حوادث چون روزها سپری می شوند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » دنیای مد » خبرهای داغ+ سوتی جنجالی آزاده نامداری + ماجرای خوانندگی بهنوش بختیاری

    خبرهای داغ+ سوتی جنجالی آزاده نامداری + ماجرای خوانندگی بهنوش بختیاری

    اینستاگرام آزاده نامداری | خوانندگی بهنوش بختیاری | برنامه تلویزیونی | نوید محمدزاده | بهنوش بختیاری | ازاده نامداری | آزاده نامداری | هانیه توسلی | بهاره رهنما

    خبرهای داغ+ سوتی جنجالی آزاده نامداری + ماجرای خوانندگی بهنوش بختیاری

    ماجرای خوانندگی بهنوش بختیاری + سوتی جنجالی نامداری 

    دراین پست از خوانندگی بهنوش بختیاری تا تصویر العمل هانیه توسلی به مجرد ماندن اش، تمام حواشی جالب این هفته را گردآوری کرده ایم، دنیای افراد مشهور هر لحظه درگیر حاشیه می شود، حتی نحوه غذا خوردن انها هم ممکن است سوژه رسانه ها و خبرنگاران بشود. بهنوش بختیاری بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون ایرانی است او درسال ۱۳۵۴ متولد شده است است

    او در فیلم هایي مثل اخراجی ها , فوت در سکوت , همسفر , هزاران چشم و … نقش آفرینی کرده است . او با کنسرت گروه موسیقی قطبی همکاری کرده و بعنوان خواننده ۵ مرداد روی صحنه خواهد رفت. کنسرت گروه ستاره قطبی با حضور بهنوش بختیاری بعنوان خواننده روزهای پنجشنبه چهارم و جمعه پنجم مرداد ساعت ۱۴ در تالار وحدت روی صحنه میرود.

    خبرهای داغ+ سوتی جنجالی آزاده نامداری + ماجرای خوانندگی بهنوش بختیاری

    بهنوش بختیاری بازیگر زن

    همکاری بهنوش بختیاری با گروه پلاریس

    بهار ایلچی «سرپرست گروه ستاره قطبی Polaris» در مورد کنسرت چهارم و پنجم مرداد این گروه در تالار وحدت توضیح داد: ما مانند اجراهای قبلی مان با چند خواننده کار می کنیم که به زبان هاي پارسی، هندی، انگلیسی، فرانسوی و عربی آواز می خوانند و همین طور آوازهای فولکلور به زبان هاي کردی، لری، آذری، جنوبی و…

    اینستاگرام آزاده نامداری | خوانندگی بهنوش بختیاری | برنامه تلویزیونی | نوید محمدزاده | بهنوش بختیاری | ازاده نامداری | آزاده نامداری | هانیه توسلی | بهاره رهنما

    این خوانندگان مشمول بر خودم، بهنوش بختیاری، مهشید مولایی، مینا دریس، نگین رشیدی، رایسا آوانسیان، کیانا کرمانیان و احتمالا تعدادی دیگر خواهند بود. ارکستر ما ۱۲ نفره است با حضور نوازندگانی که همگی تحصیلات آکادمیک موسیقی دارند.

    همکاری بهنوش بختیاری بازیگر زن با گروه پلاریس

    او در مورد همکاری با بهنوش بختیاری توضیح داد: همکاری ما با بهنوش بختیاری تقریباً از دو سال پیش در قالب تمرین شروع شده است و او قرار است در کنسرت چهارم و پنجم مرداد جهت نخستین بار روی صحنه بیاید.

    خبرهای داغ+ سوتی جنجالی آزاده نامداری + ماجرای خوانندگی بهنوش بختیاری

    تصویری از بهنوش بختیاری در کنار پدر و مادرش

    ایلچی گفت:

    سالن هایي که بانوان می توانند در آن ها روی صحنه بروند بسیار محدود هست؛ یکی فرهنگسرای نیاوران و دیگری تالار وحدت. جز اینها اجازه اجرا در سالن دیگری به بانوان داده نمی شود و مسئله مهم اینجاست که با توجه به عدم اجازه به مردها جهت ورود به محل برگزاری کنسرت بانوان حتی پیش از اجرا و کمبود و گاهی نبود مسئولان فنی زن، در قسمت هاي متفاوت اعم از نورپردازی، صدابرداری

    اینستاگرام آزاده نامداری | خوانندگی بهنوش بختیاری | برنامه تلویزیونی | نوید محمدزاده | بهنوش بختیاری | ازاده نامداری | آزاده نامداری | هانیه توسلی | بهاره رهنما

    و استفاده از امکانات ماشینری سالن عملا نمیتوان از هیچکدام از اینها مخصوصا در تالار وحدت که واجد این امکانات هست، استفاده کرد. چون عملا هیچ مسئول فنی زنی حضور ندارد تا بعنوان مثال اگر خواستید خواننده تان روی سن راه برود و جابه جا بشود نور را همراه با او حرکت دهد. ازآن بدتر، ساعت وحشتناکی است که جهت کنسرت بانوان در نظر گرفته میشود، قبل تر ۱۵ تا ۱۷ بودو ما با هر زحمتی که بود خودمان را وفق داده بودیم.

    اما حالا شده است است ۱۴ تا ۱۶٫ این که زنان لطف میکنند ودر این ساعت به تماشای کنسرت بانوان می آیند واقعا قابل تقدیر هست. او در مورد عدم حضور متصدیان فنی زن تصریح کرد: در قسمت نور و صدا دو نفر هستند که به ما کمک میکنند ولی جهت حرکت دادن سِن و استفاده از امکانات ماشینری هیچ کسی نیست و صرفا سِنی راکه از قبل نهایتا یک بخشش را کمی بالاتر برده اند و سطحی متقاطع درست کرده اند در اختیارمان می گذراند.

    خبرهای داغ+ سوتی جنجالی آزاده نامداری + ماجرای خوانندگی بهنوش بختیاری

    آموزش عجیب آزاده نامداری و همسرش به دخترشان گندم

    آزاده نامداری مجری مشهور ایرانی است او درسال ۱۳۶۳ متولد شده است است . ازاده نامداری همسر سابق فرزاد حسنی مجری تلویزیون است که بعد از طلاق از او با سجاد عبادی ازدواج کرده و یک دختر کوچک دارد که اسمش گندم هست. تصویری از دختر و همسر آزاده نامداری در حین آموزش به گندم جهت نترسیدن از گربه ها که در صفحه ایسنتگرامش انتشار یافته است را در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

    دختر و همسر آزاده نامداری

    آزاده نامداری منتشر شدن تصویری زیر در صفحه اجتماعی اش نوشت: دوچیز شمارا تعریف میکند،صبر هنگامی که چیزی که می خواهید ندارید،رفتارشما هنگامی که همه ی چیز دارید.امام علی «ع» . این یه تصویر تزیئنی ازعزیزان منه تو یه هوای گرم هنگامی که می خواستیم به گندم یاد بدیم ازگربه ها نترسه وباهاشون مهربون باشه،باهمه ي مخلوقات خدا مهربون باشه.? پ.ن.ماهیچ حیوان خونگی نداریم ولی به همه ی کسانی که با گلها،پرنده هاوحیوونا مهربونن احترام میذاریم

    همسر و دختر آزاده نامداری

    دختر آزاده نامداری

    آزاده نامداری منتشر شدن تصویر زیر ار دخترش گندم هم نوشت: آرامش وبرکت رو به قلب وزندگی ماهدیه دادی ومن بابت این نعمت خدا ممنونم?? خدا هر لحظه منو مشمول بر نعمت خاصش میکنه وتو اون نعمت خاص خدایی عروسک مامان

    دختر آزاده نامداری

    ودر ادامه: سوتی تازه آزاده نامداری مجری پرحاشیه در اینستاگرام

    آزاده نامداری مجری مشهور و پرحاشیه ایرانی است که متولد سال ۱۳۶۳ در کرمانشاه است . او اکنون همسر سجاد عبادی است و یک دختر به نام گندم دارد. تا به حال حاشیه هاي زیادی راجع به زندگی شخصی , ازدواج , طلاق , سفرش به سوئیس و … این مجری خبری به پا ساخته است . آزاده نامداری اخیرا تصویری در استوری صفحه اینستاگرامش انتشار داده است که در آن بخشی از شعر فروغ فرخزاد رابه اشتباه نوشته بود که بازهم حاشیه ساز شده است است.

    آزاده نامداری مجری مشهور

    آزاده نامداری مجری پرحاشیه تلویزیون، یک شنبه شب تصویری در استوری صفحه شخصی اش انتشار داده است که در آن بخشی از شعر فروغ فرخزاد رابه اشتباه نوشته بود.

    شعر فروغ فرخزاد در اینستاگرام آزاده نامداری

    او دراین تصویر جایگزین عبارت «مرا پناه دهید» نوشت: «بمن پناه دهید». به گزارش سینما دیلی، فروغ فرخزاد دراین شعر، عبارت “مرا پناه دهید” را چندین بار تکرار کرده هست، ولی آزاده نامداری هنگامیکه تصمیم گرفت شعر فروغ را در صفحه اش به اشتراک بگذارد، حتی بخود زحمت نداد که مروری دوباره بر این شعر داشته باشد تا در صفحه اي با بیش از چهارصد هزار دنبال کننده ایرادی به این وضوح رخ ندهد.

    شعر فرخزاد در اینستاگرام آزاده نامداری

    آزاده نامداری و همسرش

    و هم چنین: ابتکار تازه و عجیب بهاره رهنما جهت تصویر گرفتن

    بهاره رهنما بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کشورمان است که متولد سال ۱۳۵۲ در اراک می باشد. او بعد از طلاق از قاسم خانی شهریور سال گذشته با همسر دومش امیرخسرو عباسی ازدواج کرده است.بهاره رهنما تصویر تازه و متفاوتی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. تصویر تازه بهاره رهنما بازیگر مشهور با ژستی متفاوت که در اینستاگرامش انتشار یافته است و نیز تصویری درکنار همسرش امیر خسرو عباسی را در ادمه میتوانید مشاهده کنید.

    عکس تازه بهاره رهنما

    بهاره رهنما منتشر شدن این تصویر در صفحه اش نوشت: تقدیر ما از درون ما می آید. همه ی چیز از درون خودما شروع می شود. ما خود جذب کننده ي اتفاقات و ماجراهای زندگیمان هستیم. تمام آدمهای دور و بر ما، نوع کسب و کار ما، نحوه زندگی ما، حتی محل آن، همه ی ریشه در درون ما دارند. ما همواره به همان سمت و سویی میرویم که درون ما نشانه گرفته است.

    گفتارهایمان و اندیشه هایمان و کردارهایمان باعث جذب اتفاقات زندگیمان می شوند. جهت عوض کردن زندگیت، درونت را عوض کردن بده. جهت عوض کردن درونت، اندیشه هایت را عوض کردن بده. جهت عوض کردن اندیشه هایت، کلماتت را عوض کردن بده.. تصویر از فرهاد ایرانی #کلمات_کارما_دارند #روانشناسی #مثبت#گفتار_نیک_پندار_ن

    بهاره رهنما

    بهاره رهنما و همسرش

    و جالب تر: واکنش هانیه توسلی به سوالی در خصوص ازدواج نکردنش

    هانیه توسلی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کشورمن میباشد که متولد ۱۴ خرداد ماه سال ۱۳۵۸ در همدان است . او در فیلمهای سینمایی مانند ما همه ی باهم هستیم , گرگ بازی , سیانور و سریالهای تلویزیونی مانند غریبه ؛ وفا و میوه ممنوعه به ایفای نقش پرداخته است . هانیه توسلی ۴ خواهر دارد و تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

    هانیه توسلی بازیگر مشهور

    هانیه توسلی در یکی از گفتگوهای خود در خصوص ازدواج نکردن خود گفت : در حال حاضر هیچ خواستگاری ندارم چه کنم؟ اگر به ۲۰ سال پیش برگردم سریع ازدواج می کنم و تا هم اکنون ۵ تا فرزند میاوردم.

    هانیه توسلی بازیگر مشهور

    هانیه توسلی بازیگر مشهور

    و اما: واکنش ها به پوشش عجیب نوید محمدزاده | این چه تیپیه آخه؟

    نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون و تائر کشورمان متولد سال ۱۳۶۵ است . او در فیلم و سریال هایي از جمله ابد و یک روز , سرخ پوست , مسخره باز , عصبانب نیستم , ناهید , سهمی جهت دوست و … ایفای نقش کرده است و جوایز زیادی هم در جشنواره هاي داخلی و خارجی کسب کرده است اغلب پوشش عجیب نوید محمدزاده در مراسم هاي مختلفی حاشیه ساز شده است و با تصویر العمل هاي زیادی روبه رو می شود.

    پوشش عجیب نوید محمدزاده

    فاز پوشیدن لباس هاي عجیب وغریب آن قدر جدی و سنگین شده است که بعضا حتی کسانی مثل میلاد کی مرام با نقش هاي جدی و شخصیت نه چندان حاشیه اي را هم بخود دچار کند و گاهی مواقع پوشش هایي از وی را به تصویر بکشد ک ه ما هم مثل شما یکی دو بار از خودمان بپرسیم که این واقعا همان کی مرام فیلم سنگین و رنگین «ملکه» هست. هرچند کی مرام به شدت دیگران به این قضیه مبتلا نیست ما دیدن بعضی نما ها از او در برنامه هاي عمومی هم ممکن است مایه تعجب شود.

    در بین بازیگران و صورت های معروف و سینماگران ایرانی شاید کسی به اندازه او به خاطر پوشش و لباس هاي عجیب و غریبش سوژه رسانه ها نشده باشد. او بدلیل حضور پررنگش درجشنواره هاي متفاوت داخلی و خارجی هر لحظه یکی از سوژه هاي مهم عکاسان و خبرنگاران بود. دراین میان پوشش و لباس هاي خاص این بازیگر ۳۲ ساله هم ضریب سوژه شدنش را دو برابر و مضاعف می کرد. جهت محمدزاده خیلی هم تفاوت نمی کرد که در جشنواره فجر حاضر شود یا حاشیه حضورش در جشنواره کن.

    بهمین علت هم هر چند موجی در شبکه هاي اجتماعی در مورد پوشش عجیب نوید محمدزاده و لباس هاي او به راه می افتاد. شلوار کوتاه ، بلوز با طرح یقه بته جقه، چکمه، پوتین و کت ارتشی نظامی از جمله گزینه هایي است که محمدزاده با آن ها در مجامع عمومی و فرهنگی حاضر شده است هست. هر بار حضور هم با جریان ها و حرف و حدیث هاي فراوان همراه شده است است.

    نوید محمدزاده و میلاد کی مرام

    توضیح نوید محمدزاده راجع به لباسهای عجیبش

    او راجع به یکی از تصویر هایش با شلوار کوتاه که در فرانسه گرفته شده، گفته بود: «این لباس توریستی من در کن است.» توضیحات بعدی او هم راجع به این تصویر جالب است: «من این لباس را دریک روز عادی در جشنواره کن پوشیدم. این پوستر جشنواره که با تصویری از اینگرید برگمن طراحی شده است در تمام سطح شهر کن دیده می شود و ما با این پوستر دربخش دیگری از شهر تصویر گرفتیم.

    این لباس توریستی من در کن است

    نوید که بازیگری در فیلم هاي لانتوری، خشمگین نیستم و ابد و یک روز را در کارنامه بازیگری خود دارد راجع به سبک و نوع لباس پوشیدن خودش هم گفته: «من مدل خودم لباس می پوشم. لباسی که جهت فرش قرمز یا نمایش فیلم جهت خودم در نظر گرفته ام را هم سحر ابر طراحی کردهاست.

    دوستان در کشور عزیزمان ایران مطمئن باشند که من قطعا لباس هاي رسمی که در شأن چنین مراسمی باشد هم همراه خود آورده ام، ولی قرار نیست در تمام ده روز لباس رسمی بپوشم.» او با اشاره به بحث هایي که راجع به شلوارش شده؛ گفته بود: «جالب است شلوار من بحث روز مملکت شده است هست. یعنی اوضاعمان اینقدر خوب شده است و سوژه اي مهم تر از شلوار من نمانده؟»

    چرا اینجوری لباس میپوشی؟

    هرچند محمدزاده تلاش دارد نوع لباس پوشیدن خودش را طبیعی جلوه دهد با این حال اگر تصویر العمل هایي که دوستداران و طرفدارانش در پیج اینستاگرام او به بعضی از این پوشش ها دارند چندان با ادعای خود محمدزاده سازگار نیست. به طور مثال خواندن کامنت هاي انتقادی خوانندگان زیر این پست خالی از لطف نیست:

    این چه نحوه لباس پوشیدنه؟ شما الگوی جوونای مملکتید یکم جنتلمن باشید

    آخه این چه شلواریه پوشیدی؟ همینا رو می پوشي که ۲۰:۳۰ برات خبر میزنه

    دایی نوید! اگه متشخص باشی زیاد تو دلی! مثل شهاب باش! بازی ت عالیه

    لباسای اجق وجق نپوش! یه چیز سنگین رنگین بپوش!

    ناموسا تیپو نگاه کن!

    هنرمند مورد علاقه منی! با این ظاهر هم یه جوری کنار میایم! نمی شه فازت رو خوند! این چه تیپیه آخه؟

    ناموسا بین همه ی بازیگرا قشنگ بازی می کنه، ولی نمی دونم آیا اینجوری لباس می پوشه!


    ودر آخر هم: توضیح دکتر جنجالی تلویزیون راجع به بیانات عجیبش

    یک دکتر متخصص دریک برنامه تلویزیونی در شبکه سه بیانات عجیب راجع به گردشگری بیان کرده که با تصویر العمل هاي زیادی روبه رو شده است و سوژه بازدیدکنندگان اینترنت شده است هست. او راجع به گردشگری و نوع تازه آن سخن گفته که حتی گردشگری می تواند با عوض کردن رنگ سطل زباله و … هم رابطه داشته باشد. این دکتر راجع به این بیانات و تصویر العمل ها به توضیحاتی داده که در ادامه آمده است .

    دکتر جنجالی تلویزیون

    اظهار نظر یک دکتر متخصص طب پیش گیری راجع به گردشگری و تعریف تازه او از این واژه در روزهای اخیر موجی از تصویر العمل ها را در اینترنت به دنبال داشت. از کاریکاتورها و رفتارهای طنزگونه با این صحبت ها گرفته تا ساخت انیمیشن هاي متفاوت و اظهارنظرهای تند راجع به این که آیا تعریف صنعت گردشگری به وسیله یک دکتر به سخره گرفته شده است است.

    چند روز پیش دکتر عبدالوهاب قاضی که متخصص طب دکتری و مدیر یکی از هتلهای بزرگ شهر بندرعباس است در برنامه تلویزیونی طبیب راجع به طب پیش گیری صحبت کرد و این که طب پیش گیری روی سه محور تغذیه، سبک زندگی و تاثیر اعصاب و روان بر جسم متمرکز هست. در بخشی از این صحبت که راجع به تاثیر اعصاب و روان بر جسم بود، قاضی گفت که میخواهم یک ترم تازه از گردشگری را تعریف کنم.

    گردشگری تنها به این معنی نیست که ما باید حتماً سفر به بيرون از کشور داشته باشیم بلکه گردشگری میتواند این باشد که اگر هر لحظه دریک بخشی از منزل غذا می خوردیم حالا می توانیم جای میز ناهارخوری را عوض کردن داده و جای دیگری بنشینیم.

    دکتر جنجالی تلویزیون

    توضیح دکتر جنجالی تلویزیون راجع به گردشگری

    گردشگری از خودمان و از عوض کردن محیط اطراف مان شروع می شود و یا این که به رنگ ها توجه کنیم و اگر تا به حال از سطل زباله سیاه رنگ استفاده می کرده ایم حالا از یک سطل اشغال قرمز و قشنگ استفاده کنیم و یا به پارک ها و شهر های اطراف برویم. همین اظهار نظر دو دقیقه اي که از شبکه سوم سیما پخش شد موجب شد تا دستمایه اي شود جهت بازدیدکنندگان فضاهای مجازی تا با در اختیار گذاشتن همین تکه از صحبت ها موجی از تصویر العمل ها را برانگیختند.

    از کشیدن کاریکاتورها، نوشتن مقالات و یادداشت هاي طنز گرفته تا ویدئو و انیمیشن ساختن ها. بعد ازآن، عبدالوهاب قاضی دوباره به این برنامه آمد و توضیح داد که: میخواستم ترم جدیدی از گردشگری را معرفی کنم که از خودمان و از منزل شروع می شود. منظورم این بود که ما اگر به دورترین نقطه دنیا هم که برویم میخواهیم با حواس ۵ گانه مان تجربه گر باشیم . ولی اگر همین حواس ۵ گانه را در منزل خود با امکاناتی که داریم تمرین نکنیم

    اگربه دورترین نقطه هم برویم به همان اندازه ازآن مکان درک خواهیم داشت که از منزل خود درک داریم. بعد هر اندازه در منزل رفتارهای عادت گونه را کنار بگذاریم در سفر های دور هم میتوانیم لذت ببریم. هنگامی که مجری برنامه از او خواست که توضیح دهد چقدر این نظریه در دنیا آشنا شده است و قابل اثبات است ، قاضی گفت: من میتوانم مقاله هایي که دراین باره نوشته شده است را در اختیار مخاطبان قراردهم.

    شاید اگر این مدیر که سابقه فعالیت در هلدینگ گردشگری و مدیریت یکی از هتلهای مطرح جنوب کشور رشته دکتری خودرا با گردشگری پیوند نمی داد این تصویر العمل ها نیز به صحبت هاي او اتفاق نمی افتاد و یا اگر این مدیر هتل که خودش سالهاست در حوزه گردشگری فعالیت می کند، از مثال هاي عالی ترین جهت تبیین منظورش استفاده می کرد، دیگران به او اعتراض نمیکردند که آیا مفهوم گردشگری را تا این حد سخیف دریک برنامه تلویزیونی جلوه داده است.

    واژه های کلیدی: اینستاگرام آزاده نامداری | خوانندگی بهنوش بختیاری | برنامه تلویزیونی | نوید محمدزاده | بهنوش بختیاری | ازاده نامداری | آزاده نامداری | هانیه توسلی | بهاره رهنما | مجری مشهور | تلویزیون

    خبرهای داغ+ سوتی جنجالی آزاده نامداری + ماجرای خوانندگی بهنوش بختیاری

    خبرهای داغ+ سوتی جنجالی آزاده نامداری + ماجرای خوانندگی بهنوش بختیاری

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی