کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » برنامه کامل بازی های تیم ملی ایران برای مقدمات جام جهانی ۲۰۱۸

    برنامه کامل بازی های تیم ملی ایران برای مقدمات جام جهانی ۲۰۱۸

    فوتبال آسیا گروه بندی بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ را در این قاره اعلام کرد. مراسم قرعه کشی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ انجام شد و ایران در گروه ساده ای قرار گرفت.

    گروه بندی تیم های مقدماتی جام جهانیعکس تیم ملی 94

    کنفدراسیون فوتبال آسیا جزئیات مرحاه انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ را در آسیا اعلام کرد.این کنفدراسیون با انجام تغییراتی در نحوه برگزاری مسابقات، دو تورنمنت مقدماتی جام جهانی و مقدماتی جام ملت های آسیا را در هم ادغام کرده است.

    قرعه کشی مرحله دوم مسابقات مشترک انتخابی جام جهانی  ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت های ۲۰۱۹ امارات از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در ماریوت هتل کوالالامپور مالزی آغاز شد و تیم ملی کشورمان در این مرحله با تیم های ملی عمان، هند،  ترکمنستان و گوام همگروه شد.

    بر همین اساس قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ انجام و تکلیف گروه های ۸ گانه به شرح زیر مشخص شد:

    گروه اول : امارات – عربستان- فلسطین – تیمور شرقی -مالزی

    گروه دوم : استرالیا – اردن- تاجیکستان- قرقیزستان- بنگلادش

    گروه سوم : چین – قطر- مالدیو- بوتان- هنگ کنگ

    گروه چهارم : ایران – عمان- هند- ترکمنستان- گوام

    گروه پنجم : ژاپن – سوریه-افغانستان- سنگاپور- کامبوج

    گروه ششم : عراق – ویتنام- تایلند- اندونزی- چین تایپه

    گروه هفتم : کره جنوبی – کویت- لبنان- میانمار- لائوس

    گروه هشتم : ازبکستان – بحرین- فیلیپین- کره شمالی- یمن

    کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی جدید قصد دارد رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را با رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات را با یکدیگر ادغام کرده تا به این ترتیب با برگزاری یک رقابت گروهی، تیم های برتر حاضر در دور نهایی مقدماتی جام جهانی و حاضر در دور نهایی جام ملت های آسیا مشخص شوند.

    بر همین اساس ۲۱ بهمن ماه سال جاری ابتدا قرعه کشی مرحله نخست رقابت ها انجام شد تا ۱۲ تیم آخر رده بندی فیفا در قاره آسیا در دیدارهای پلی آف، حریف یکدیگر را در این مرحله بشناسند.

    در پایان این مرحله ۶ تیم هند، یمن، تیمور شرقی، کامبوج، تایوان و بوتان راهی دور دوم (مرحله اول گروهی) شده و به همراه ۳۴ تیم دیگر در قاره کهن، ۸ گروه ۵ تیمی را تشکیل خواهند داد.

    قرعه کشی مرحله دوم ۲۵ فروردین ماه در مالزی برگزار خواهد شد و پس از انجام قرعه کشی و قرار گرفتن تیم ها در ۸ گروه ۵ تیمی، تیم های اول هر گروه به همراه ۴ تیم برتر دوم، ۱۲ تیم حاضر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و مرحله نهایی جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا را تشکیل می دهند.

    در پایان این رقابت ها علاوه بر اینکه ۱۲ تیم برتر راهی دور سوم رقابت ها (مرحله دوم گروهی) در بخش مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می شوند تا در ۲ گروه ۶ تیمی به کار خود برای رسیدن به جام جهانی ادامه دهند، همین ۱۲ تیم خیلی زودتر از موعد مقرر و حدود ۳ سال زودتر راهی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ خواهند شد تا به این ترتیب با توجه به ۲۴ تیمه شدن جام ملت ها در سال ۲۰۱۹ تکلیف نیمی دیگر برای حضور در این رقابت ها همچنان نامشخص باشد.

    در این بین ۲۸ تیم باقی مانده از ۴۰ تیمی که از دور اول مرحله گروهی وارد رقابت ها شده اند، در یک رقابت گروهی جدید برای حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف هم می روند تا با مشخص شدن ۱۲ تیم دیگر، در نهایت ۲۴ تیم برتر جام ملت ها در دوره جدید مشخص شوند. البته در صورتی که میزبان بعدی رقابت ها در جمع تیم های باقی مانده باشد این تیم به صورت اتوماتیک وار راهی جام ملت ها شده و فقط ۱۱ تیم دیگر در نهایت شانس حضور در مرحله پایانی جام ملت ها را خواهند داشت.

    تاریخ مرحله اول گروهی این رقابت ها که در روزهای فیفادی برگزار می شود، به شرح زیر است :

    هفته اول : ۱۱ ژوئن ۲۰۱۵ – ۲۱ خرداد ۹۴

    هفته دوم : ۱۶ ژوئن ۲۰۱۵ – ۲۶ خرداد ۹۴

    هفته سوم : ۳ سپتامبر ۲۰۱۵ – ۱۲ شهریور ۹۴

    هفته چهارم : ۸ سپتامبر ۲۰۱۵ – ۱۷ شهریور ۹۴

    هفته پنجم : ۸ اکتبر ۲۰۱۵ – ۱۶ مهر ۹۴

    هفته ششم : ۱۳ اکتبر ۲۰۱۵ – ۲۱ مهر ۹۴

    هفته هفتم : ۱۲ نوامبر ۲۰۱۵ – ۲۱ آبان ۹۴

    هفته هشتم : ۱۷ نوامبر – ۲۶ آبان ۹۴

    هفته نهم : ۲۴ مارچ ۲۰۱۶ – ۵ فروردین ۹۵

    هفته دهم : ۲۹ مارچ ۲۰۱۶ – ۱۰ فروردین ۹۵

    نحوه برگزاری مسابقات بدین صورت است :

    مرحله اول :
    در مرحله اول تیم هایی که در رده بندی آسیا در رتبه ۳۵ تا ۴۶ هستند، در دو مسابقه رفت و برگشت طی روزهای ۲۱ و ۲۶ اسفند ۹۴ به مصاف هم می روند و ۶ تیم برنده به ۳۴ تیم برتر آسیا می پیوندند تا ۴۰ تیم وارد مرحله دوم شوند. تیم های هند، سریلانکا، یمن، کامبوج، تایوان، تیمور شرقی، نپال، ماکائو، پاکستان، مغولستان، برونئی و بوتان در این مرحله باید به میدان بروند.

    مرحله دوم :
    در مرحله دوم مسابقات، ۴۰ تیم در ۸ گروه ۵ تیمی قرار می گیرند و بصورت رفت و برگشت باهم روبرو می شوند که مسابقات این مرحله از روز ۲۱ خرداد ۹۴ آغاز می شود و تا ۹ فروردین ۹۵ به طول می انجامد. ایران در این مرحله مثل ادوار قبلی با تیم های متوسط مثل اندونزی، اردن، عمان، کویت، سوریه، تاجیکستان، ویتنام، تایلند، مالزی، سنگاپور، لبنان، فلسطین و … همگروه خواهد شد و احتمال دیدار با کره جنوبی، استرالیا، ژاپن و … خیلی ضعیف است. ۸ تیم قهرمان گروه ها و ۴ تیم از بهترین تیم های رده دوم جداول ۸ گانه و در مجموع ۱۲ تیم به دور سوم مسابقات راه می یابند. این ۱۲ تیم با صعود به مرحله سوم سهمیه جام ملت های ۲۰۱۹ را نیز بدست می آورند. روزهای مسابقات نیز بدین ترتیب خواهد بود: ۲۱ و ۲۶ خرداد، ۱۲ و ۱۷ شهریور، ۱۶ و ۲۱ مهر، ۲۱ و ۲۶ آبان ۹۴ و ۵۱ و ۱۰ فروردین ۹۵٫

    مرحله سوم :
    مرحله سوم مسابقات برای ۱۲ تیم صعود کرده مرحله دوم اختصاص به مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ دارد. ۱۲ تیم صعود کرده از مرحله قبل در دو گروه ۶ تیمی تقسیم می شوند و بصورت رفت برگشتی ماراتن صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ را آغاز می کنند. در صورتی که آسیا ۴ سهمیه مستقیم در جام ۲۰۱۸ داشته باشد، تیم های اول و دوم گروه ها بصورت مستقیم راهی جام جهانی می شوند و تیم های سوم دو گروه در دو بازی رفت و برگشت دیدار می کنند و تیم برنده به پلی اف بین قاره ای راه می یابد که البته هنوز مشخص نشده است که این تیم پنجم باید با نماینده کدام قاره باید روبرو شود؛ آمریکای جنوبی یا آمریکای شمالی.

    مسابقات این مرحله که در واقع مرحله نهایی مبارزه برای راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۸ است از ۱۰ شهریور ۹۵ آغاز می شود و تا ۱۵ شهریور ۹۶ به طول می انجامد. هر تیم در این مرحله باید ۱۰ بازی انجام دهد و در این مرحله احتمال همگروهی ایران با قدرت های بزرگ قاره مثل کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و … وجود دارد.
    از آنجایی که جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا با حضور ۲۴ تیم برگزار خواهد شد، بنابراین به جز ۱۲ تیمی که در مرحله دوم انتخاب شده و برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ مبارزه خواهند کرد، ۱۲ تیم دیگر باید انتخاب شود. از بین ۲۸ تیم حذف شده در مرحله دوم مسابقات که دیگر شانسی برای جام جهانی ۲۰۱۸ نخواهند داشت، ۲۴ تیم که بهترین عملکرد را داشته اند انتخاب می شوند و در ۶ گروه ۴ تیمی باهم مسابقه می دهند و در نهایت تیم های اول و دوم این شش گروه (مجموعاً ۱۲ تیم) راهی جام ملت های ۲۰۱۹ می شوند تا ترکیب ۲۴ تیم این مسابقات تکمیل شود.
    کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران از این گزینش ابراز نگرانی کرده و گفت:بدون برنامه ریزی درست برای ادامه کار تیم ملی به مشکل می خوریم چون گروه بندی جدید بازیهای انتخابی جام جهانی کار صعود را سخت تر کرده است. ترسی که خیلی دور از انتظار است..

    امتیاز 3.83 ( 6 رای )

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • افست کتاب لاتین
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب خارجی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال