گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » گالری عکس » عکس های ترول و خنده دار » اخبار داغ روز+ تجاوز و باردار کردن زن مسافر به وسیله این راننده شیطان صفت

    اخبار داغ روز+ تجاوز و باردار کردن زن مسافر به وسیله این راننده شیطان صفت

    ماموران کلانتری | ماجرای زندگی | ماجرای تجاوز | دستگیری سارق | پلیس پایتخت | کلاهبرداری | پلیس آگاهی | ماجرای قتل | شکایت کردن | خودپرداز | زندانی

    اخبار داغ روز+ تجاوز و باردار کردن زن مسافر به وسیله این راننده شیطان صفت

    تجاوز و باردار کردن زن مسافر به وسیله این راننده شیطان صفت 

    مسافر کشی که یکسال پیش زن جوانی را ربوده و به او تجاوز کرده بود، آخر بعد از تولد نوزاد و گرفتن آزمایش دی ان اي نوزاد شناسایی و دستگیر شد، این مرد دراین دوران از زن جوان اخاذی هم میکرده است، پارسال زن جوانی به اداره پلیس رفت و مدعی شد از سوی راننده یک ماشین ربوده شده است و مورد تعرض قرار گرفته هست. شرح ماجرای تجاوز مردمسافرکش به زن جوان را در ادمه بخوانید.

    تجاوز مرد مسافرکش به زن جوان

    اخبار داغ روز+ تجاوز و باردار کردن زن مسافر به وسیله این راننده شیطان صفت

    سحر در شکایت خود گفت روز اتفاق از محل کارم در خیابان انقلاب بیرون آمدم تا به منزل ام در اسلامشهر بروم. ولی هنگامی که سوار یک خودروی مسافربر شدم راننده بین راه از مسیر مهم دور شد و بعد از بیهوش کردن مرا مورد تعرض قرار داد. با شروع تحقیقات خیلی سریع راننده بازداشت شد.

    اما او منکر تعرض به این زن جوان شد وگفت اصلاً این زن را تا کنون ندیده هست. از آنجا که مدرکی جهت اثبات این ادعا وجود نداشت قضات متهم رابا قرار وثیقه آزاد کردند. چند هفته بعد از این ماجرا سحر به دادگاه رفت و مدعی شد در جریان این جنایت سیاه باردار شده است است.

    ماموران کلانتری | ماجرای زندگی | ماجرای تجاوز | دستگیری سارق | پلیس پایتخت | کلاهبرداری | پلیس آگاهی | ماجرای قتل | شکایت کردن | خودپرداز | زندانی

    باردار شدن زن جوان در تجاوز جنسی مرد مسافرکش

    قضات در نخستین مرحله از تحقیقات جهت اثبات ادعای زن جوان دستور انجام آزمایش DNA را صادر کردند ولی باید تا بدنیا آمدن نوزاد صبر میکردند. بدین ترتیب با تولد نوزاد قضات او را جهت اثبات نسبت با این مرد شیطان صفت به آزمایشگاه معرفی کردند تا از طریق دی ان اي مشخص شود که این زن دروغ می گوید یا نه….

    باتوجه به صدور گواهی DNA مشخص شد ادعای زن جوان درست بوده است .همچنین این زن در بیانات دیگرش ادعا کرد این مرد با تهیه فیلم از من زمانی که بیهوش بودم چند بار با گرفتن پول از من اخاذی کرده هست. وکیل او نیز مدارک این ادعا را در جلسه دادگاه ارائه داد که نشان می داد چندین بار این زن مبالغی رابه حساب مرد شیاد انتقال داده هست. این در حالی بود که متهم این عنوان را هم انکار کرد وگفت:

    چندین بار این زن جهت رفت وآمد از خودروی من استفاده کرده بود واین مبالغ را جهت پرداخت کرایه وبدهی که داشت پرداخت کرده بود. با توجه به جواب آزمایش دی ان اي و محتوای پرونده قضات دادگاه به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور قاضی واعظی مستشار دادگاه دستور بازداشت راننده شیطان صفت را صادر کرده و جهت صدور حکم و مجازات متهم وارد شور شدند.

    اخبار داغ روز+ تجاوز و باردار کردن زن مسافر به وسیله این راننده شیطان صفت


    در اتفاق بعد ماجرای قتل خوفناک ابوالفضل پسر ۱۲ ساله زنجانی

    پسر فرزند ۱۲ ساله اي به نام ابوالفضل هاشمی جهت بازی از منزل ارزش در منطقه اسلام آباد زنجان خارج شد و دیگر به منزل بازنگشت. معمای گم شدن پسر ۱۲ساله زنجانی بعد از ۵ روز با کشف شدن پيکر تکه تکه شده است اش سناریوی یک پرونده جنایی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار داد. شرح قتل پسر ۱۲ساله زنجانی در ادامه امئه است

    ماموران کلانتری | ماجرای زندگی | ماجرای تجاوز | دستگیری سارق | پلیس پایتخت | کلاهبرداری | پلیس آگاهی | ماجرای قتل | شکایت کردن | خودپرداز | زندانی

    قتل پسر ۱۲ساله زنجانی

    ظهر جمعه نخستین روز تیرماه امسال پسر فرزند ۱۲ ساله اي به نام ابوالفضل هاشمی جهت بازی از خانهشان در منطقه اسلام آباد زنجان خارج شد و دیگر به منزل بازنگشت. ناپدید شدن این پسربچه کافی بود تا خانواده اش که دلواپس آینده او شده است بودند در تماس با پلیس جهت پیدا کردن فرزندشان تقاضای کمک کنند.

    اخبار داغ روز+ تجاوز و باردار کردن زن مسافر به وسیله این راننده شیطان صفت

    قتل ابوالفضل هاشمی در زنجانی

    تلاش ماموران پلیس ادامه داشت ولی ردی از ابوالفضل به دست نیامد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی زنجان جهت افشاگری از راز این گم شدن پسربچه وارد عمل شوند. از زمانیکه ابوالفضل ناپدید شد ماموران جهت پیدا کردن او تحقیقات خودرا شروع کردند ولی هیچ ردی از ابوالفضل به دست نیامد و از همان روز نخست ماموران یکی از بستگان نزدیک ابوالفضل را بعنوان مظنون دستگیر کردند.

    تا این که بعد از ۵ روز یعنی عصر سه شنبه ۵ تیرماه ماموران در جریان کشف شدن پيکر تکه تکه شده است اي در کانال آب نزدیک شهرک صنعتی عدد یک علی آباد زنجان قرار گرفتند. ماموران هنگامی که به کانال آب رفتند با پيکر تکه تکه شده است پسر نوجوانی روبه رو می شوند و با توجه لباس و مشخصاتی که از ابوالفضل در اختیار ماموران بود خاطرجمعی پیدا کردند که پيکر همان پسر گم شده است است.

    ماموران پلیس آگاهی با توجه به خوفناک بودن جنایت حتی پيکر رابه خانواده ابوالفضل نشان ندادند و با تنها با نشان دادن یک تصویر و لباس هاي ابوالفضل از این هویت این پسر پيکر که متعلق به ابوالفضل بود خاطرجمعی پیدا کردند. پيکر ابوالفضل به دکتری قانونی انتقال یافته شده است و چند نفر نیز بعنوان مظنون دستگیر شده است اند و تحقیقات در پلیس آگاهی زنجان ادامه دارد.


    ودر اتفاق وخیم بعد وحشت از شوهر جهت تقاضای هاي شرم آوری که دارد

    شوهرم با هزار تکنیک و چرب زبانی مرا راضی می کرد تا در دزدی هایش با او همراه شوم . کار به جایی رسید که خودم به تنهایی دزدی هایم را انجام می دادم تا این که به وسیله یک مغازه دار گیر افتادم. ماجرای دزدی با همدستی شوهر را در ادامه بخواند.

    سرقت با همدستی شوهر

    زن نادم راجع به ماجرای زندگی اش می گوید: ۱۷سال با بودو نبود همسرم ساختم و صاحب سه فرزند قد و نیم قد شدیم ولی تا این ماجرای آخر این قدر تحقیر نشده و تحت فشار قرار نگرفته بودم. شغل همسرم آزاد بودو به زور زندگی مان را اداره می کردیم ولی دست به سوی کسی دراز نمی کردیم. مدتی بود که به کارهای همسرم مشکوک شده است بودم لیکن باوجود نداشتن شغل مناسب هر لحظه جیب اش پر پول بود.

    هر وقت از او راجع به منبع درآمدش پرسش می کردم جواب درستی به من نمی داد و با سر هم کردن داستان هاي تخیلی و باورنکردنی به قول خودش من را قانع می کرد. یقین پیدا کردم که کاسه اي باید زیر نیم کاسه باشد. بعد از این که همسرم را تحت فشار قرار دادم بالاخره همه ی چیز را لو داد و گفت که مدتی است به خاطر بیکاری و البته طمع دست به دزدی میزند.

    سرقت به وسیله زن با همدستی شوهر

    با شنیدن این جملات خیلی خشمگین شدم و قصد ترک منزل را داشتم ولی همسرم آنقدر در گوشم خواند و از آینده فرزند ها گفت تا این که راضی و خام حرف هاي پوچش شدم و نه تنها کارش را تایید کردم بلکه همراهش شدم. روزها و ماه ها با همدستی شوهرم از مغازه ها و کسبه و گاهی نیز به تنهایی از آرایشگاه هاي خانمانه لوازم آرایشی، گوشی و کیف پول دزدی می کردم . چنان مزه پول باد آورده دزدی زیر دندانم مزه کرده بود.

    طلاق از شوهر سارق

    یک روز به همراه فرزند شیرخواره ام راهی بازار شدم تا روزی حرام کسب کنم. هنگامی که داخل مغازه اي رفتم ناگهان چشم ام به یک گوشی روی پیشخوان افتاد، سریع به دور از چشم صاحب مغازه آنرا برداشتم و فرار کردم. ولی اینبار دستم رو و صاحب مغازه با خبر شد و دنبالم راه افتاد.

    ماجرای طلاق بعد از دزدی با همدستی شوهر

    هر چقدر دست و پا زدم که فرار کنم ولی به خاطر فرزند اي که در بغل داشتم سرعتم کند شد و خیلی سریع گیر افتادم. زمانی که صاحب مغازه مچم را گرفت از خجالت دلم می خواست زمین دهان باز کند ودر آن فرو بروم ولی اینگونه خوار و خفیف نشوم. با التماس از شاکی تقاضای کردم که من را ببخشد. هنگامی که مرد خشمگین فرزند شیرخواره را در بغل ام دید کمی آرام شد و گفت:

    به خاطر فرزند از سر تقصیرم می گذرد و من را تحویل پلیس نمی دهد. به من گفت از نوزادم خجالت بکشم که او را دراین کارهای زشت ام شریک میکنم. هنگامی که به منزل برگشتم خیلی به حرف هاي مرد فروشنده فکر کردم و به نوعی حرف هایش از صد بار زندان رفتن زیاد روی من تاثیر گذاشت.

    بعد ازآن اتفاق تلخ با همسرم اتمام حجت کردم که دیگر همراهی اش نمی کنم. با خودم فکر کردم شاید در آینده اي نزدیک شوهرم تقاضای هاي نامشروع دیگری از من بکند جهت همین تصمیم گرفتم به دادگاه خانواده بیایم تا با جدا شدن از او به زندگی ام خاتمه دهم.


    ودر اتفاق بعد دزدی مرد اعدامی زندان کرج از وکیل و دکتر تهرانی با تکنیک قرعه کشی

    باورتان می شود که یک زندانی از پشت میله هاي زندان هم دزدی کند ، آن هم از حساب وکیل و دکتر و مهندس! ماجرای دزدی زندانی اعدامی از افراد راحت لوح را دراین پست بخوانید. مرد اعدامی در زندان کرج با تکنیک برنده شدن در قرعه کشی از حساب افراد متفاوت که در بین انها حتی وکیل و دکتر هم بودند دزدی می کرد. ماجرای دزدی با برنده شدن در قرعه کشی از داخل زندان را در ادامه بخوانید.

    سرقت با برنده شدن در قرعه کشی

    چندی پیش با شکایت چند نفر از شهروندان به پلیس که در بین آنها دکتر و مهندس و وکیل نیز به چشم میخورد پرونده هاي کلاهبرداری در اداره آگاهی به جریان افتاد. تمامی آنها مدعی بودند افرادی با آنها تماس گرفته اند و خبر برنده شدن دریک مسابقه تلفنی یا تلویزیونی را دادند و به این بهانه آنها را پای دستگاه خودپرداز کشانده و با شگردی خاص موجودی حسابشان را خالی کرده اند.

    به دنبال این شکایت ها بود که کارآگاهان اداره ۱۴ پلیس آگاهی وارد عمل شده است و مشخص شد این کلاهبرداری ها از داخل زندان صورت میگیرد و بدین ترتیب دو مرد و یک زن دراین ماجرا دستگیر شدند. یکی از این متهمان که در عملیات خاص پلیس پایتخت دستگیر شده است میگوید: ۲۵ سال از عمر ۵۰ ساله ام را در زندان گذرانده و هنوز هم به خاطر جرایمی که مرتکب شده است ام باید پشت میله هاي زندان بمانم.

    او کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارد از قتل و دزدی مسلحانه گرفته تا دزدی هاي معمولی. وی راجع به شگرد کلاهبر داری اش می گوید: باورتان نمیشود اگر بگویم مدیر بیمارستان و کارمند بانک و حتی وکیل دادگستری هم گول این نقشه ما را خورده اند. از پشت میله هاي زندان شروع به عدد گیری میکردیم، برایمان فرقی نمیکرد چه عدد اي باشد. اوایل پیامک می دادیم ولی همین حالا تماس تلفنی میگیریم.

    هر شخصی گوشی را برمی داشت به او می گفتیم از رادیو جوان یا شرکت همراه اول تماس میگیریم وشما در مسابقه برنده شده است اید. آنها رابا این تکنیک به پای دستگاه هاي خودپرداز می کشاندیم و… یادم نمی آید ولی ۳۰۰ میلیون تومان هم داشتیم. آنها رابه برابر دستگاه خودپرداز می کشاندیم و با تکنیک پول هایشان رابه حساب هاي خودمان واریز می کردیم. کارت هاي خودپرداز را از معتادان می خریدیم از ۵۰ هزار تومان گرفته تا ۱۰۰ هزار تومان.

    چند سال است اینکار را انجام می دهید؟ ۱۰ سالی میشود ولی گاهی به خودم مرخصی می دادم و کمی از اینکار فاصله می گرفتم. در تمام این ۲۵ سال زندان بودم ولی هر بار یا با سند از زندان مرخصی میگرفتم یا این که فرار میکردم. در هرحال هنگامی که پایم از زندان به بیرون میرسید سراغ کار خلاف می رفتم. سابقه قتل هم داری، چه کسی را کشته اي؟ پاپوش برایم درست کردند. قتلی در کار نبود.

    به یک نفر تیراندازی کردم و او خودش را سر به نیست کرد از من به اتهام قتل شکایت کردند ولی بعد از مدتی تبرئه شدم. دومین عضو این باند خشایار نام داد، محکوم به قصاص است و او هم در زندان رجایی شهر با پیامک ها و تماس هایي در رابطه با برنده شدن کلاهبرداری میکرد. به چه جرمی بازداشت شدي؟

    به خاطر قتل. سال ۸۴ در شهرک ولیعصر دریک نزاع دست به قتل زدم و خانواده مقتول هم قصاص خواستند. همین حالا هم زیر حکم قصاص هستم. به غیر از قتل جرایم دیگری هم داری؟ بله، دزدی و آدم ربایی و تخریب. آن وقت در کار خرید و فروش مواد بودم و به یک نفر ۳۰ میلیون تومان مواد فروختم ولی پولم را نمی داد. جهت همین او رابه شرکتم بردم تا پولم را نقد کنم و او هم از من به خاطر آدم ربایی شکایت کرد.

    از چه کسانی کلاهبرداری میکردید؟ فرقی نمیکرد. فقط جالبی ماجرا این جا بود که افراد تحصیلکرده تا دل تان بخواهد فریب این پیامک ها و تماس ها را میخوردند. یکی از اعضای دیگر این باند کلاهبرداری زن جوانی است که تصویربردار مجالس عروسی هست. چطور اینکار را انجام می دادید؟

    از این ماجرا هیچی نمیدانستم. ناخواسته وارد این ماجرا شدم. سه ماه قبل در خبر رسان تلگرام با یکی از این متهمان آشنا شدم. او کم کم با من طرح دوستی ریخت و هنگامی که فهمید از شوهرم جدا شدم و وضع مالی خوبی ندارم گفت به من کمک میکند. با این تکنیک عدد کارت مرا گرفت و یکبار دو میلیون تومان و بار دیگر ۶ میلیون تومان به حساب من پول واریز کرد. یک بار از من خواست با پولی که به حسابم ریخته بود جهت اویک سکه طلا بخرم.

    دفعه دوم هم یک گوشی آیفون ایکس خریدم و بهمین طریق به او دادم. یعنی نمیدانستی که متهم از داخل زندان اینکار را انجام می دهد؟ اصلاً، او برایم مدام از خودش تصویر می فرستاد و تصور این ماجرا خیلی بعید بود. دستگیر که شدم متوجه شدم که او محکوم به حبس ابد است و از داخل زندان با من ارتباط تلفنی داشته است.


    ودر پیشامد بعدی کلاهبرداری میلیاردی رویا زنی ۲۹ ساله از متقاضیان خرید اتومبیل در تهران

    زن ۲۹ ساله ۱ میلیارد تومان از متقاضیان خرید ماشین گرفت و گریخت. در پی شکایت تعدادی از مالباختگان راجع به کلاهبرداری از خریداران اتومبیل در دادسرای ناحیه ۵ پایتخت کشور عزیزمان ایران روشن شد ده ها نفر در شرکتی تحت عنوان «تینا ماشین» عضویت کرده بودند تا با شرایط اقساطی اتومبیل تحویل بگیرند، ولی مدیرعامل این شرکت بدون انجام تعهداتش پول هایي راکه به حساب شرکت واریز کرده بود به جیب زده بود.

    کلاهبرداری از خریداران اتومبیل

    به این ترتیب پرونده اي دراین خصوص با عنوان «کلاهبرداری» در شعبه هشتم بازپرس دادسرای ناحیه ۵ پایتخت کشور عزیزمان ایران تشکیل شد و پرونده جهت شناسایی و دستگیری مدیرعامل فراری در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت. سرهنگ احمد نجفی، مدیر پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اشاره به نحوه فعالیت غیرقانونی این شرکت گفت:

    کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با مراجعه به محل شرکت «تینا ماشین» در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، به بررسی اسناد و مدارک این شرکت پرداخته و روشن شد که این شرکت فاقد هر گونه مجوز قانونی و مورد نیاز جهت فعالیت در زمینه فروش اقساطی ماشین هست. ولی از چندی پیش منتشر شدن آگهی در تعدادی از روزنامه هاي کثیرالانتشار اقدام به جذب متقاضیان جهت فروش اتومبیل کرده است.

    کلاهبرداری زن جوان از خریداران اتومبیل

    در ادامه تحقیقات مشخص شد مدیرعامل شرکت قلابی زن ۲۹ ساله اي به نام رویا است که تمامی پول هاي مالباختگان به حساب بانکی او «تحت عنوان شرکت تینا ماشین» واریز شده است است.

    با این سرنخ ها متهم در محدوده غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران شناسایی و دستگیر شد.رئیس پایگاه دوم ادامه داد: بررسی هاي مقدماتی نشان داده است بیش از ۶۰ متقاضی خرید خودروی اقساطی، بین ۴ تا ۲۵ میلیون تومان پول به حساب بانکی این زن واریز کرده اند.

    زن جوان با کسب نزدیک به یک میلیارد تومان، بدون انجام حتی یک مورد از تعهداتش از دفتر اجاره اي شرکت متواری شده است بود. با دستگیری این زن شیاد، تمامی مالباختگانی که در مراجعه به شرکت غیرقانونی تینا ماشین مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند می توانند جهت پیگیری شکایت هاي خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در جنت آباد شمالی- خیابان شاهین شمالی مراجعه کنند.


    و ولی ماجرای دزدی دو دستگاه خودپرداز در میرداماد تهران

    شب گذشته سارقان اقدام به دزدی دو دستگاه خودپرداز بانک کارآفرین در بلوار میرداماد کردند. پنجشنبه شب دو دستگاه خودپرداز بانک کارآفرین در حوالی میدان مادر از سوی سارقان مورد دزدی قرار گرفت.جزئیات دزدی دستگاه خودپرداز را در ادامه بخوانید.

    سرقت دستگاه خودپرداز

    سرهنگ حیدری رییس کلانتری ۱۰۳ گاندی، با تایید این خبر گفت: ماموران کلانتری پیگیری به این عنوان را در دستورکار خود قرار دادند و کارها جهت دستگیری سارقان ادامه دارد. تحقیقات اولیه ماموران نشان می دهد این سارقان که پنج نفر غیرمسلح بودند با یک دستگاه ماکزیما و مزدا باری در حوالی ساعت چهار صبح به محل دزدی در محدوده میدان مادر مراجعه کرده اند. مبلغ داخل دو دستگاه حدود ۲۴ میلیون تومان بودو تحقیقات جهت دستگیری این افراد ادامه دارد.

    سرقت دستگاه خودپرداز در تهران

    پیش از این نیز در روزهای نهایی اسفندماه پنج سارق با پوشاندن صورت با خودروی آزرا پلاک نامشخص و یک دستگاه خودروی وانت نیسان سرقتی در ساعت ۲:۳۰ در خیابان شیخ بهایی نبش طالقانی ، با دزدی دستگاه خودپرداز بانک سامان به وزن ۹۰۰ کیلو گرم که مبلغ ۶۷ میلیون تومان داخل آن بود، و گذاشتن آن بر روی وانت نیسان از محل متواری شده است بودند.

    مسئولان آموزشگاه موسیقی پارس در محدوده خیابان ملاصدرا در تماس با پلیس از دزدی دستگاه خودپرداز آموزشگاه خبر دادند. بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک جهت بررسی عنوان به محل اعزام شدند. ماموران در بررسی هاي دوربین متوجه شدند چهار سارق بعد از تخریب در ورودی آموزشگاه وارد محوطه شده است و دستگاه خودپرداز بانک سامان رابه دزدی برده و با یک دستگاه وانت از محل متواری شدند. این دستگاه حاوی ۶۷۷ میلیون ریال پول بود.

    این دزدی در حالی رخ داده که موسسه به سیستم دزدگیر مجهز بوده که در شب اتفاق غیر فعال بوده است.تلاش پلیس جهت شناسایی سارقان ادامه دارد. گفتنی است دوهفته قبل هم سارقان دستگاه خودپرداز بانک ۲۴ ساعته درکنار مرکز خرید ونک رابه دزدی برده بودند.

    واژه های کلیدی: ماموران کلانتری | ماجرای زندگی | ماجرای تجاوز | دستگیری سارق | پلیس پایتخت | کلاهبرداری | پلیس آگاهی | ماجرای قتل | شکایت کردن | خودپرداز | زندانی

    اخبار داغ روز+ تجاوز و باردار کردن زن مسافر به وسیله این راننده شیطان صفت

    اخبار داغ روز+ تجاوز و باردار کردن زن مسافر به وسیله این راننده شیطان صفت

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • چاپ کتاب آمازون
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • جعبه هدیه کتاب
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب خارجی pdf