امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » تفریح و سرگرمی » آموزش های جالب » ماجرای جالب درمان چین و چروک صورت با بوتاکس از زبان خانم باتجربه

    ماجرای جالب درمان چین و چروک صورت با بوتاکس از زبان خانم باتجربه

    ماجرای جالب درمان چین و چروک صورت با بوتاکس از زبان خانم باتجربه

    چرا حاظر نیستم از بوتاکس صرف نظر کنم

    ماجرای جالب درمان چین و چروک صورت با بوتاکس از زبان خانم باتجربه

    کلی بیکر، مقاله نویس مجلات زیبایی بعد از ۲۰ سال استفاده از درمان های ضد چروک می‌گوید چرا از تزریق بوتاکس برای مبارزه با پیری دست نمی‌کشد

    چرا بسیاری از خانم ها از بوتاکس دست نمی کشند

    اولین بار در اواخر دهه بیست زندگی بوتاکس را امتحان کردم. خیلی زود بود. البته من چند خط در گوشه چشمانم داشتم. با این همه، واقعا از نتیجه آن شگفت‌ زده بودم. سه روز بعد از تزریق، خط خنده‌ام کاملا از بین رفت و پوستم صاف و مسطح شد و تا جایی که به من مربوط می شد، زیبا بود.

     

    بوتاکس در آن زمان نسبتا غیر معمول بود. دهه ۹۰ میلادی، هرچند می‎دانیم که بوتاکس وجود داشت، اما مرسوم نبود، و در واقع تنها توسط بازیگران و مجریان تلویزیونی و کسانی که مورد توجه بودند به کار می‌رفت. تزریق بوتاکس باعث شد احساس کنم مسحور کننده و حتی کمی خاص هستم که این ربطی به تاثیرات فیزیکی‌ اش نداشت، و بیشتر به تحسینی مربوط بود که برایم به همراه می‌آورد، وقتی به همه اعلام می‌کردم که «من بوتاکس کرده‌ام».

     

    به هرحال چند ماه بعد تاثیر آن از بین رفت و خط ها برگشتند. ناگهان خیلی بیشتر از قبل به نظر رسیدند. البته که این طور نبود. این فقط احساس من بود، اما من به پوست صاف و بدون خطم عادت کرده بودم، بنابراین به همان کلینیک برگشتم. چند ضربه سریع به گوشه‌های خارجی چشم ها و هورااا! چروک ها دوباره به تاریخ پیوستند. البته چیزی نگذشت که به پیشانی‌ام هم بوتاکس تزریق کردم. بلافاصله بعد، بین دو ابرو، جایی که آن اخم زننده کم کم ظاهر شد. بدون شک ظاهر بهتری پیدا کردم. زندگی می‌تواند خسته کننده باشد و بین ۳۰ تا ۴۰ سالگی، بیشتر. به نظر می‌رسد در این دوره خط های نازکی در همه جا پیدا کرده بودم!

     

    این مساله باعث تعجب نیست. این دوره، اوج سرمایه گذاری روی کار و تربیت فرزندان و حفظ روابط و بقیه چیزهاست. من در اواخر دهه بیست، واقعا خطوط باریکی برای برداشتن نداشتم. اما در اواخر ۳۰ قطعا داشتم. با توجه به این مساله تمام تلاشم را کردم تا تزریق بوتاکس را ادامه دهم، کاری که در هر جلسه تقریبا ۵۰۰ دلار برایم هزینه داشت. و گاهی رفتن به کلینیک غیر ممکن بود. به این ترتیب تاثیر آن از بین می‌رفت و باید روند پیری صورتم را به نمایش می‌گذاشتم و این را دوست نداشتم. در حقیقت، با هر نشانه ‌ای از خطوط، فرو می‌ریختم.

     

    در دهه چهل، روش های دیگری را به تزریق بوتاکس اضافه کردم. لیرزهای متعدد و امواج فراصوت وجود داشت که ادعا می‎کردند پوست را سفت می‌کنند. پر کننده‌ها و مواد چسبناکی را امتحان کردم که به پوست تزریق می‌شدند تا آن را دوباره محکم کنند. لایه ‌برداری کردم، و با وسایل دستی بخور گرفتم، که کمی شبیه جارو برقی برای پوست عمل می‌کرد! بعد از مدتی، خون دادم و پلاسما تزریق کردم. بله، همه اینها را انجام دادم و خوب به نظر می‎‌رسیدم. اما در جایی تعادل بهم خورد. نسبت به سنم زیبا به نظر نمی‌رسیدم!

     

    این فرآیندی است که همه ما در آن شرکت کرده‌ایم. این واقعیت است. اما وقتی این اتفاق می‌افتد برایمان مثل شوک است. وقتی به آینه نگاه می‌کنید و یک زن میانسال به شما نگاه می‌کند، چالش برانگیز است. بله، فهمیدم این «بزرگترین مشکل دنیا» است و زنان بیشماری مشکلات مهم دارند، اما با واقعیت پیر شدن مبارزه کردم و هنوز آن را ادامه می‌دهم.

     

    من کاملا متوجه می‌شوم که شما بخواهید به مبارزه با این روند ادامه دهید. همیشه درمان های بیشتری برای امتحان کردن وجود دارند و کم نیستند افرادی که البته با هزینه گزاف آنها را برای شما فراهم می‎کنند. اما این مبارزه ‌ای است که متاسفانه نمی‌توان در آن برنده شد، نه شما، نه من، و نه هیچ کس دیگر. احساس می‌کنم وقتی این را می‌نویسم، شانه‌هایم کمی می‌افتند. من شدیدا می‌خواهم که این حرف اشتباه باشد، و صادقانه بگویم، همچنان تا جایی که بتوانم آنها را در تقویم خود جا دهم، به بسیاری درمان های ضد پیری و زیبایی خواهم چسبید.

     

    در عین حال خودم را مجبور می‌کنم واقع ‌بین باشم. واقعیت این است که من دیگر جوان و بی نقص نیستم. دارم پیر می‌شوم و هیچ تزریقی در دنیا نمی‌تواند آن را متوقف کند. بله، من تزریق می‌کنم و پوستم را سفت می‌کنم و بقیه کارها، اما در نهایت شبیه زنی مسن هستم که کار کرده، و این اصلا خوشایند نیست. جایگزین های دیگری نیز وجود دارد و به هر حال برخی در طولانی مدت موثرترند. این شامل تغذیه خوب، ورزش منظم و استراحت کافی است. وقت گذراندن با افراد مهربان و بخشنده که روی مسائل مهم‌تر از ظاهر تمرکز می‌کنند نیز، می‎‌تواند روش هوشمندانه ‌ای باشد، اما مهم‌تر پذیرفتن سن واقعی ‌ام است، چیزی که واقعا باید بیش از هر چیز دیگر روی آن تمرکز کنم.

     

    کمی مانده تا ۴۶ ساله شوم. من دو بچه زیبا به دنیا آورده ‌ام، شغل بی‌نظیری دارم و زندگی ‌ام را دوست دارم. ممکن است بی‌ معنی به نظر برسد، اما من واقعا خوشبخت هستم. چند خط و کمی شل شدگی، واقعا مساله نگران کننده‌ای نیست. با همه این حرف ها، در اولین فرصت بوتاکس بیشتری تزریق خواهم کرد!

    ماجرای جالب درمان چین و چروک صورت با بوتاکس از زبان خانم باتجربه

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال رباتیک
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب خارجی