اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » گالری عکس » عکس های ترول و خنده دار » عکس و خبرهای داغ دیگر+ ماجرای تجاوز گروهی به ۴۰ دختر در ایرانشهر

    عکس و خبرهای داغ دیگر+ ماجرای تجاوز گروهی به ۴۰ دختر در ایرانشهر

    تجاوز به دختران | مراجع قضایی | تجاوز جنسی | انتشار عکس | خبر تجاوز | میانسال | پرونده | انتشار | اعتراف

    عکس و خبرهای داغ دیگر+ ماجرای تجاوز گروهی به 40 دختر در ایرانشهر

    تجاوز گروهی به ۴۰ دختر در ایرانشهر +عکس 

    در ادامه خبر های تجاوز جنسی که هرروز منتشر می شوند، متاسفانه خبری تازه هم چندی پیش انتشار پیدا کرد، تجاوز گروهی به ۴۱ دختر در سیستان و بلوچستان، در حقیقت روز گذشته خبر دردناکی در شبکه هاي اجتماعی منتشر شد که در آن خبر تجاوز گروهی به دختران جوان در ایرانشهر به وسیله چند نفر را عنوان می کرد. این خبر به وسیله امام جماعت ایرانشهر هنگام صحبت در عید فطر اعلام شد که باعث خشم شدید مردم ایرانشهر و همه ی ایرانیان شد.

    مولوی محمدطیب ملازهی امام جماعت ایرانشهر در خطبه هاي نماز عید فطر گفت اعضای یک باند منحرف طی اقدام وحشیانه به ۴۱ دختر از تجاوز گروهی کردند. مولوی محمدطیب ملازهی این خبر را در خطبه هاي نماز عید فطر شهرستان ایرانشهر ایراد کرده و گفته اند یکی از اعضای این باند بعد از این که دستگیر شده است به این تعرضات و اعمال منافی عفت و شنیع اعتراف کرده و گفته است که تا کنون به ۴۱ دختر تجاوز گروهی کرده اند.

    عکس و خبرهای داغ دیگر+ ماجرای تجاوز گروهی به ۴۰ دختر در ایرانشهر

    تجاوز به دختران جوان در ایرانشهر

    ملازهی هویت این افراد را افشا نکرد و گفت : این اوباش از همین فرزند هاي من و شما بوده اند که اگر اسم ارزش را بگویم٬عده اي سرشان پایین خواهد افتاد. او با اشاره به این جملات و نگفتن اسم متجاوزان منظوری داشتند که مشخص نیست چه فرد و گروهی پشت این مرده هستند. امام جماعت اهل سنت ایرانشهر گفت : این اعمال ناموسی و بی شرمانه و بخشی از اینتجاوز ها در ماه رمضان انجام شده است است.

    تجاوز به دختران | مراجع قضایی | تجاوز جنسی | انتشار عکس | خبر تجاوز | میانسال | پرونده | انتشار | اعتراف

    ودر ادامه از مقام هاي قضایی درخواست کرد تا تمام اعضای این باند را دستگیر و شدیدترین برخوردها رابا انها انجام دهد. ملازهی همچنین گفت : این افراد دارای یک باند هستند ودر همین شهر و بیخ گوش ما تیمی تشکیل داده اند که خدا را شکر شناسایی شده است اند. تا کنون هیچ کدام از مقام هاي استانی و مرکزی راجع به این عمل وحشیانه واکنشی نشان نداده بودند ، ولی داوودی فرماندار این شهر بیانیه اي صادر کرد.

    واکنش فرماندار ایرانشهر به تجاوز گروهی به ۴۰ دختر

    در پی افشاگری مولوی محمدطیب ، داوودی، فرماندار ایرانشهر بیانیه اي با این عنوان صادر کرد: به دنبال قضیه زشت و شنیع اخیر در سطح شهر، مجموعه شورای تأمین شهرستان با حساسیت کامل در کمتر از چند ساعت عامل مهم قضیه را دستگیر و بررسی هاي مورد نیاز جهت شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفت.

    ربودن و تجاوز گروهی به ۴۰ دختر در ایرانشهر

    عکس و خبرهای داغ دیگر+ ماجرای تجاوز گروهی به ۴۰ دختر در ایرانشهر

    دراین بیانیه آمده: پرونده به طور خاص در دستور کار مراجع قضایی واقع شده است است و به عنوان رییس شورای تأمین به مردم قول می دهم در جهت برخورد محکم قانونی و قضایی با توجه به حساسیت مدیران قضایی شهرستان ذره اي اغماض و مماشات انجام نخواهد شد و به زودی با اتمام پیگیری هاي قانونی اشد مجازات جهت متعرضان به عنف و نوامیس مردم را شاهد خواهیم بود.


    خبر بعدی زنم با آریا برادر کوچکترم ارتباط شیطانی داشت / عروس خانواده کجاست؟

    تجاوز به دختران | مراجع قضایی | تجاوز جنسی | انتشار عکس | خبر تجاوز | میانسال | پرونده | انتشار | اعتراف

    مرد میانسال که برادرش را قربانی بدبینی خود کرده بود دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که توانست رضایت اولیای دم را جلب کند. اوایل سال ۱۳۹۶ به پلیس  غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر رسید درگیری ۲ برادر دریک منزل به خون کشیده شده است و برادر کوچک به نام آریا کشته شده است هست. با کانال پرسپولیس در لنز، همه ی جا مجانی کنار تیمت باش

    پلیس به صحنه جرم رفت و با جنازه آریا که با یک ضربه چاقو کشته شده است بود روبه رو شد. در آن میان برادر ۴۵ ساله وی به نام آرزوی بزرگ خودش را عامل جنایت معرفی کرد و گفت: برادرم را کشتم چون گمان میکردم با همسرم در ارتباط هست. آرزوی بزرگ به بازسازی صحنه جرم پرداخت و دیروز در حالی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران به ریاست قاضی  توکلی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد که توانست رضایت اولیای دم را جلب کند.

    عکس و خبرهای داغ دیگر+ ماجرای تجاوز گروهی به ۴۰ دختر در ایرانشهر

    در ابتدای این جلسه پدر قربانی روبروی قضات ایستاد و گفت: من هیچگاه چیزی از رابطه مشکوک عروس و پسرم کوچکم ندیده و متوجه نشده بودم . ولی شایعاتی در زمینه رابطه پنهانی انها در بین فامیل پیچیده بود. این حرف ها آن قدر در بین فامیل تکرار شده است بود که پسر بزرگم به این رابطه مطمئن بود، بهمین خاطر هم برادر کوچکش را کشت. ولی من راضی به قصاص پسر بزرگم نیستم و بهمین خاطر هم اعلام گذشت کردم.

    سپس آرزوی بزرگ روبه روی قضات ایستاد و گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم و صاحب دو فرزند بودیم .اما مدتی بود به رابطه همسرم با برادر کوچکم مشکوک شده است بودم. آریا مرد بد اخلاقی بودو با زنان زیادی رابطه داشت. او گاهی اوقات جهت همسرم پیامک ارسال می کرد و بارها برابر من با همسرم شوخی کرده بود. بهمین خاطر به رابطه انها مشکوک شده است بودم. من حتی مدتی قبل به دادگاه رفتم و علیه همسرم و برادرم شکایت کردم.

    خواستم تا از فرزندانم آزمایش DNA گرفته شود و با آن که جواب آزمایش منفی بود ولی من همان گونه به انها مشکوک بودم. وی در تشریح جزییات جنایت گفت: آن روز به منزل برادرم رفته بودم تا دراین باره با او صحبت کنم ولی او با بداخلاقی با من برخورد کرد. من که بازرسی اعصابم را از دست داده بودم، با چاقو یک ضربه به او زدم. وی در حالیکه سرش را پایین انداخته بود گفت:

    من وضع مالی خوبی داشتم و حتی سه خانواده فقیر را نیز تحت پوشش مالی قرار داده بودم. ولی این ماجرا باعث شد زندگی ام تباه شود. حالا با توجه به رضایت اولیای دم از قضات دادگاه درخواست بخشش دارم. در آخر جلسه هیائت قضایی وارد شور شد تا طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی جهت این متهم حکم صادر کند.


    پسر ۱۷ ساله در کمین زنان آبادانی بود + عکس

    چندی قبل ماموران پلیس آبادان درجریان زورگیری هاي مسلحانه جوان موتور سوار با تفنگ کلت کمری درمنطقه ذوالفقاری قرار گرفتند و تیمی از ماموران جهت دستگیری عامل این دزدی ها وارد عمل شدند. ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان در گام نخست تحقیقات پی بردند که زورگیر مسلح در همه ی دزدی ها صورت اش پوشانده تا ردی از خود جایگزین نگذارد.

    کارآگاهان دراین مرحله با کارها فنی و پلیسی و با بررسی مسیر فرار دزد موتور سوار موفق به شناسایی صورت وی شدند. همین کافی بود تا ماموران در عملیاتی غافلگیرانه این سارق ۱۷ ساله را در منطقه ذوالفقاری دستگیر کنند ودر بازرسی از مخفیگاه وی یک کلت پلاستیکی به دست آمد. پسر نوجوان که راهی جز اعتراف نداشت گفت:

    سوار بر موتور در خیابانها پرسه زنی میکردم و زمانیکه یک زن شیک پوش میدیدم به سمتش می رفتم و با ترساندن تفنگ پلاستیکی ودر حالیکه صورتم را بسته بودم انها را می ترساندم و زنان که با دیدن من شوکه شده است می شدند از وحشت جان ارزش وسایل با ارزش را در اختیارم می گذاشتند. بنا به این گزارش، متهم بعد از اعتراف به دزدی هایش به دستور قاضی پرونده به کانون اصلاح و تربیت انتقال یافته شد.


    و انتشار عکسهای ناجور دختر جوان هنگام تعویض لباس در میهمانی

    عکس برداری از یک دختر جوان حین تعویض لباس و انتشار این عکسهای در اینترنت دردسرساز شد. در پى مراجعه مادرى به همراه دختر نوجوان خود به پلیس فتا پایگاه شمال خراسان رضوی و ابراز نگرانى مادر مبنى بر انتشار عکسهای خصوصى و محرمانه دخترش، رسیدگى به این عنوان در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. شاکی راجع به شکایتش گفت: «من اصلا چنین تصویر هایي نداشته ام و تا به حال این تصویر ها را ندیده ام.

    نمیدانم این تصویر ها از کجا آمده اند. ولی میدانم که تصویر ها چند وقت پیش پنهانی دریک مهمانی شخصی از من گرفته شده است هست. من با کسی مشکلی نداشته ام که بخواهد من را اذیت کند. در آن مجلس همه ی آشنا بودیم و غریبه میان ما نبود.» کارشناسان پلیس فتا بعد از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات اولیه دریافتند فردى ناشناس منتشر شدن عکسهای خصوصى و محرمانه از دختر شاکی و انتشار آن در شبکه هاى اجتماعى قصد هتک حرمت وى را داشته است.

    در ادامه کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات فنى و کارها پلیسى توانستند سرنخ هایى را از عامل انتشار عکسهای بیابند و هویت متهم را نیز شناسایى کنند. متهم با هماهنگى قضایى به پلیس فتا پایگاه دوم شمال استان فراخوانده شد. متهم که ۱۴ زیاد نداشت و از دوستان شاکی بود با دیدن شواهد، جرم خودرا پذیرفت و اعتراف کرد این عکسهای خصوصى را دریک محفل دوستانه ودر زمانى که دوستم لباس هایش را تعویض می کرد.

    از سر کنجکاوى و شیطنت به صورت پنهانى گرفتم. بعد از مدتى که بین ما اختلافاتى ایجاد شد منتشر شدن عکسهای در اینترنت سعى در گرفتن انتقام از دوستم داشتم.» مدیر پایگاه دوم پلیس فتا استان راجع به این پرونده گفت: بعد از اخذ اعتراف، متهم به همراه پرونده جهت کسب وظیفه نهایى به دادسرا اعزام شد. سرگرد شرکا به کلیه بازدیدکنندگان فضاى سایبرى و شهروندان توصیه کرد:

    به منظور داشتن فضاى سایبرى پاک از هر گونه غرض ورزى دراین فضا جدا خوددارى کنند، آیا که با توجه به قوانین جرائم سایبرى در کشور، قانون گذار براى هر گونه نقض حقوق شهروندى از جمله انتشار عکسهای خصوصى و محرمانه، بدون رضایت صاحب کرده هست. عکس، مجازات حبس و جریمه نقدى پیش بینى کرده است.


    ودر آخر مرد هنگامی که به هوش آمد خودرا بدون لباس در برابر زن جوان دید

    زن و شوهر جوان به بهانه فروش منزل اي، طعمه ارزش را بعد از بیهوش کردن داخل منزل عریان کرده و با فیلمبرداری هاي سیاه از او اخاذی ۵۰ میلیون تومانی کردند. صبح سه شنبه ۲۲ خرداد ماه امسال مردی با صورت اي آشفته پای در اداره پلیس گذاشت و از گرفتار شدن در دام زوج فریبکار خبر داد. این مرد به ماموران گفت: چند روز قبل جهت خرید منزل در املاک مسکن جست وجو میکردم تا این که متوجه شدم یک همسران جوان قصد فروش منزل ارزش در منطقه ذوالفقاری دارند.

    وی ادامه داد هنگامی که جهت دیدار به منزل همسران جوان رفتم انها با یک لیوان شربت از من پذیرایی کردند ولی بعد از خوردن شربت بیهوش شدم و نمی دانم چند ساعت بیهوش بودم ولی هنگامی که به هوش آمدم لباسی در تن نداشتم. مرد میانسال گفت در حالیکه وسط منزل لباس به تن نداشتم یک زن را بالای سر خودم دیدم بعد شوهرش هم در گوشه اي از اتاق بود انها از من خواسته شد تا جهت انها ۵۰ میلیون تومان پول تهیه کنم.

    و ترساندن شدم اگر این پول را جهت آن ها آماده نکنم فیلم و عکسهای بدون لباسم را در شبکه هاي مجازی انتشار می کنند. طعمه همسران جوان افزود: از وحشت آبرویم پول را جهت انها آماده کردم و با پرداخت ۵۰ میلیون تومان توانستم از منزل انها خارج شوم و همسران جوان نیز قول دادند که عکسهای و فیلم هایي که از من گرفته اند را پاک کنند. بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت آبادان به دستور سرهنگ محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان جهت دستگیری این زوج زورگیر وارد عمل شدند.

    ماموران در گام نخست با راهنمایی مرد میانسال به منزل همسران جوان رفتند که مشخص شد زن و مرد جوان دراین منزل زندگی نمی کنند و تنها جهت اجرای نقشه ارزش منزل را اجاره کرده بودند. ردیابی هاي فنی و تخصصی پلیسی وارد شاخه جدیدی شد و ماموران با کارها اطلاعاتی پی بردند که اعضای یک باند ۴ نفره که ۲ زن و ۲ مرد آنرا تشکیل دادند دراین پرونده ۵۰ میلیون تومانی نقش داشته اند. همین کافی بود تا مخفیگاه متهمان در ایستگاه ۷ ذوالفقاری آبادان شناسایی شود و ماموران در عملیاتی غافلگیرانه اعضای این باند را دستگیر کردند.

    ودر بازرسی از منزل متهمان مواد مخدر و مشروبات الکلی به دست آمد. متهمان در بازجویی هاي ابتدایی خودرا بیگناه می دانستند ولی هنگامی که فیلم و عکسهای مرد میانسال در گوشی گوشی تلفن همراه متهمان به دست آمد انها به ناچار لب به سخن باز کردند و از اخاذی ۵۰ میلیون تومانی مرد میانسال اعتراف کردند. ماموران در ادامه تجسس ها پی بردند که منزل اي که این اقدام مجرمانه صورت گرفته است جهت یکی از متهمان سابقه دار است.

    ماموران هنگامی که به سراغ «ماجد» رفتند ابتدا خودرا از ماجرای همسران جوان بی اطلاع میدانست ولی هنگامی که در بازجویی هاي پلیسی شروع به تناقض گویی کرد به ناچار لب به سخن باز کرد. بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی جهت افشای دیگر جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد و اعضای این باند جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

    واژه های کلیدی: تجاوز به دختران | مراجع قضایی | تجاوز جنسی | انتشار عکس | خبر تجاوز | میانسال | پرونده | انتشار | اعتراف

    عکس و خبرهای داغ دیگر+ ماجرای تجاوز گروهی به 40 دختر در ایرانشهر

    عکس و خبرهای داغ دیگر+ ماجرای تجاوز گروهی به ۴۰ دختر در ایرانشهر

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب آمازون
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • جعبه هدیه کتاب
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک