سعادت عادت است آنرا پرورش دهید.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » گالری عکس » عکس های ترول و خنده دار » آخرین اوضاع جمشید مشایخی در بیمارستان+ بیوگرافی جمشید مشایخی و همسرش

    آخرین اوضاع جمشید مشایخی در بیمارستان+ بیوگرافی جمشید مشایخی و همسرش

    تربیت فرزندان | جمشید مشایخی | زندگینامه | رانندگی | بیوگرافی | بازیگران | ایرانی | ازدواج | فرزند | زندگی | ایران

    آخرین اوضاع جمشید مشایخی در بیمارستان+ بیوگرافی جمشید مشایخی و همسرش

    بیوگرافی جمشید مشایخی و همسرش + آخرین اوضاع جمشید مشایخی در بیمارستان 

    استاد جمشید مشایخی، از بازیگران بزرگ و نام دار کشور عزیزمان ایران زمین هستند، امروز بیوگرافی این شخصیت سینمایی برجسته را مرور می کنیم، در حال حاضر حال و احوالات ایشان مساعد نیست ما همه ی از درگاه خداوند بخشنده جهت ایشان تقاضای سلامتی داریم، در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید.

    بیوگرافی جمشید مشایخی

    جمشید مشایخی زادۀ ۵ آذر ماه ، سال ۱۳۱۳ در شهر تهران، بازیگر هست. دارای تحصیلات ناتمام در رشته تئاتر است از بازیگران پرکار قبل از انقلاب هست، سفر سلامت و بینایی است و نشان درجه یک فرهنگ و هنر را گرفته هست. اصالت استاد به تنکابن مازندران بر میگردد.

    آخرین اوضاع جمشید مشایخی در بیمارستان+ بیوگرافی جمشید مشایخی و همسرش

    خانواده جمشید مشایخی

    به گزارش پارس ناز جمشید مشایخی در منطقه اي بنام پارچین پایتخت کشور عزیزمان ایران به دنیا آمده هست. پدرش تحصیل کرده کشور آلمان و سوئد بودو بعنوان افسر شیمست در کارخانه شیمیایی ارتش کار میکرد و مادرش نیز منزل دار بود.

    خواهر و برادران جمشید مشایخی

    فرزند اول خانواده من هستم، بعد علی، فرهاد، مریم، لیدا، امیر و ویدا که من و علی در ایرانیم، فرهاد در ایالات امریکا و بقیه در اتریش زندگی میکنند.

    تربیت فرزندان | جمشید مشایخی | زندگینامه | رانندگی | بیوگرافی | بازیگران | ایرانی | ازدواج | فرزند | زندگی | ایران

    جمشید مشایخی و علاقه به هنر در کودکی

    علاقه ام به هنر از همان دوران نوجوانی شروع شد. زمانی که در کلاس پنجم ابتدایی درس می خواندم؛ نمایشنامه مینوشتم، کارگردانی میکردم ودر کنار فرزند هاي محله بازی می کردیم.

    جمشید مشایخی و اکبر عبدی

    جمشید مشایخی و سربازی و استخدام

    آخرین اوضاع جمشید مشایخی در بیمارستان+ بیوگرافی جمشید مشایخی و همسرش

    به مدت ۲ سال در ارومیه خدمت سربازی کردم ودر سال ۱۳۳۶ هنگامی که آخر خدمت گرفتم از طریق دوست دایی ام به اداره هنرهای دراماتیک معرفی شدم. بعد از اجرای یک نمایشنامه من نخستین کسی بودم که در اداره هنرهای دراماتیک استخدام شدم.

    شروع حرفه اي جمشید مشایخی

    بعنوان بازیگر حرفه اي کارم از برنامه نمایشی کانال سوم تلویزیون که غیر دولتی بود شروع شد، ولی به صورت جدی از سال ۱۳۴۹ با فیلم کوتاه جلد مار کارم را شروع کردم.

    تربیت فرزندان | جمشید مشایخی | زندگینامه | رانندگی | بیوگرافی | بازیگران | ایرانی | ازدواج | فرزند | زندگی | ایران

    همسر جمشید مشایخی گیتی رئوفی

    ماجرای ازدواج جمشید مشایخی با دختر عمه

    جمشید مشایخی درسال ۱۳۳۶ با دختر عمه خود گیتی افروز رئوفی ازدواج کرد، این زوج صاحب سه فرزند بنام هاي نادر «رهبر ارکستر و آهنگساز»، نازنین «معلم در کشور آمریکا» و سام شدند.

    آخرین اوضاع جمشید مشایخی در بیمارستان+ بیوگرافی جمشید مشایخی و همسرش

    بیوگرافی گیتی رئوفی همسر جمشید مشایخی

    همسر جمشید مشایخی به گزارش پارس ناز: بطور معمول هر لحظه جمشید به من هدیه میدهد، ولی در مجموع فکر میکنم عالی ترین هدیه اي که به هم دیگر و به جامعه داده ایم تربیت سه فرزند به نام هاي نادر، نغمه و سامان است که هر سه موجب افتخارمان هستند. از نظر من بزرگ ترین وظیفه یک زن و مرد تربیت فرزندان صالح است.

    جمشید نمی گذارد به پشت صحنه فیلمهایش بروم

    من گیتی افروز رئوفی هستم، پدرم افسر شهربانی بود. سال ۱۳۱۵ در قزوین به دنیا آمده ام و دارای دو فوق دیپلم در رشته هاي طبیعی و منزل داری هستم، فرزند که بودم به همراه پدر و مادر و برادر و خواهرهایم به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمدیم.

    در دبستان و دبیرستان پروین اعتصامی تحصیل کردم. پدرم مردی بسیار سخت گیر و متعصب بودو من هر موقع جهت کارهای مهم از منزل بیرون می رفتم پدرم به برادرم مرحوم گرشا رئوفی ماموریت می داد تا همراهم بیاید تا تنها نباشم.

    جمشید مشایخی در کنار همسرش و پسرانش نادر و سامان

    من طی تمام سال هاي زندگی مشترک، جمشید را مثل فرزندم تر و خشک کرده ام و بارها به او گفته ام تو مثل فرزند بزرگ من هستی. من خیلی دوست داشتم که پشت صحنه فیلم ها یا سریال ها را ببینم، ولی هر بار خواسته ام رابا جمشید در بین گذاشتم،به من گفت:اگر تو پشت صحنه بیایی، من فکر می کنم در منزل ام، تو گیتی هستی و من جمشید هستم،در نتیجه پرسوناژ یادم میرود. بهمین خاطر تا حالا، فقط دوبار سر صحنه فیلم برداری رفته ام.

    من شوخ طبع هستم و باوجود آنکه اینروزها روحیه ام خراب است هنگامی که می بینم جمشید به خاطر گرفتاری ها و پرسشها حرفه اش کسل یا ناراحت است و اخم هایش درهم رفته با او شوخی کنم و حرف هاي شیرین می زنم تا ازآن حالت بیرون بیاید و لبخند روی لب هایش بنشیند.

    کتکی که از پدر خوردم

    پدرم افسر شهربانی بود. پدرم مردی بسیار سخت گیر و متعصب بود. یک روز پدرم از محل کارش که در اداره شهربانی بود، سر زده به منزل آمد و همین که خنده مرا که آن موقع ده-یازده ساله بودم،شنید، به شدت خشمگین شد، کتکم زد و گفت:صدای هیچ زن و دختری نباید از منزل بیرون برود.

    یکی از تیمسارهای ارتش که همسایه ما بود دختری به نام نسرین داشت.من به دیدنش می رفتم و با او صحبت میکردم پدرم دو مرتبه مرا در انتهای کوچه با او دید یک روز به منزل آمد و گفت؛ دخترم با نسرین کاری داشتی؟ گفتم؛ بله می خواستم راجع به درس چند پرسش از او بپرسم، پدرم با قاطعیت گفت: از تو خواهش میکنم دم در نرو، گفتم؛چشم! چند روز گذشت باز نسرین مرا صدا کرد.

    از بدشانسی باز پدرم از راه رسید و مرا دید و با خشم گفت؛ مگر من به تو نگفتم توی کوچه نرو؟ دوباره مرا کتک زد و گفت، تورا کتک زدم که تا هنگامی که ازدواج نکرده اي، دیگر دم در نروی، همین حالا اگر دم دربایستی، مردم میگویند جهت شوهر پیدا کردن دم در آمده است!

    جمشید مشایخی پسر دایی من است

    جمشید مشایخی پسر دایی من هست. مایل به ازدواج با جمشید نبودم و عقیده داشتم او نمیتواند در آینده همسر خوبی برایم باشد. یک روز جمشید با برادرش به خواستگاری آمد و فردای آن روز به همراه مادر و خواهرهایش آمدند و روزبعد باز خودش و پدرش و فردای آن روز خودش با عمه اش آمدند،اما چقدر اشتباه می کردم که میل به به ازدواج با او نداشتم چون تمام حرف هایي که امروز در عین پختگی میزند، آن روزها در سن ۲۴ سالگی می زد.

    عکس جوانی جمشید مشایخی

    من و جمشید مانند تمام همسران ها گاهی هم دعوایمان می شود و به خاطر موضوعی دو سه دقیقه باهم مشاجره می کنیم، ولی تا حالا اتفاق نیفتاده که با هم دیگر قهر کنیم. هنگامی که اختلاف بین ما به وجود می آید، یک مقدار من کوتاه می آیم و یک مقدار هم جمشید و خیلی سریع همه ی چیز را فراموش میکنیم.

    اگر زنی که ازدواج کند، بخود بقبولاند مالک شوهرش نیست بلکه شوهرش شریک زندگی او است و غلط های سهوی شوهر اش را نادیده بگیرد و مرد هم همین طور بیندیشد، زندگی یکسان شیرین و لذت بخش میشود. به خصوص در زندگی هاي مشترکی که همسران یا یکی از انها هنرمند است این اصل باید زیاد رعایت شود.چون هنرمند متعلق به مردم است و باید به خواسته هاي مردم احترام بگذارد.

    مهریه ام فقط یک شاخه گل میخک سفید بود

    یک روز به مطب دندان دکتری رفته بودم. دو زن جوان که در مطب بودند با دیدن جمشید ذوق زده شدند و یکی از آنها به دوستش گفت:مریم برو دوربین عکاسی را از داخل ماشین بیاور تا با آقای مشایخی تصویر بگیریم. دوستش با عجله رفت و کمی بعد در حالی که دوربین عکاسی در دست داشت برگشت و هردو با جمشید تصویر گرفتند، این نوع واکنش‌ها مردم با جمشید جهت من نه فقط پذیرفتنی هست، بلکه غرور انگیز هم هست.

    افتخار می کنم که همسر چنین مردی هستم. یک روز پدر شوهرم، در مورد مهریه از من پرسش کرد. من سکوت کردم. پدر شوهرم رو به جمشید گفت:خودت مهریه همسرت را تعیین کن، جمشید شماره یک را نوشت و برابر آن نوشت به اضافه ۱۰۰هزار صفر. من اما، گفتم که دوست دارم مهریه ام فقط یک شاخه گل میخک سفید باشد.

    مبارزه با سرطان جمشید مشایخی

    سال ها پیش بعد از درد معده پزشکان متوجه سرطان میشوند و احتمال زنده ماندش را کم میدانند ولی در نهایت با عمل جراحی ۳۵ درصد روده را بر می دارند و استاد دوباره سلامتی خودرا بدست می آورد.

    رانندگی و ماشین

    درسال ۴۹ بود که رانندگی میکردم و یه ماشین آریا داشتم، مدتی هم پژو ۲۰۶ و ریو داشتم و البته خودم رانندگی نمی کنم و زیاد پسرم سام می راند.

    جمشید مشایخی درکنار نوه و پسرش

    سفیر سلامت

    مشایخی درسال ۱۳۹۳ بعنوان سفیر بینایی و چشم ودر سال ۹۴ بعنوان سفیر سلامت وزارت بهداش و علوم دکتری پایتخت کشور عزیزمان ایران معرفی شد.

    بازیگران مورد علاقه

    خیلی خسرو شکیبایی را دوست داشتم و دارم، پرویز پرستویی خیلی نیرومند است ودر جوان تر ها هم شهاب حسینی را خیلی دوست دارم.

    کارهای مورد علاقه

    نمی توانم از بین کارهای گزینش کنم ولی فیلمهای احتجاب، پادشاه صاحبقران، قیصر، سوته دلان، کمال الملک، پدر بزرگ و آوار را زیاد دوست دارم.

    جمشید مشایخی

    مستند زندگی جمشید مشایخی

    مستند زندگینامه جمشید مشایخی درسال ۱۳۸۵ به کارگردانی الهام قره خانی و امیر مهرتاش مهدوی با حضور ۶۵ هنرمند و با گویندگی پرویز پرستویی ساخته شده است است.

    عمل جراحی دوباره جمشید مشایخی

    استاد جمشید مشایخی که از ۱۳ تیرماه بدلیل ضعف جسمانی و پرسشها گوارشی در بیمارستان بستری بود، روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه بنا به تشخیص دکتر بدلیل چسبندگی روده تحت عمل جراحی قرار گرفت. اوضاع عمومی او رضایت بخش نمی باشد.

    و در آخر فیلم ها و سریال های جمشید مشایخی

    سینما:

    چک ۱۳۹۰

    جرم ۱۳۸۹

    سیزده ۵۹ ۱۳۸۹

    زمهریر ۱۳۸۸

    یک گزارش واقعی ۱۳۸۷

    نسکافه داغ داغ ۱۳۸۵

    این ترانه باعشق نیست ۱۳۸۴

    یک بوس کوچولو ۱۳۸۴

    پل سیزدهم ۱۳۸۳

    بله برون ۱۳۸۲

    شمعی در باد ۱۳۸۲

    آبادان ۱۳۸۱

    بانوی من ۱۳۸۱

    چشمان سیاه ۱۳۸۱

    خانه اي روی آب ۱۳۸۰

    کاغذ بی خط ۱۳۸۰

    بادام هاي تلخ ۱۳۷۶

    تهران سرنوشت نو ۱۳۷۸

    کمیته مجازات ۱۳۷۷

    تنها ۱۳۷۶

    رقیب دل ۱۳۷۵

    اعاده امنیت ۱۳۷۴

    درود به انتظار ۱۳۷۴

    اشک و لبخند ۱۳۷۳

    چون ابر در بهاران ۱۳۶۹

    گالان ۱۳۶۹

    ملک خاتون ۱۳۶۹

    دخترک کنار مرداب ۱۳۶۸

    رانده شده است ۱۳۶۸

    سرب ۱۳۶۷

    شاخه هاي بید ۱۳۶۷

    تحفه ها ۱۳۶۶

    سایه هاي غم ۱۳۶۶

    سیمرغ ۱۳۶۶

    مکافات ۱۳۶۶

    تصویر آخر ۱۳۶۵

    حریم مهرورزی ۱۳۶۵

    سراب ۱۳۶۵

    طلسم ۱۳۶۵

    ملاقات ۱۳۶۵

    آوار ۱۳۶۴

    پدربزرگ ۱۳۶۴

    ستاره دنباله دار ۱۳۶۴

    گردباد ۱۳۶۴

    گم شده است ۱۳۶۴

    پیراک ۱۳۶۳

    گل هاي داوودی ۱۳۶۳

    تفنگدار ۱۳۶۲

    خانه عنکبوت ۱۳۶۲

    کمال الملک ۱۳۶۲

    دادا ۱۳۶۱

    گفت هرسه نفرشان ۱۳۵۹

    سوته دلان ۱۳۵۶

    شارلوت به بازارچه می آید ۱۳۵۶

    ماهی ها در خاک می میرند ۱۳۵۶

    بت شکن ۱۳۵۵

    ماه عسل ۱۳۵۵

    ذبیح ۱۳۵۴

    صدای صحرا ۱۳۵۴

    آب ۱۳۵۳

    شازده احتجاب ۱۳۵۳

    بی حجاب ۱۳۵۲

    لعنت ۱۳۵۲

    آب نبات چوبی ۱۳۵۱

    اتل متل توتوله ۱۳۵۱

    با شرف ها ۱۳۵۱

    پدر که ناخلف افتد ۱۳۵۱

    چشمه ۱۳۵۱

    مطرب ۱۳۵۱

    آسمون بی ستاره ۱۳۵۰

    پل ۱۳۵۰

    سه تا جاهل ۱۳۵۰

    شکار انسان ۱۳۵۰

    مردان خشن ۱۳۵۰

    پسر زاینده رود ۱۳۴۹

    جوانی هم عالمی دارد ۱۳۴۹

    طلوع ۱۳۴۹

    قیصر ۱۳۴۸

    گاو ۱۳۴۸

    خشت و آینه ۱۳۴۴

    تلویزیون:

    ۱۳۹۱ تله فیلم نخستین باران پائیزی

    ۱۳۹۰ تله فیلم مأموریت غیر ممکن

    ۱۳۸۹ ستایش

    ۱۳۸۹ تبریز در مه

    ۱۳۸۸ تله فیلم غریبه ها

    ۱۳۸۷ پنهان، ولی آشکار

    ۱۳۸۵ آخرین گناه

    ۱۳۸۴ بوی گلهای وحشی

    ۱۳۸۴ علاقه گم شده

    ۱۳۸۳-۱۳۸۴ پیله هاي پرواز

    ۱۳۸۲ مهمانپذیر طوبی

    ۱۳۸۱ بدون شرح

    ۱۳۷۸-۱۳۸۱ روشنتر از خاموشی

    ۱۳۸۰ هفت گنج

    ۱۳۷۹ سیمای پنهان آب مجری

    ۱۳۷۸ مادر

    ۱۳۷۸ شب‎زدگان

    ۱۳۷۷ راه سوم

    ۱۳۷۴-۱۳۷۶ پهلوانان نمی میرند

    ۱۳۷۵ بهشت گم شده

    ۱۳۷۴ عیاران

    ۱۳۷۴ درود به انتظار

    ۱۳۷۳ نشانه گم شده

    ۱۳۷۳ بازگشت به خانه

    ۱۳۷۲ سنگ و شیشه

    ۱۳۷۲ باغ گیلاس

    ۱۳۷۲ تاریخ روابط کشور عزیزمان ایران و انگلیس

    ۱۳۷۱ بیا تا گل برافشانیم

    ۱۳۷۰ امام علی

    ۱۳۷۰ مهمان

    ۱۳۶۹ پیک سحر

    ۱۳۶۸ چراغ خانه

    ۱۳۶۶-۱۳۶۸ با سلسله حکمت

    ۱۳۵۸-۱۳۶۶ هزاردستان

    ۱۳۶۴ پاییز صحرا

    ۱۳۵۶ مستنطق

    ۱۳۵۵-۱۳۵۶ طلاق

    ۱۳۵۴ پادشاه صاحبقران

    ۱۳۵۲-۱۳۵۳ گذر خلیل ده مرده

    ۱۳۵۲-۱۳۵۳ داستانهای مولوی

    واژه های کلیدی: تربیت فرزندان | جمشید مشایخی | زندگینامه | رانندگی | بیوگرافی | بازیگران | ایرانی | ازدواج | فرزند | زندگی | ایران

    آخرین اوضاع جمشید مشایخی در بیمارستان+ بیوگرافی جمشید مشایخی و همسرش

    آخرین اوضاع جمشید مشایخی در بیمارستان+ بیوگرافی جمشید مشایخی و همسرش

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون