دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۷

    شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۷

    شرایط اختصاصی جهت داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۷ اعلام شد.

    شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 97

    شرایط اختصاصی جهت داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۷ اعلام شد.

    پنجمین امتحان یکسان فراگیر دستگاه های اجرایی کشور ۱۵ تیرماه برگزار می شود

    دفترچه راهنمای پنجمین آزمون یکسان فراگیر دستگاه های اجرایی کشور از جمله وزارت آموزش و پرورش جهت سال ۹۷ ، بعدازظهر روز گذشته منتشر و به این ترتیب عضویت از متقضاضیان در سایت شرکت سنجش شروع شد و تا ۳۱ اردییبهشت ماه ادامه دارد.

    عبارات مهم : مصاحبه استخدامی – آزمون استخدامی
    قرار است ۱۸ هزارو ۲۰۷ نفر در این آزمون پذیرفته شوند که حدود ۱۵ هزار نفر از آنها وارد وزارت آموزش و پرورش خواهند شد.

    به گفته مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور پنجمین امتحان یکسان فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی جهت استخدام افراد در دستگاه های اجرایی ۱۵ تیرماه برگزار می شود.

    شرایط اختصاصی جهت داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به این شرح است:

    – سهمیه های استخدامی استان های ایلام، آذربایجان غربی، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهار محال بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و کرمان به نیروهای بومی هر یک از استان های مورد نظر اختصاص دارد.

    تبصره: در این استان ها در صورت کسب حد نصاب داوطلبان، افراد بومی شهرستان با ضریب ۴/۱ و داوطلبان سایر شهرهای استان با ضریب ۲/۱ در هر یک از آزمونهای کتبی(عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی، محاسبه خواهد شد.

    شرایط و ضوابط دوره یکساله مهارت آموزی

    – به استناد مجوز ۱۰ / ۱۱ / ۱۳۹۶ شرکت اداری و استخدامی کشور و مفاد ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته شدگان استخدام پیمانی شاغل آموزشی در آموزش و پرورش ملزم به گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان (رشته های شغلی دبیر، آموزگار) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی (رشته های شغلی هنرآموز و استادکار) هستند.

    – کلیه پذیرفته شدگان ملزم به گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع، بدون دریافت حقوق و مزایا بوده و صدور حکم استخدامی منوط به کسب موفقیت در دوره مذکور است.

    – بخشی از هزینه های برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود و چنانچه هریک از پذیرفته شدگان در طول برگزاری دوره یک ساله مهارت آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند وزارت آموزش و پرورش می تواند به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینههای مربوط اقدام کند.

    – شرایط و ضوابط و نحوه عضویت در دوره یکساله مهارت آموزی بعد از قبولی نهایی و تأیید صلاحیتهای عمومی به وسیله گزینش، از سوی دانشگاههای مجری دوره یکساله مهارت آموزی (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی) اعلام خواهد شد.

    – رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده است از سوی دانشگاه مجری دوره مذکور، الزامی هست. پذیرفته شدگان نهایی رشته های شغلی هنرآموز و استادکار جهت اطلاع ازنحوه عضویت و شرکت یکساله مهارت آموزی باید از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی به نشانی www.srttu.edu پیگیری نموده و پذیرفته شدگان نهایی رشته های شغلی آموزگار – دبیر نیز از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir پیگیری کنند.

    – مدت دوره یکساله مهارت آموزی جزء سنوات خدمتی محسوب نخواهد شد و صرفاً به عنوان شرط استخدام پیمانی در آموزش و پرورش هست. گواهی مذکور دارای ارزش جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی نیست.

    – محل مهارت آموزی دوره یکساله، بر اساس شغل محل بعد از اعلام نتایح قطعی تعیین خواهد شد.

    – عوض کردن محل تحصیل با موافقت مبداء و مقصد و صرفا در صورت وجود ر شته شغلی با رعایت جنسیت از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

    مهارت آموزان در وقت عضویت در مراکز مجری دوره یکساله مهارت آموزی ملزم به ارائه مدرک روخوانی و روان خوانی قرآن کریم و مدرک ICDL هستند در غیر صورت باید تعهد کنند که قبل از آزمون جامع دوره یکساله مهارت آموزی مدارک مذکور را ارائه کنند.

    – دانشگاه های مجری دوره مهارت آموزی، مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه قبول شدگان آزمون ندارند. در صورت تقاضای افراد و وجود امکانات، امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط وجود دارد.

    – سهمیه های مربوط به آموزش و پرورش عشایری بعد از موفقیت در آزمون و گذراندن دوره یکساله دوره مهارت آموزی در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط خواهد بود.

    شرایط پزشکی

    بیماریهای چشم:

    – (نداشتن دید کمتر از ۱۰/۱۰ در یک چشم، بعد از اصلاح با عینک و نداشتن دید کمتر از ۱۰ + ۱۰ / ۱۶ در دو چشم، بعد از اصلاح با عینک)
    – هر نوع نقص میدان بینایی در یک یا هر دو چشم
    – دوربینی غیرقابل درمان و نیستاگموس شدید هر دو چشم
    – ضایعات وسیع، شدید و غیرقابل درمان در هر دو قرنیه
    – کوررنگی (برای ر شتههای آموزش ابتدایی و ر شتههای هنر و رشتههایی که آشنایی رنگ و طیف نوری در آنها مهم هست، ممنوع است و در بقیه رشتهها بلامانع است)
    – نابینایی در یک چشم
    سایر موارد: (بیماریهایی که براساس تشخیص دکتر مانع انجام وظیفه حرفهای باشد)

    قدرت شنوایی: (کمی شنوایی داوطلب نباید بیش از ۴۰ دسی بل باشد داوطلب باید صدای نجوا را از فاصله ۶ متری به خوبی بشنود)

    تذکرات مهم:

    -نظر به اینکه محل خدمت مستخدمان پیمانی این آزمون در پیمان نامه قید می شود چنانچه اداره کل آموزش و پرورش استان مورد تقاضا داوطلب در وقت صدور حکم استخدام نیازی به رشته/جنس پذیرفته شده است در محل خدمت انتخابی در این دفترچه را نداشته با شد، اداره کل مربوط محل تازه خدمت فرد را بر اساس نیاز، از بین مناطق آموز شی مورد نیاز مشخص خواهد کرد و داوطلب ملزم ا ست در محل تعیین شده است اشتغال به خدمت داشته باشد.

    – متقا ضیان شرکت در مشاغل استادکاری، می باید دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم پیوسته بوده یا در صورت دارا بودن فوق دیپلم ناپیوسته، مدرک تحصیلی دیپلم هنرستان داشته باشند.

    – برخورداری از حسن شهرت و عامل بودن به اخلاق و شئونات معلمی براساس شرایط احراز شغل در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان.

    – گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع براساس ضوابط مربوط.

    – عوض کردن منطقه محل خدمت تعیین شده است در این دفترچه، بعد از قبولی نهایی و قبل از استخدام و اشتغال بکار، تحت هر شرایطی (تاهل، تجرد، تکفل، فوت والدین، تبعیت از همسر، همسر کارمند ارگان و یا نهاد خاص، استفاده سهمیه خاص و …) ممنوع بوده و بعد از اشتغال بکار نیز تابع ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگیان خواهد بود.

    – پذیرفته شدگان نهایی آزمون ا ستخدامی مکلفند، قبل از شروع دوره یک ساله مهارت آموزی تعهد کتبی مبنی بر ۱۰ سال خدمت (به شرط موفقیت دردوره و تمدید استخدام) در محل جغرافیایی مورد تقاضا به آموزش و پرور ش بسپارند (استخدام و اشتغال آنان منوط به سپردن تعهد محضری خواهد بود).

    – رعایت کلیه شرایط اختصاصی مندرج در جداول رشته های تحصیلی مجاز، الزامی هست. فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم (سابق)، متعهدین خدمت دانشگاه فرهنگیان و فارغ التحصیلان متعهد خدمت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، حق عضویت در آزمون استخدامی را ندارند.

    عدم شرکت قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی در دوره یک ساله مهارت آموزی به منزله انصراف از استخدام است و داوطلب در این خصوص هیچ گونه حقی ندارد.

    در شرایط عمومی داوطلبان داشتن حداکثر سی سال ( ۳۰ ) جهت مدارک فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج ( ۳۵ ) سال جهت مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثرچهل ( ۴۰ ) سال جهت مدرک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل و پنج ( ۴۵ ) سال جهت مدارک دکتری جهت شرکت در آزمون قید شده است است.

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: isna.ir

    شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۷

    واژه های کلیدی: مصاحبه استخدامی | آزمون استخدامی | دانشگاه | استخدام | فرهنگیان | داوطلبان | استخدامی | آموزشی | دانشگاه | استخدام | آموزش

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب اورجینال
  • افست کتاب لاتین
  • جعبه هدیه کتاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی