در این جهان، همواره برای كسانی كه از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶
A
خانه » پزشکی و بهداشت » انجام تمرینات شکم و پهلو به منظور لاغری
 

انجام تمرینات شکم و پهلو به منظور لاغری

نکاتی در رابطه با انجام حرکات شکم و پهلو برای لاغر شدن

یکی از اشتباهات بزرگی که بسیاری از ورزشکاران میکنند ،‌ انجام بیش از حد تمرینات شکم و پهلو به منظور لاغری است

Anjam harakat va tamrinat shekam va pahloo baraye laghar shodan

عکس حرکت شکم

چند تذکر در رابطه با تمرین حرکات شکم و پهلو :

۱- حرکات شکم را به آرامی انجام دهید ، انجام سریع آنها نه تنها اثر کمتری خواهد داشت ، بلکه ناحیه‌ی کمر شما را نیز تحت فشار قرار می‌دهد.

۲- انجام تمرینات شکم ، پهلو  و  تمرین با وزنه به منظور از بین بردن چربی های شکم باید متناسب با رژیم غذایی باشند، تنها با ورزش به سختی می توان به وزن مطلوب رسید.

۳- تمرین بیش از حد شکم می‌تواند موجب ناراحتی در ناحیه‌ی کمر شود . بیش از میزان توصیه شده به تمرین این ناحیه نپردازید.

۴- اگر مایل به رسیدن سریع‌تر به هدف هستید بهتر است برنامه‌ی غذایی خود را بیشتر تحت نظر داشته باشید یا مدت تمرینات اروبیک خود مانند دوچرخه سواری، پیاده‌روی ، دو و شنا را زیادتر کنید.

 

دانلود

اخبار

آرشیو

گالری عکس

آرشیو

اس ام اس های تازه

آرشیو

آهنگ های پیشواز

آرشیو

آزمون های آنلاین گزینه ها