سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » ۱۰ روش خانمانه که مردها را عاشق خود کنید+ روش های جذب مردان جهت ازدواج

    ۱۰ روش خانمانه که مردها را عاشق خود کنید+ روش های جذب مردان جهت ازدواج

    اعتماد به نفس | دوست داشتن | بی اعتمادی | مردانه | ازدواج | مردان | زندگی | اعتماد

    10 روش خانمانه که مردها را عاشق خود کنید+ روش های جذب مردان جهت ازدواج

    روش های جذب مردان جهت ازدواج 

    چطور می توانیم یک مرد را عاشق و شیفته خودمان کنیم؟ در نگاه اول مردها سرسخت و کم احساس دیده می شوند. ولی آن گونه نیست، بلکه مردها در روابط عاطفی ارزش شکننده تر از زنان هستند، البته هنگامی که واقعا عاشق باشند. دراین مقاله شما رابا روش هایي آشنا میکنیم که می توانید با استفاده از انها مردی راکه دوستش دارید را عاشق خودتان کنید.

    بر خلاف تصورها و باورهای بعضی افراد مردها سرسخت و کم احساس هستند، ولی آن گونه نیست مردها پشت ظاهرشان که آن رابا اسم مردانه می شناسیم، فوق العاده احساسی هستند در شکست هاي عشقی این مردان هستند که بیشترین ضربه را میبینند. امروز شما رابا خصوصیاتی از مردان آشنا میکنیم که با استفاده از آنها مردی راکه می خواهید را عاشق خودتان کنید.

    ۱۰ روش خانمانه که مردها را عاشق خود کنید+ روش های جذب مردان جهت ازدواج

    به او اعتماد داشته باشید

    با زنگ زدن تلفن او و لحنی که حس کردید دارد با یک زن صحبت می کند خشمگین نشوید و خیال بافی نکنید که او دارد بشما خیانت می کند یا اینکه احساس شما رابه بازی گرفته هست. اگر می خواهید رابطه تان را حفظ کنید به او اعتماد داشته باشید و این عنوان رابه او نشان دهید، هر لحظه به او بگویید که نسبت به وی اعتماد دارید و هر لحظه روی او حساب می کنید. مردها هنگامی که حس اعتماد شما را ببینند خودشان را نسبت بشما مسئول می دانند.

    اعتماد به نفس | دوست داشتن | بی اعتمادی | مردانه | ازدواج | مردان | زندگی | اعتماد

    سعی نکنید وی را عوض کردن دهید

    هیچ تلاشی جهت عوض کردن دادن او نکنید، مردها به واسطه مرد بودنشان غرور نهفته اي دارند و تقاضای عوض کردن از آنها موجب می شود آنها فکر کنند که نقصی دارند، جایگزین اینکار می توانید با دوستی و اعتماد و علاقه خانمانه خودتان کاری کنید او تلاش کند طوری باشد که شما دل تان میـــخواهد.

    هرچیزی شما دوست دارید او دوست ندارد، وی را وادار به قبول چیزی نکنید

    این یک نوع خودخواهی است که بخواهیم هرچه را خودمان دوست داریم اطرافیان مان و خصوصاً معشوق مان هم آنرا دوست داشته باشد، گاهی اوقات زوج هایي را می بینم که علایق ارزش خیلی باهم تفاوت دارد ولی باعشق یکدیگر را دوست دارند، دوست داشتن به علایق و افکار همسان نیست، دوست داشتن بی علت هست، دوست داشتن احساس علاقه هست، احساسی از درون سینه، تپش هاي تند قلب!

    ۱۰ روش خانمانه که مردها را عاشق خود کنید+ روش های جذب مردان جهت ازدواج

    اگر آهنگی دوست دارید و او دوست ندارد، اگر فیلمی دوست دارید که او دوست ندارد، اگر دوستانی دارید که دوستشان دارید ولی او ندارد، علت نمی شود وی را وادار به دوست داشتن ارزش کنید و یا فکر کنید تفاهم ندارید! خیر! دوست داشتن و وفاداری از روح طلوع می کند نه عقل و تفاهمات! نیازی نیست هر چه شما دوست دارید او هم دوست داشته باشد. وی را همان گونه که است دوست بدارید.

    مطمئن باشید هنگامی که عمق علاقه شما را ببیند آن وقت هر چه شما دوست دارید را دوست می دارد، می پرسید چرا؟ چون او اول شما را دوست دارد و چون شما را دوست دارد هر چه دوست بدارید بی آنکه حتی بخواهد دوست می دارد! بنابر این با توضیحاتی که بیان شد این نکات را درنظر بگیرید و از آنها استفاده کنید، بگذارید کمی وقت بگذرد و بعد ببینید چگونه توانسته اید با علاقه پاک خودتان مردی راکه دوست دارید تبدیل کنید به همان سوار با اسب سفید و انگشتر طلا.

    اعتماد به نفس | دوست داشتن | بی اعتمادی | مردانه | ازدواج | مردان | زندگی | اعتماد

    از او نخواهید که به زن هاي دیگر بی توجهی کند

    برای اینکه مرد خودرا نگه دارید، از او نخواهید که هر وقت زنی که غیر از شما می بیند پا به فرار بگذارد! نخواهید هنگامی که بیرون میرود شلوارش را تا زیر بغلش بالا بکشد! با این کارها فقط حس بی اعتمادی نسبت به وی را بروز میدهید. مثلاً شما هم هنگامی که در خیابان یا مترو یا در پارک مردی خوش قیافه و بلند قد میبینید به او نگاه می کنید مگر نه؟! مردها هم هنگامی که زن قشنگی ببینند به او نگاه می کنند.

    دلیل این رفتارهای ما بی وفایی نیست! انسان قشنگی را دوست دارد و این در وجود انسان جا دارد، انسان هر چیز قشنگی را ببیند به آن خیره می شود، بعد هنگامی که دیدید او زنی زا قشنگ خطاب کرد یا به زن قشنگی نگاه کرد فکر نکنید در حال نقشه کشیدن جهت خیانت است! خیر! بازهم می گویم هنگامی که عاشق شما باشد هنگامی که عمیقاً شما را دوست داشته باشد فقط شما را می بیند و اگر ملکه قشنگی اسپانیا هم بخواهد به او نزدیک شود، او یک تار موی شما را هم با آن ملکه قشنگی عوض نمی کند.

    ۱۰ روش خانمانه که مردها را عاشق خود کنید+ روش های جذب مردان جهت ازدواج

    نباید وی را وادار کنید تا تصور کند باید مراقب شما باشد

    ممکن است مرد شما کمی سر به هوا باشد یا به واسطه شغل اش یا بعضی پرسشها زیاد متوجه شما نباشد، ولی هیچگاه وقت این چیزها رابه شکل چکش در نیاورید ودر سر او نکوبید. این وظیفه مرد شماست که هر لحظه مراقب شما باشد و نیاز هاي شما را برآورده کند، ولی هیچگاه وی را به اینکار وادار کنید، لیکن که اینکار فقط تاثیر منفی بر رابطه دارد.

     ۱۰ خصوصیت خانمانه که مردان را جذب و عاشق می کند

    مردان عاشق عده اي از خصوصیات خانمانه هستند، ولی شاید خانمها ازآن خبر نداشته بـاشند. اگر بدانید که کدام کارها می تواند یک مرد را جذب و عاشق شما کند بـاید همین امروز دست بکار شوید و جهت ایجاد رابطه یا تدام رابطه باعشق بـا شریک زندگی خود عمل کنید.

    خصوصیات خانمها

    زیبـایی بی شک مهم اســـت، ولی همه ی چیز نیست. دختری که خیلی خوش سیما نیست بـاز هم میتواند مردان عاشق زیادی داشته بـاشد. راز جذب مردان فقط زیبـا بودن نیست، چون قطعا مستلزم چیزهای بیشتری اســـت.

    ۱. بـا دیگران مهربان باشید

    به گزارش پارس ناز، نیازی به گفتن نیست که این خیلی مــهم اســـت. بـا همه ی مودبـانه صحبت کنید و بـا دیگران گرم و صمیمی بـاشید. این نه فقط جهت تحت تاثیر قرار دادن مردتان، بلکه به خاطر بشریت مهم اســـت. این ۱۰ خصوصیت خانمها قطعا مرد محبوب تان را وادار میکند شما را بیش تر جدی بگیرد و ممکن اســـت حتی عاشق تان شود.

    ۲. عطری وسوسه کننده

    وقتی بـا یک آغوش از او خداحافظی میکنید، اجازه بدهید عطرتان به نفع شما کار کند. مردها عاشق این هستند که نامزدشان بوی فوق العاده اي داشته بـاشد. عطر رابه مچ دست ها، اطراف گردن، پشت گوش، و روی اســـتخوان ترقوه بزنید تا مطمئن شوید عطرتان ماندگار اســـت.میتوانید در مناسبت هاي متفاوت از عطرهای متفاوت اســـتفاده کنید. عطرهای متنوعی بخرید و ببینید کدام یک برایتان عالی ترین نتیجه را دارد. خوش بختانه وادار نیستید جهت خریدن ارزش از منزل بیرون بروید.

    ۳. هوش هیجانی بـالا «اي کیو»

    به عنوان یک دختر، اغلب از شما انتظار میرود هیجان هاي عمیقی داشته بـاشید. ولی معنی اش به هیچ عنوان این نیست که هر وقت داستان غم انگیزی شنیدید چشم هاي تان را پر از اشک کنید.یک زن بـا هوش هیجانی بـالا«که به آن اي کیو هم گفته میشود» می تواند هر وقت که مردش به انگیزه نیاز دارد وی را تشویق کند و جهت اش الهام بخش بـاشد. این زن جایگزین اینکه داســـتان هاي غم انگیز غیرضروری خلق کند، در وقت مناسب جملات مناسبی میگوید.

    ۴. زیاد لبخند بزنید«البته نه غیرضروری»

    مردها دیوانه ي لبخند یک دختر هستند. لبخندتان بـاید واقعی و شیرین بـاشد. در غیر این صورت به زور لبخند نزنید، شاید مردتان فکر کند غیرعادی هستید. هم چنین، هنگامی که بـا او هستید، تمام توجه تان رابه او بدهید و به جوک هاي اش بخندید. نشان بدهید از بودن بـا او خوشحال هستید. او بقیه ي کارها را انجام می دهد.

    ۵. بـا او بحث کنید و کم نیاورید

    یک دختر جالب کم عقل فقط چند ساعت جالب اســـت. بیش تر مردها دختری را می خواهند که از امور دنیا آگاهی داشته بـاشد و بـا آنها منطقی بحث کند. مردان واقعی عاشق این هستند که به آنها نشان دهید آی کیوی بـالایی دارید.

    ۶. بازیگوش باشید

    یک دختر بـازیگوش به سهولت میتواند یک مرد رابه شور و هیجان بیاورد. خیلی نزدیک به او نشستن می تواند گاهی به سود شما بـاشد. یاد بگیرید چگونه یک مرد رابه شیوه اي نه چندان آشکار دست بیندازید. نوازش هاي غیرجنسی این خبر را می فرستند من عاشق بـا تو بودن هستم، و دوستت دارم.

    ۷. قضاوت نکنید

    اگر چیزی را درمورد فرد محبوب تان دوست ندارید، میتوانید نظرتان را صادقانه بـا او درمیان بگذارید. در عین حال، به خاطر آن عنوان به او اهانت نکنید و آنرا تبدیل به یک مسئله نکنید. داشتن نظر و عقیده خوب اســـت ولی بی ادب و منفی بـاف بودن پسندیده نیست.

    ۸. نشان ندهید تمام توجه تان فقط مال او است

    حتی اگر وی را خیلی می خواهید، بگذارید جهت شما سخت تلاش کند. بیش از حد تلاش نکنید مردتان را خشنود کنید، چون دراین صورت شما را مسلما جهت خودش میداند. بـا او وقت بگذرانید و قبل از اینکه به او ابراز علاقه کنید مطمئن شوید او هم دارد بشما علاقه مند می شود. اینکه بدانید چگونه توجه یک مرد رابه خودتان جلب کنید به طور شگفت انگیزی به نفع تان خواهدبود.

    ۹. بـاید به چیزی خیلی اشتیاق داشته باشید

    داشتن یک سرگرمی و اشتیاق زیاد به آن مردها را تحت تاثیر قرار می دهد. دخترانی که سرگرمی هایي مانند موج سواری، گلف، و رانندگی دارند واقعا مردان را دیوانه ي خودشان می کنند. آن بـاور مرسوم که مردها سرگرمی ها را ایجاد می کنند، زنان روابط را ایجاد میکنند دیگر درست نیست

    ۱۰٫ سلیقه ي لبـاس پوشیدن تان

    مردها عاشق زن هایي هستند که تمیز و مرتب هستند، بعد از این عنوان نهایت اســـتفاده را بکنید. اغلب دخترها سردرگم میشوند که جهت قرارشان چه لبـاسی بپوشند که مردشان نتواند در برابر ستایش و تحسین آنها مقاومت کند، . هر وقت بـا او هستید چیزی بپوشید که زیبـا و چشم نواز بـاشد و بـا پوشیدن آن فوق العاده شوید.دختری که در لبـاس پوشیدن خوش سلیقه بـاشد میداند چگونه زیبـا ودر عین حال عادی بنظر برسد.

     زنان مورد پسند مردان ایرانی را بشناسید

    مردان یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آن ها را در سراسر زندگیشان حمایت کند ودر موقعیت هاي حساس هر لحظه بتوانند روی کمکش حساب کنند. از طرف دیگر زن ایده آل آنها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر درخانواده و اجتماع دارد. جهت تازه عروس ها اینکه همسرشان روز به روز عاشق تر شود، عنوان بی اهمیتی نیست.

    آن ها دوست دارند با تک تک حرف ها و واکنش‌ها هایشان یک قدم به همسرشان نزدیک تر شوند ولی هر لحظه ماجرا این طور پیش نمیرود. گاهی هر قدم رو به جلوی زن، مرد را ده ها قدم به عقب میراند. جهت زنی که فکر میکند، حساب همه ی چیز را کرده و تمام تلاشش رابه خرج داده کنار آمدن با این موضوع، راحت نیست. اگر شما چنین احساساتی را تجربه کرده اید، باید بار دیگر گذشته تان را مرور کنید تا بدانید آیا در چشم همسرتان یک زن ایده آل جلوه نکرده اید.

    باید خاص باشید

    یک مرد به دنبال زنی خاص میگردد که تا آخر عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمیکند. مردان یک زن منطقی و با حساب و کتاب میخواهند که آن ها را در سراسر زندگیشان حمایت کند ودر موقعیت هاي حساس هر لحظه بتوانند روی کمکش حساب کنند.

    از طرف دیگر زن ایده آل آن ها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر درخانواده و اجتماع دارد. آن ها اغلب زنی را ستایش می کنند که مورد ستایش خانواده و اطرافیانشان قرار میگیرد و حتی اگر خودشان هم این واقعیت را ندانند در ناخودآگاه ارزش آنرا پرورش داده و به تصمیم گیری هایشان راه میدهند.

    باید قانع باشید

    مردان دوست دارند، بعد از ازدواج همان طوری كه پیش از این بوده اند بمانند. آن ها همسری می خواهند که باوجود معایب یا خلق و خوی خاصشان آن ها را بپذیرد و عاشقشان بماند. این شاخصه یکی از بااهمیت ترین چیزهایی است که در ذهن مردان می گذرد. آن ها از سرکوفت خوردن بیزارند و دوست دارند همسرشان با همین اخلاقی که دارند و همین وضع زندگی اي که دارند بسازد و مدام جهت عوض کردن کردن، آن ها را تحت فشار نگذارد.

    باید تلاش کنید قشنگ باشید

    درست است که قشنگی و اوضاع ظاهری نخستین موضوعی نیست که اغلب مردان به آن توجه میکنند ولی این عنوان در گزینش همسر آینده آن ها بی تاثیر هم نیست. انگار مردان دوست دارند از این طریق انتخابشان رابه رخ دیگران بکشند و یک افتخار کسب کنند. ظرافت و قشنگی در واکنش‌ها هم میتواند تاثیر مثبتی روی گزینش آن ها بگذارد. اگرچه معیار های قشنگی از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

    باید جاه طلب باشید

    نمیتوان دراین مورد یک قانون بی چون و آیا صادر کرد ولی اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری میگردند که چیزی زیاد از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند. مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که درکنار تعهدات خانوادگی، امور روزانه کار و فعالیت هاي اجتماعی اش را هم جدی بگیرد. این عنوان به آن ها ثابت میکند آن زن قادر است زندگی خودرا پیش ببرد و بیش از زنان اطرافش توانمند است. 

    باید نیمی از پرسشها مال شما باشد

    سالها از روزگاری که مردان بار منزل را یک تنه به دوش می کشیده اند گذشته هست. مردهای امروزی دوست دارند زنشان دوشادوش آن ها حرکت کند، بحران هاي منزل را بشناسد و گاهی مانند آن ها استرس هاي زندگی بعد از ازدواج رابه دوش بکشد. آن ها دوست ندارند تنها فکر کنند، تنها تلاش کنند، تنها دلواپس باشند و تنها عمل کنند. مردهای امروز به دنبال همسری هستند که در تمامی این لحظه ها کنارشان باشد و این پرسشها را پرسشها خودش بداند.

    باید با فامیل و دوستان همسرتان دوست باشید

    جدا شدن از زندگی مجردی درسال هاي بعد از ازدواج سخت ترین اتفاقی است که می تواند جهت یک مرد بیفتد. مردان از تنهایی بعد از ازدواج میترسند. آن ها دوست دارند روابط قبلیشان را اینبار درکنار همسرشان تجربه کنند. رابطه با خانواده و اعضای فامیلشان و همینطور دوستانی که حضورشان جهت آن ها اهمیت دارد. هیچ مردی نمیتواند بدگویی علیه دوست یا خانواده اش را تحمل کند و تمام عمرش را تنها و تنها با همسرش بگذراند.

    آن ها ترجیح می دهند، با ازدواج خانواده پیشینشان بزرگتر شود نه اینکه از یک خانواده بیرون بروند و خانواده تازه اي را بسازند. اغلب مردان در ارتباط داشتن با آدم هاي تازه و شرایط تازه کمی مسئله دارند.آن ها دوست دارند، زنشان روابط اجتماعی خوبی داشته باشد و آن ها را در پیوند زدن به این اجتماع یاری دهد. گذشته از این، آن ها دوست دارند با ورود همسرشان به خانواده شان، روابط خانوادگی و فامیلی گرم تری را هم برایشان به همراه بیاورد و لاک تنهاییشان را ازآن ها بگیرد.

    باید ستایش کنید

    دوست داشته شدن حس خوبی به آدم ها می دهد. مردان هم از این قاعده مستثنا نیستند. آن ها ترجیح میدهند، هنگامی که خسته از کار بر می گردند یک لبخند منتظرشان باشد و به خاطر اینکه زنی تا این حد دوستشان دارد به همه ی فخر بفروشند. خیلی از مردان زندگی خودرا با اطرافیانشان مقایسه میکنند و تصویر ذهنی که دیگران به آن ها انتقال یافته میکنند برایشان اهمیت زیادی دارد.

    همین است که آن ها دوست دارند همسری فداکار و پر دوستی داشته باشند و این عنوان رابه دیگران هم نشان دهند. مردان دوست دارند همسرشان قدرت و تواناییشان را ستایش کند و به آن ها تکیه داشته باشد. آن ها از اینکه مستقل ترین زن دنیا هم جهت تصمیم گیری هایش با آن ها مشورت کند ودر مشکلاتش به آن ها تکیه کند لذت میبرند.

    باید با منطق باشید

    اگرچه خیلی از زن ها گمان می کنند با فداکاری تمام و کمال می توانند یک مرد را عاشق خود کنند ولی واقعیت این است که مردان ترجیح می دهند، همسرشان عقاید و نظرات خودش را داشته باشد. مردان زیاد به زنان با اعتماد به نفس توجه می کنند و دوست دارند جایگزین خمیری که به آن شکل می دهند، یک زن نیرومند و منطقی را گزینش کنند که دوشادوششان جهت ساختن یک زندگی خوب انرژی میگذارد.

    باید پیشرفت کنید

    یک زن هرچه قدر هم که باهوش و قشنگ و تحصیل کرده باشد، اگر روند پیشرفتش را بعد از ازدواج متوقف کند، نمیتواند یک همسر ایده آل باشد. مردان دوست دارند زنشان به دنبال یادگرفتن چیزهای تازه باشد و حتی بعد از مادر شدن هم آن قدر با زمانه پیش برود که بتواند مایه افتخار او و فرزندانش شود. جهت مردهای پرمشغله تنها داشتن یک همسر منزل دار و هنرمند کافی نیست بلکه آن ها به دنبال زنی دنیا دیده میگردند که مباحث روز را می شناسد.

    مورد اعتماد

    مردها به دنبال زن هایي هستند که بتوانند به آنها اعتماد کنند. کسیکه آنها رابه خاطر خودشان بخواهد، کسیکه بتوانند به او ایمان داشته باشند. شاید برایتان عجیب باشد ولی عده اي از خانمها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی وفا هستند. همین امر باعث می شود که مردها محتاط تر عمل کنند. بوسه روز عید و یا علاقه بازی ها اصلا به حساب نمی آیند و این جزئی از خصوصیات زن هاست. آقایون به شدت از بی وفایی و بد قولی بیزار هستند.

    مهربان باشید

    مردها به دنبال زن هایي با روحیه خانمانه و مهربان می گردند لیکن چنین خصوصیاتی باعث می شود که یک زن بتواند مادر بهتری جهت فرزند هایش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانمها آنها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.

    واژه های کلیدی: اعتماد به نفس | دوست داشتن | بی اعتمادی | مردانه | ازدواج | مردان | زندگی | اعتماد

    10 روش خانمانه که مردها را عاشق خود کنید+ روش های جذب مردان جهت ازدواج

    ۱۰ روش خانمانه که مردها را عاشق خود کنید+ روش های جذب مردان جهت ازدواج

    10 روش خانمانه که مردها را عاشق خود کنید+ روش های جذب مردان جهت ازدواج

    ۱۰ روش خانمانه که مردها را عاشق خود کنید+ روش های جذب مردان جهت ازدواج

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب لاتین
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب آمازون