: بر اساس قانون فعلی بازنشسته بودن منعی ندارد و هر وقت قانون تازه آمد درمورد آن تصمیم گیری می کنیم.

    شمارش آرای اعضا جهت گزینش نام ۷ گزینه پست شهرداری تهران

    به روزرسانی می‌شود، هفت گزینه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گزینش شدند

    هفت گزینه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گزینش شدند + اسامی

    اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بعد از رأی گیری جهت گزینش هفت گزینه از ۲۰ گزینه انتخابی جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ، هفت نفر را به عنوان کاندیدای نهایی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گزینش کردند که بر این اساس ۱- سید محمد افشانی، ۲- محمد ابراهیم انصاری لاری، ۳- محمود حجتی، ۴- سید محمودحسینی، ۵- سمیع الله حسینی مکارم، ۶- حجت الله میرازیی و ۷- پیروز حناچی به عنوان ۷ گزینه نهایی کاندیدای شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت ارائه برنامه هایشان به شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گزینش شدند.

    نام محسن هاشمی در میان نامزدهای منتخب نیست.

    مکارم دارای بیشترین رأی در میان کاندیداهای شهرداری تهران

    محمد علیخانی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در آخر پنجاه و هشتین جلسه علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران درجمع خبرنگاران گفت: جهت تصدی سمت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران لیست نیرومند بسته نشد ولی باید جهت اکثریت احترام بگذاریم. لیست هفت نفره ای که جهت تصدی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بسته شده است است اصلا لیست نیرومند نیست ولی باید به رأی اکثریت پایبند باشیم.

    برای هفت نفر گزینش شده است باید استعلام های مورد نیاز انجام شود تا نهایتا بعد از رأی گیری گزینه شهرداری گزینش شود این افراد باید برنامه های خود را اعلام و به کمیسیون های شورا ارائه کنند و تیم های مد نظر خود را جهت مدیریت شهری معرفی کنند.

    علیخانی در پاسخ به سوالی راجع به اینکه چه کسی در بین هفت نفر بیشترین رأی را کسب کرده هست، گفت: آقای مکارم بیشترین رأی را کسب کرده است.

    اودر پاسخ به سوالی دیگر راجع به نشان دادن برگه رأی اعضا به یکدیگر گفت: این عنوان مشکلی ندارد و اعضا جهت رأی دادن تصمیم حزبی را مد نظر قرار دادند.

    مشورت با گروه های مرجع جهت گزینش شهردار/درصورت انصراف کاندیداها گزینه ای اضافه نمی شود

    علی اعطا ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعضای شورای شهر هفت نفر از گزینه های شهرداری را گزینش کردند، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ۲۳ اردیبهشت ماه کاندیدا اعلام خواهند شد.

    وی با بیان اینکه در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری به انجام الکترونیکی معاملات شهرداری که به پیشنهاد شورای شهر بود تصویب شد، گفت: بر اساس این طرح مقرر شده است است که از این بعد تدوین قرارداد، دریافت قیمت، بازگشایی پاکت و اعلام برنده به صورت آنلاین و برخط انجام شود.

    سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در میان گزینه های فعلی شهرداری افرادی هستند که پیش از این به وسیله مراجع ذی صلاح رد شده است اند، گفت: پیش از این در مرداد ماه ما تنها جهت آقای نجفی استعلام گرفتیم و در مورد شش کاندیدای دیگر استعلامی انجام نشد.

    وی در مورد چرایی مخفی بودن آرای گزینه ها گفت: طبق دستورالعمل رأی به فرد مخفی است و بحث این بود که بر همین مبنا آراء را اعلام نکنیم و بر اساس حروف الفبا گزینه ها خوانده شدند.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت از بین بردن یا انصراف گزینه های فعلی فرد دیگری به جمع گزینه ها اضافه می شود یا نه؟ گفت: قرارمان این است که به هر دلیلی از این گزینه ها کم شد فرد دیگری به این جمع اضافه نشود.

    اعطا در مورد سیاسی و حزبی بودن گزینه ها گفت: ما با گروه های مرجع مشورت کردیم ولی بدین معنا نیست که تصمیم گیری جای دیگری بوده؛ بلکه اعضا خودشان تصمیم گیری می کنند.


    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: isna.ir

    واژه های کلیدی: برنامه ریزی | محسن هاشمی | ظهر امروز | شورای شهر | شهرداری | برنامه | تهران | ایران | انصراف

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید منابع پزشکی اورجینال