عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » خلبان پرواز تهران-ارومیه مسافران را جا گذاشت!

    خلبان پرواز تهران-ارومیه مسافران را جا گذاشت!

    پرواز شماره ۵۶۷۸ شرکت هواپیمایی آتا که بنا بود ساعت شش و ۴۰ دقیقه صبح شنبه به سمت فرودگاه مهرآباد پایتخت کشور عزیزمان ایران حرکت کند، ۴۰ دقیقه سریعتر از باند فرودگاه بلند شد

    خلبان پرواز تهران-ارومیه مسافران را جا گذاشت!

    پرواز شماره ۵۶۷۸ شرکت هواپیمایی آتا که بنا بود ساعت شش و ۴۰ دقیقه صبح شنبه به سمت فرودگاه مهرآباد پایتخت کشور عزیزمان ایران حرکت کند، ۴۰ دقیقه سریعتر از باند فرودگاه بلند شد

    مورد خاص پرواز آتا در ارومیه

    پرواز شماره ۵۶۷۸ شرکت هواپیمایی آتا که بنا بود ساعت شش و ۴۰ دقیقه صبح شنبه به سمت فرودگاه مهرآباد پایتخت کشور عزیزمان ایران حرکت کند، ۴۰ دقیقه سریعتر از باند فرودگاه بلند شد تا تعدادی از مسافران این پرواز جا بمانند.

    عبارات مهم : آژانس هواپیمایی – شرکت هواپیمایی
    این پرواز در حالی سریعتر از موعد مشخص شده است پرواز کرد که بر اساس اطلاعات ارائه شده است از سوی تعدادی از مسافرانش، پیش از این عوض کردن در وقت پرواز را به مسافران اطلاع نداده بود و همین مسئله باعث شد چند مسافر از این پرواز جا بمانند.

    یکی از مسافران این هواپیما اعلام کرد: در شرایطی که طبق برنامه ریزی صورت گرفته این پرواز باید ساعت شش و ۴۰ دقیقه صبح صورت می گرفت، هنگامی که حدود ساعت پنج صبح با فرودگاه تماس گرفتیم اعلام شد که این هواپیما ساعت شش صبح به سمت پایتخت کشور عزیزمان ایران حرکت خواهد کرد.

    این مسافر می گوید با وجود آنکه توانسته حدود ۲۰ دقیقه باقی مانده به پرواز خود را به فرودگاه برساند ولی مسئول این شرکت هواپیمایی اعلام کرده که باید عنوان را با خلبان هماهنگ کند و در نهایت به مسافران اعلام شده است که هواپیمای شما پریده است!

    در حالی که با توجه به دستور العمل حقوق مسافران، شرکت های هواپیمایی موظفند هرگونه عوض کردن در برنامه پروازهای خود را از چند ساعت قبل به اطلاع مسافرنشان برسانند ولی به نظر می رسد در رابطه با این پرواز این قاعده رعایت نشده و چند مسافر این پرواز عملا جا مانده اند.

    مسافر جامانده از پرواز این را نیز گفت که نتیجه اعتراض آن ها به مسئولان شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه ارومیه به این جا ختم شده است که مسافران خسارت خود را از آژانس هواپیمایی که بلیتشان را خریده اند بعد بگیرند و در جبران از دست رفتن پروازشان نیز از دیگر شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه ارومیه یک بلیت دیگر خریداری کنند.

    خبرگزاری ایسنا این عنوان را از طریق رضا جعفرزاده، سخنگوی شرکت هواپیمایی کشوری پیگیری کرده و شرکت هواپیمایی کشوری اعلام کرده که این اتفاق را بررسی خواهد کرد.

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: isna.ir

    خلبان پرواز تهران-ارومیه مسافران را جا گذاشت!

    واژه های کلیدی: آژانس هواپیمایی | شرکت هواپیمایی | برنامه ریزی | هواپیما | فرودگاه | اطلاعات | برنامه | هواپیما | مسافران | پرواز | مسافر

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • کتاب اورجینال
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک