بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » افرادی که مدعی سفر در وقت شدند! ، آیا سفر در وقت ممکن است؟

    افرادی که مدعی سفر در وقت شدند! ، آیا سفر در وقت ممکن است؟

    سفر در وقت هر لحظه یکی از رویاهای دست نیافتنی بشر بوده است که دانشمندان بر روی احتمالات آن بسیار تحقیق کرده اند.

    افرادی که مدعی سفر در وقت شدند! ، آیا سفر در وقت ممکن است؟

    به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه اینترنت گروه تحریریه سایت جوان؛ در حالی که امکان سفر در زمان، هنوز در بین دانشمندان به عنوان یک احتمال مطرح می‌شود، افرادی بوده‌اند که ادعای سفر به گذشته، آینده و یا جهان‌های موازی را کرده‌اند. مبحث سفر در وقت همواره چالش های خاص خود را داشته هست. جهت مثال دانشمندان می‌گویند اگر شما به گذشته سفر کنید و پدر و مادر خود را به قتل برسانید، چه بلایی سر شما می‌آید؟ آیا شما نیز می‌میرید؟ ناپدید می‌شوید یا اتفاق دیگری برایتان خواهد افتاد؟

    اما در برابر ادعاهای سفر به آینده واقع گرایانه تر و قابل باورتر خواهد بود، چراکه آینده نامشخص هست. به همین علت کسانی که ادعای سفر به آینده را دارند، غالبا پیش بینی‌هایی از آینده ارائه می‌دهند که باعث استحکام پایه داستان آنها یعنی همان سفر در وقت باشد. در اصل اعتبار ادعای سفرکنندگان در زمان، همان به وقوع پیوستن پیش‌بینی‌های آنهاست. حتی زمانی هم که آینده نگری مدعیان سفر در وقت به وقوع نمی‌پیوندد، بعضی از آنها این عنوان را مطرح می‌کنند که آینده نگری ما عامل مهم عوض کردن در آینده بود و ما با هشدار خود، بشریات را نجات دادیم!

    در ادامه به معرفی افرادی می‌پردازیم که ادعا می‌کنند قادر به سفر در وقت هستند و یا پیش از این، اتفاق مورد بحث جهت آنها رخ داده است.

    افرادی که مدعی سفر در وقت شدند! ، آیا سفر در وقت ممکن است؟

    جان تایتر

    در دوم نوامبر سال ۲۰۰۰ میلادی، فردی به نام جان تایتر در فروم شخصی خود پیامی منتشر می‌کند و در آن مدعی می‌شود که یک مسافر وقت است و از سال ۲۰۳۶ آمده هست. ادعای تایتر این بود که او به سال ۱۹۷۵ سفر کرده تا یک دستگاه کامپیوتر ابتدایی یعنی IBM 5100 به وقت خودش ببرد ولی در بین راه در سال ۲۰۰۰ ایستاده است و علت این ایستادن در زمانش را نیز هیچگاه بیان نکرد. تایتر جهت اینکه ادعای خود را ثابت کند یک تصویر از ماشین وقت خودش منتشر کرده و سازنده آن را نیز شرکت General Electric عنوان می‌کند.

    تایتر آینده نگری هایی نیز از آینده ارائه داد. او گفت، در سال ۲۰۰۴ یک جنگ داخلی در آمریکا شکل می‌گیرد و به سمت یک جنگ هسته ای با روسیه جهت می‌گیرد که باعث کشته شدن میلیون‌ها انسان می‌شود. تایتر می‌گوید که در سال ۲۰۳۶ عضوی از ارتش بوده است و ماموریت یافته تا جهت نجات جان بشر به گذشته سفر کند و یک قطعه حیاتی از IBM 5100 را با خود به آینده ببرد و با آن یک ماشین الکتریکی را اشکال زدایی کند.

    سفر در وقت هر لحظه یکی از رویاهای دست نیافتنی بشر بوده است که دانشمندان بر روی احتمالات آن بسیار تحقیق کرده اند.

    علاوه بر هشدار شکل‌گیری یک جنگ داخلی؛ تایتر آینده نگری کرد که مسابقه های المپیک در سال ۲۰۰۴ برگزار نخواهد شد و در سال ۲۰۰۵ نیز غرب به طور کلی نابود می‌شود. همچنین در سال ۲۰۰۴ بیماری تحت عنوان جنون گاوی دنیا را فرامی‌گیرد. تایتر در نهایت پیشنهاد داده بود که یک انسان را با خود به آینده ببرد، ولی درست مانند آینده نگری هایش، این اتفاق نیز هیچگاه رخ نداد، لیکن وی در مارس ۲۰۰۱ ناپدید شد و دیگر فروم خود را آپدیت نکرد.

    پس از آن، عده ای بر این باور بودند که تایتر یک شخصیت جعلی اینترتی بوده است و عده ای نیز ادعای وی را باور کرده و مدام به دولت آمریکا احتمال وقوع یک جنگ داخلی را گوش‌زد می‌کردند.

    اندرو باسیاگو

    اندرو باسیاگو، وکیل سیاتل و یکی دیگر از مدعیان سفر در وقت هست. وی نه تنها ادعا کرد که به آینده سفر کرده هست، بلکه مدعی سفر به گذشته و سفر به کره مریخ نیز بود. باسیاگو می‌گفت در سال ۱۹۸۱ به همراه باراک اوباما نوجوان و ویلیام استیلینگز ( که در آن وقت بر روی پروژه ساخت ماشین وقت کار می‌کرد) به مریخ سفر کرده‌اند.

    باسیاگو از پروژه ای بین سالهای ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۲ پرده برداری کرد که با اسم رمز ” پاگاسوس ” آشنا می‌شد و به ساخت ماشین وقت حقیقی منجر شده است بود. وی می‌گفت از ماشین وقت استفاده کرده و به سال ۱۸۶۳ رفته است تا یکی از صحبت های آبراهام لینکلن را به صورت زنده نگاه کند و سفر دیگر وکیل سیاتل نیز به سال ۲۰۵۴ بوده هست. او ادعا می‌کرد که دولت آمریکا مکررا از ماشین وقت استفاده می‌کند تا نیروها و لوازم جنگی خود را به گذشته و آینده انتقال یافته کرده و تاریخ را به صورت کامل تصاحب کند.

    افرادی که مدعی سفر در وقت شدند! ، آیا سفر در وقت ممکن است؟

    برخلاف دیگر مسافران زمان، باسیاگو نتوانست آینده نگری های مناسبی از آینده ارائه دهد به جز یک مورد که آینده نگری می‌کرد در بین سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۸ مدیر جمهور آمریکا خواهد شد. خیلی از افراد ادعای های باسیاگو را مضحک خوانده و وسیله ای دانستند که او قصد داشت به وسیله آن کتاب تازه خود را تبلیغ کند.

    براینت جانسون

    در سال ۲۰۱۷، با پلیس شهر Casper, Wyoming تماس گرفته شد تا به اوضاع یک انسان مست که در خیابان باعث آزار و اذیت مردم شده است بود، پیگیری کند. این مرد براینت جانسون بود و ادعا می‌کرد که یک مسافر وقت است که از سال ۲۰۴۸ آمده هست. او می‌گفت به سال ۲۰۱۷ آمده است تا به مردم دنیا هشدار دهد که در سال ۲۰۱۸، کره زمین مورد حمله موجودات فضایی قرار خواهد گرفت. جانسون می‌گفت که طبق برنامه قرار بوده است در سال ۲۰۱۸ بازگردد، ولی به علت اینکه موجوداتی فضایی به او مشروب خورانده اند، به سال ۲۰۱۷ آمده است.

    سفر در وقت هر لحظه یکی از رویاهای دست نیافتنی بشر بوده است که دانشمندان بر روی احتمالات آن بسیار تحقیق کرده اند.

    جانسون همچنین درخواست صحبت با فرماندار شهر را نیز کرد تا بتواند به او راجع به شرح این حمله هشدار دهد. توصیه بارز این است که این جوان به علت تبرعه شدن از اتهامات مست بودن در مکان های عمومی داستان های فوق را سرهم کرده هست. خوشبختانه پلیس حرف‌های این جوان را نپذیرفت و او به اتهام مست کردن در عموم دستگیر شد.

    نوح

    جوانی به نام نوح در صفحه شخصی یوتیوب خود ادعا کرد که از سال ۲۰۳۰ آمده هست. او یک ویدئو از خودش انتشار داده است و به بیان آینده نگری هایی از آینده پرداخت. در آینده نگری های وی دنیا در سال ۲۰۳۰ تحت سلطه هوش مصنوعی درآمده بود و ارزهای دیجیتال اقتصاد دنیا از جمله آمریکا و اروپا را فلج کرده بود. او ادعا کرد در سال ۲۰۳۰ انسان های بسیاری به فضا سفر کرده اند، ماشین ها همگی الکترونیکی شده است و درمان بسیاری از امراض مانند سرطان کشف شده است است.

    افرادی که مدعی سفر در وقت شدند! ، آیا سفر در وقت ممکن است؟

    عجیب ترین بخش آینده نگری نوح این بود که ادعا کرده بود مدیر جمهور فعلی آمریکا یعنی دونالد ترامپ زمانی که در سال ۲۰۲۰ مجددا پیروز انتخابات می‌شود، نام خود را به Ilana Remikee عوض کردن خواهد داد! هرچند ادعاهای نوح به علت عدم ارائه مدرک و سند معتبر مورد پذیرش قرار نگرفت، ولی او همواره می‌گفت مدارک محکمی دارم، ولی به علت وجود پارادوکس و دوگانگی در آنها، مطرح نخواهم کرد، چراکه مردم حرف من را باور نمی‌کنند.

    او بعد از مدتی ویدئوی دیگری در صفحه شخصی خود قرار داد که در آن به ظاهر تلاش می‌کرد به وسیله یک دستگاه دروغ سنج حقیقی بودن ادعاهای خود را اثبات کند. ولی نه دستگاه دروغ سنجی در ویدئو مشخص بود و نه صورت نوح که به صورت محو درآمده بود و نه صدای وی که با ایفکت های صوتی عوض کردن کرده بود.

    ویلیام تیلر

    ویلیام تیلر مدعی شد که از سال ۲۰۰۵ به سال ۳۰۰۰ سفر کرده ، بعد از آن به سال ۸۹۷۳ انتقال یافته شده است و سپس به وقت حال بازگشته هست. تیلر مدعی شد که جهت شرکت British Intelligence Agency کار می‌کند و به عنوان قسمتی از پژوهش، آنها وی را به آینده فرستادند. او ابتدا به سال ۳۰۰۰ فرستاده شد، جایی که انسان ها دیگر بر روی زمین قدم نمی‌زدند بلکه با وسایل پرنده جابه‌جا می‌شدند.

    پس از آن تیلر به سال ۸۹۷۳ انتقال یافته شد جایی که بیماری، مرگ، جنگ و حتی جرمی نیز وجود ندارد. تمام انسان ها در آینده دور، با قد و قامت هایی بلند، بدنی بسیار لاغر، سرهای بسیار بزرگ در کنار ربات ها با آرامش زندگی می‌کنند. تیلر همچنین به این عنوان اشاره کرد که در آینده سفر در وقت یک توانایی پیش پا افتاده خواهد بود و دیگر کسی از دیدن یک مسافر وقت متعجب نمی‌شود. او همچنین ادعا می‌کرد که یک مسافر وقت را دیده است که از سال ۲۰۵۵ به وقت حال آمده بود.

    تیلر می‌گفت در آینده مشخص می‌شود که کشورهای زیادی در حال تلاش جهت ساخت ماشین سفر در وقت هستند و پروژه های زیادی در حال بررسی این عنوان بوده اند ولی دولت انگلیس جهت نخستین بار آن را در سال ۲۰۲۸ معرفی خواهد کرد.

    بِلا

    بلا یک زن آلبانیایی بود که ادعا می‌کرد به سال ۳۸۰۰ سفر کرده هست. او جهت مدعای خود مدرکی داشت، این مدرک یک تصویر خودگرفته بود که وی در آینده از خود گرفته بود. بلا ادعا می‌کرد که با یک فیزیکدان بلاروس به نام الکساندر کُزلاو به آینده رفته هست. او می‌گفت فرایند سفر کردن در وقت به آسانی و جذابیتی نیست که همگان فکر آن را می‌کنند، بلکه همه چیز هنگام سفر سیاه و تاریک می‌شود و هر شیئی که با آن سفر می‌کنید با ولتاژ بسیار زیاد از بدن شما عبور می‌کند.

    بلا ادعا می‌کرد که آینده چندان هم جالب و قشنگ نیست. در آینده هر چیزی که ما می‌شناسیم به صورت کامل نابود شده است است و ربات ها بر انسان ها تسلط دارند؛ هرجا که نگاه می‌کنیم تنها ربات ها ، خرابه ها و جنازه های مردم قابل مشاهده هست. او همچنین ادعا می‌کرد که با یک ربات قاتل مواجه شده است است که بسیار بزرگ بوده و توانایی صحبت کردن و ابراز حالات صورت را داشته است.

    بسیاری ادعاهای بلا را به علت وجود تعدادی عنصر غیرواقعی و متناقص رد کرده‌اند. مهم تر از همه دلایل، اینکه وی در گزارش خود نوشته بود تعدادی تصویر از آینده گرفته هست، ولی فقط یکی از آنها را ارائه داد، بلکه باید جهت اثبات ادعای خود تصویرهای بیشتری ارائه می‌داد.

    مایکل فیلیپس

    مایکل فیلیپس یکی دیگر از مدعیان سفر در وقت است که ادعا می‌کرد از سال ۲۰۷۰ آمده است و قرار بوده به سال ۲۰۱۸ سفر کرده تا از روی دادن جنگی عظیم در سال ۲۰۱۹ جلوگیری کند. این جنگ که در اصل همان جنگ جهانی سوم هست، بسیار بزرگ تر از دو جنگ جهانی اول و دوم خواهد بود و آمار کشتگان آن به مراتب زیاد است.

    فیلیپس ادعا می‌کرد جنگ جهانی سوم در ماه های نهایی سال ۲۰۱۸ رخ خواهد داد و شروع آن نیز با تلاش کره شمالی جهت حمله اتمی به آمریکا خواهد بود. در ادامه آمریکا با دو موشک کروز سلاح اتمی کره را روی هوا منهدم کرده و جنگ به صورت وسیع ادامه می‌یابد.

    فیلیپس همچنین ادعا کرد که اتفاق ۱۱ سپتامبر و ریزش برج های تجارت جهانی به وسیله یک مسافر وقت دیگر یعنی همان جان تایتر صورت گرفته هست. تایتر به سال ۲۰۰۰ سفر کرد تا پایه گذار اتفاق ۱۱ سپتامبر شود. این ایده جهت زمینه سازی جنگ‌های داخلی بود که خود تایتر از آنها خبر می‌داد.

    صرف نظر از اینکه فیلیپس جنگ داخلی و جنگ جهانی سوم را آینده نگری کرد، ادعاهای دیگری نیز داشت. او می‌گفت در سال ۲۰۲۰ ترامپ به عنوان مدیر جمهور آمریکا گزینش می‌شود و شرکت فضایی الن ماسک نیز در سال ۲۰۲۵ نخستین سفر به مریخ را ترتیب می‌بیند.

    گفتنی هست؛ حرف های مایکل فیلیپس چندان شباهتی به آینده نگری نداشت، بلکه اهداف شومی بوده که آمریکا در آن وقت قصد به وقوع پیوستن آنها را داشته است و به علت ایجاد توانایی پذیرش در مردم، تحت عنوان سفر در وقت مطرح کرده است.

    گزارش از عبدالله مطیع

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: جنگ جهانی | فیلیپس | آمریکا | مسافران | مسافر | ماشین | فضای مجازی | سفر در زمان

    افرادی که مدعی سفر در وقت شدند! ، آیا سفر در وقت ممکن است؟

    افرادی که مدعی سفر در وقت شدند! ، آیا سفر در وقت ممکن است؟

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک