در این جهان، همواره برای كسانی كه از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » آخرین اطلاعات از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

    آخرین اطلاعات از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

    مدیر الکام‌استارز، بخش خاص استارت‌آپ‌ها در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، راجع به جزییات این مناسبت توضیح داد.

    آخرین اطلاعات از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

    به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه اینترنت گروه تحریریه سایت جوان؛ ستاد خبری الکامپ ۲۴- آرش برهمند با بیان این که الکام‌استارز ۴ سال پیش کار خود را با حضور ۶۰ استارتاپ شروع کرد گفت: در آن وقت با درایت مدیران وقت شرکت نظام صنفی بخشی از انتهای سالن ۱۸ به صورت رایگاه به استارتاپ‌ها اختصاص داده شده است بود. ولی استقبال از این بخش به حدی بود که در سال بعدی، تعداد استارتاپ‌ها به دو برابر رسید و یک سالن کامل در اختیار الکام‌استارز قرار داده شد تا این مناسبت به عنوان بخشی از هویت الکامپ تثبیت شود.

    وی ادامه داد: سال گذشته سالن ۸ و ۹ نمایشگاه که یکی از عالی ترین سالن‌های نمایشگاهی از نظر امکانات و دسترسی محسوب می‌شود و در دروازه جنوبی نمایشگاه است به الکام‌استارز اختصاص یافت و تعداد استارتاپ‌ها بیش از دو برابر شد و به حدود ۳۲۰ تیم و کسب وکار نوپا رسید.

    مدیر بخش الکام‌استارز با بیان این که هنگامی که این مناسبت در الکامپ شکل گرفت، حتی هنوز نمایشگاه‌های جیتکس و سبیت هم بخشی مستقل جهت استارتاپ‌ها نداشتند گفت: در ادامه با تاسیس بخش‌های خاص استارت آپی در مناسبت بزرگ جهانی مدیریت الکامپ تلاش کرد از رویدادهای خارجی درس بگیرد و در طول سه سال گذشته شکل غرفه‌سازی و برگزاری رویدادهای جانبی اصلاح یافته هست. از سوی دیگر حجم استقبال و پوشش خبری و رسانه‌ای این مناسبت به حدی است که می‌توان ادعا کرد بخشی قابل تاملی از ترافیک بازدیدکنندگان الکامپ، به علت وجود این مناسبت است.

    آخرین اطلاعات از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

    برهمند با بیان این که با عوض کردن هیات مدیره شرکت نظام صنفی رایانه‌ای، مدل مفهومی الکام‌استارز نیز عوض کردن کرد گفت: پیش از این تنها نگاه حمایتی به صورت غالب به این بخش وجود داشت، ولی در الکامپ امسال، در کنار نگاه حمایتی، نگاه توسعه کسب و کار نیز وجود دارد که نتیجه های جالبی نیز به همراه داشته است.

    وی با بیان این که تلاش شد به جای ایجاد یک حباب کاذب و حمایت صرف، کاری کرد که استارتاپ‌ها حضور جدی‌تر و با برنامه‌تری در الکام‌استارز داشته باشند گفت: این عوض کردن نگاه موجب شد ۴۰ درصد استارتاپ‌هایی که امسال ثبت‌نام کرده بودند، به جای میز راحت ۶ متری که پارسال در اختیار داشتند، غرفه‌های ۱۲ متر مربعی یا بالاتر بگیرند. درواقع به نظر می‌رسد هم‌زمان با رشد الکام‌استارز، فرزندان آن نیز رشد کرده‌اند که اتفاق ارزشمندی است.

    مدیر بخش الکام‌استارز راجع به تعداد استارتاپ‌های حاضر در مناسبت امسال توضیح داد: ۷۴۰ تیم جهت حضور در بخش الکام‌استارز و الکام‌گیمز ثبت‌نام اولیه را انجام دادند که در نهایت ۶۱۷ درخواست در بخش استارز و ۴۳ درخواست در بخش گیمز تایید شد. بعد از آن مهلتی جهت ثبت‌نام نهایی در نظر گفته شد و در نهایت ۴۳۰ تیم استارتاپی در مناسبت امسال حضور خواهند داشت. علاوه بر این ۵۰ شرکت و شرکت دیگر مشمول بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری نیز به عنوان تکمیل کننده تناوب زیست بوم استارتاپ‌ها در سالن الکام‌استارز حضور دارند که بخشی به عنوان نمایندگان اکوسیستم سرمایه در رویدادهای مانند آوردگاه و الکام‌پیچ حضور پیدا کرده‌اند.

    او با بیان این که الکام استارز در سالن‌ها ۸ و ۹، ۱۰ و ۱۱ و بخشی از سالن ۲۷ برپا می‌شود گفت: سالن ۲۷ به الکام ترندز اختصاص دارد و استارتاپ‌هایی که حوزه فعالیت‌شان به محورهای این بخش و فناوری‌های آینده نزدیک‌تر بود، در سالن ۲۷ جانمایی شده‌اند.

    مدیر الکام‌استارز، بخش خاص استارت‌آپ‌ها در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، راجع به جزییات این مناسبت توضیح داد.

    برهمند با بیان این که بخش VIP الکام‌استارز سال گذشته، به بخش آوردگاه سرمایه عوض کردن نام داده است گفت: در این بخش ما از تیم‌های استارتاپی که مایلند در حضور سرمایه‌گذاران به ارایه کار خود بپردازند، عضویت کردیم. فهرست استارتاپ‌ها در اختیار نزدیک به ۳۰ سرمایه‌گذار قرار داده شد و آنها با توجه به علایق خود، استارتاپ‌هایی را گزینش کردند. به این ترتیب در بخش آوردگاه سرمایه، استارتاپ‌های منتخب وقت خواهند داشت کسب و کار خود را به سرمایه‌گذاران علاقه‌مند معرفی کنند.

    مدیر الکام‌گیمز با بیان این که بخش کافه به عنوان یک فضای مشاع انجام ملاقات‌های تجاری و شبکه‌سازی در الکام‌استارز امسال وجود دارد گفت: در بخش الکام‌پیچ نیز استارتاپ‌ها به مسابقه با هم خواهند پرداخت و در مجموع حدود ۸۰ میلیون تومان جایزه در این بخش درنظر گرفته شده است هست. علاوه بر این جوایز حمایتی نیز جهت این بخش درنظر گرفته شده است است از جمله این که تیم‌های منتخب از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری به عنوان شرکت‌های خلاق طبقه‌بندی شده است و از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

    برهمند با بیان این که داوران الکام‌پیچ امسال طبقه‌بندی شده‌اند گفت: به این ترتیب از هرکدام از بخش‌های این حوزه، مانند سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهنده‌ها و خود استارتاپ‌ها، داورانی حضور دارند.

    وی با بیان این که بخش الکام‌تاکز جهت نخستین بار برپا شده است و با استقبال بسیار خوبی هم روبرو شده است است گفت: در سالن الکام‌استارز سخنرانی‌های متنوعی از سوی نهادهای متفاوت مانند شهرداری، وزارت ارشاد و چندین استارتاپ‌ها انجام خواهد شد.

    مدیر الکام‌گیمز ادامه داد: در بخش دیگری به نام نیترو یا اتاق شتاب، ۲۰ مربی با مهارت‌های متفاوت حضور دارند و به ثبت‌نام کنندگان در حوزه‌های متفاوت مشاوره می‌دهند.

    انتهای پیام/

    آخرین اطلاعات از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

    واژه های کلیدی: نمایشگاه | نمایشگاه | استارتاپ | فناوری | الکامپ |

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • منابع اورجینال رباتیک