باورها و ارزش‌ها، بهترين راهنما و مشاور زندگي شما هستند.(آنتوني رابينز)
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » سبک زندگی » هدیه های خاص روز زن

    هدیه های خاص روز زن

    روز زن در کشورهای متفاوت دنیا تاریخ های متفاوتی دارد. در کشور عزیزمان ایران روز زن مصادف با تولد و یادبود حصرت فاطمه (س) است

    هدیه های خاص روز زن

    هدیه های خاص روز زن

    عبارات مهم : وسایل شخصی – استفاده

    راهنمای خرید هدایای روز زن

    هدیه های خاص روز زن

    روز زن در کشورهای متفاوت دنیا تاریخ های متفاوتی دارد. در کشور عزیزمان ایران روز زن مصادف با تولد و یادبود حصرت فاطمه (س) است

    روز زن در کشورهای متفاوت دنیا تاریخ های متفاوتی دارد. در کشور عزیزمان ایران روز زن مصادف با تولد و یادبود حصرت فاطمه (س) هست. در کشور عزیزمان ایران روز مادر تاریخ هجری شمسی ثابتی ندارد ولی بطور رسمی روز مادر و روز زن بیستم جمادی الثانی (هجری قمری) گفته می شود که سال روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) است و همانطور که ذکر شد به علت قمری بودن هر ساله در تقویم شمسی ما در حال گردش است.

    تاریخ دقیق روز زن امسال جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ خورشیدی برابر ۸ مارچ ۲۰۱۸ میلادی و مصادف با ۱۹ جمادی الثانی ۱۴۳۹ هجری قمری می باشد.

    روز زن در کشورهای متفاوت دنیا تاریخ های متفاوتی دارد. در کشور عزیزمان ایران روز زن مصادف با تولد و یادبود حصرت فاطمه (س) است

    اگر می خواهید جهت مادر یا همسرتان هدیه هایی متفاوت جهت روز زن خریداری کنید آن هم هدیه ای متفاوت با وسواس زیاد که با روحیات همسر یا مادرتان متناسب باشد با ما همراه باشید.

    دیگر فرصتی باقی نمانده هست، تنها چند روز دیگر وقت دارید تا یک هدیه ی مناسب جهت مادر و یا همسرتان به مناسبت روز زن تهیه کنید. احتمالاً امسال که این روز فاصله ی کمی با تعطیلات سال نو دارد، وقت کمتری جهت فکر کردن به آن داشته اید و شاید حتی فرارسیدن آن را نیز فراموش کرده باشید!

    در هر حال هیجان و فشار کاری روزهای شروع سال وقت پرداختن به موضوعاتی این چنین را از هر فردی مانند شما می گیرد و این غیرطبیعی نیست.پیشنهاد ما این است که پیش از هر کاری جهت خرید هدایای مناسب روز زن امسال، توصیه های راحت و کاربردی این مقاله را بخوانید.

    هدیه های خاص روز زن

    ما پیش از این نیز مقالاتی جهت خرید هدیه ی مناسب جهت افراد متفاوت داشته ایم که خواندن آنها نیز در این شرایط خالی از لطف نیست.

    یکی از دغدغه های افراد هر لحظه این است که جهت روز زن و یا روز مادر جهت مادر و همسران ارزش چه چیزی هدیه بخرند. یافتن یک هدیه ایده آل و قشنگ نشان دهنده سلیقه و شخصیت زیبای شماست. جهت اینکه امسال بتوانید یک هدیه متفاوت تهیه کنید در ادامه با ما همراه باشید.

    روز زن در کشورهای متفاوت دنیا تاریخ های متفاوتی دارد. در کشور عزیزمان ایران روز زن مصادف با تولد و یادبود حصرت فاطمه (س) است

    عطر یک هدیه خاص و ماندگار جهت روز زن

    شما با هدیه دادن عطر می توانید در قلب و ذهن طرف برابر جا شوید. عطر یک هدیه شیک و کلاسیک است که هر بار که فرد از رایحه خوش آن عطر استفاده می کند به یاد شما می افتد و حس و خاطره خوبی در ذهنش تداعی می شود. ولی دقت داشته باشید نوع رایحه ای را که گزینش می کنید متناسب با روحیات فردی باشد که می خواهید به او هدیه بدهید.

    مانتوهای قشنگ جهت بهار و تابستان

    هدیه های خاص روز زن

    طرح ‎های برگرفته از نقوش ایرانی قدیم و طبیعت؛ چیزی است که هر زنی را جهت خرید وسوسه می کند. اگر مانتوهایی را با این شاخصه پیدا کردید مورد مناسبی جهت خرید هست. البته به رنگ و مدل آنها توجه کنید تا با آنچه مادر و همسر شما می پسندند، همخوان باشد.

    خرید مانتو یکی از هدایای مناسب جهت روز زن می باشد

    هدیه سنگین و رنگین جهت روز مادر

    اگر خانمی که می خواهید به او هدیه روز زن بدهید بسیار شیک و سخت پسند است و لاکچری پوش هست، می توانید یک دست لباس مخصوص مهمانی بسیار شکیل به همراه کفش مناسبش را به طرف مقابلتان هدیه بدهید. مسلما این هدیه زن های سخت پسند را بسیار خوشحال می کند.

    پیراهن های مجلسی و خانگی مناسب فصل

    پیراهن های نخی، لینن، ویسکوز و یا هر جنس دیگری که در فصل بهار جهت پوشیدن در مهمانی ها و یا استفاده در منزل مناسب هستند نیز، گزینش های خوبی جهت هدیه به شمار می آیند.

    اگر قصد خرید چنین هدیه ای را دارید، مراقب باشید که رنگ آن متناسب با رنگ پوست همسر و یا مادرتان باشد و یا نوع برش آنها با طرح اندام ارزش همخوانی داشته باشد.

    شال روسری هدیه ای کوچک و کاربردی جهت روز زن

    نترسید؛ هدیه ی کوچکی نیست البته اگر جنس، طرح و برند آن را به درستی گزینش کرده باشید! بعضی از برندهای خاص شال و روسری، طرح ها و مجموعه هایی را به شما ارائه می کنند که بسیار تک و منحصر به فرد هستند و این ارزش هدیه ی شما را دوچندان خواهد کرد. یک روسری شیک و لاکچری می تواند تمام چشم ها را به خودش خیره کند. روسری جهت زن ها یک هدیه بسیار مناسب و کاربردی هست. تلاش کنید انتخابی چشم نواز و ماندگار داشته باشید. رنگ و طرح روسری را مطابق با روحیات فرد مورد نظرتان گزینش کنید تا از دیدن هدیه شما خوشحال شود.

    شال ها و روسری هایی با چاپ دستی، رنگ های دست ساز و طرح هایی غیرتکراری یک مجموعه ی کامل جهت گزینش یک هدیه ی قشنگ و به یاد ماندنی جهت شما می سازند.

    اگر در گزینش خود کمی صبوری به خرج دهید می توانید مواردی را در برندهای معتبری را بیابید که در چاپ کارهای خود از نماد کشورها، ملیت ها و آثار باستانی مشهور دنیا بهره می گیرد. اگر همسر شما به کشورهایی باستانی مانند مراکش، هندوستان و ژاپن علاقه دارد.

    زیورآلات هدیه مناسب جهت روز زن

    خانم ها مخصوصا زن های جوان اکثرا عاشق زیورآلات هستند. ساعت، دستبند، انگشتر، و گردنبند، از زیورآلات و اکسسوری های محبوب زن ها هستند. این زیورآلات هر لحظه چشم زن ها را به خود خیره می کند و یک هدیه بسیار خاصی است که جهت هر لحظه به یادگار می ماند.

    اگر پیش از این جهت او یک لباس قشنگ و یا مجلسی مناسب خریده اید، وقت آن است که با زیورآلات رنگی و سنگ های درخشان، سِت لباس مهمانی اش را کامل کنید. می توانید لباس ها، مانتو و یا شالی که جهت سال نو خریده است را نیز در نظر بگیرید و جهت آنها یک سِت گوشواره، گردنبند و یا انگشتر گزینش کنید.

    برای گزینش این مورد کمی به سلیقه ی کسی که جهت او خرید می کنید، توجه کنید. زیورآلات از آن دسته اجناسی است که باید کاملاً مطابق سلیقه و سبک استفاده کننده از آن، خریداری شود. بنابراین اعمال نظرهای شخصی و یا اختلاف های سلیقه ی مادر و فرزندی را کنار بگذارید و در گزینش رنگ سنگ ها، رنگ فلز به کار رفته در آن و اندازه اش، سلیقه ی هدیه گیرنده را در نظر بگیرید.

    برای گزینش و خرید زیورآلات کمی به سلیقه ی کسی که جهت او خرید می کنید توجه کنید

    حوله های نرم و لطیف

    خانم ها هر لحظه وسایل شخصی بهداشتی نو و تازه را به قبلی ها ترجیح می دهند حتی اگر چیزی از عمر آنها نگذشته باشد! می توانید حوله هایی شاد با اندازه ها و یا طرح هایی که او هر لحظه استفاده از آنها را ترجیح می دهد گزینش کنید و مطمئن باشید که او را خوشحال خواهد کرد.

    در گزینش این وسایل تلاش کنید به سراغ اجناسی با نخ خالص، بدون حساسیت و سازگار با پوست و یا با توانایی جذب بالای رطوبت بروید.

    لوازم بهداشتی و مواظبت از پوست و مو

    تمام زن ها از هدیه گرفتن وسایل مواظبت از پوست و مو که ظاهر آنها را زیباتر نشان می دهد، استقبال می کنند؛ البته اگر نظر ما را بخواهید بهتر است جهت سلامتی خود، این گزینه را زیاد جهت مادرتان در نظر بگیرید تا همسر!

    برای گزینش درست مواردی که در این مجموعه قرار دارند، باید با برندی که زن ها از آنها استفاده می کنند آشنایی داشته باشید و یا شاخصه های موها و پوست آنها را به خوبی بدانید.

    انواع کرم های دور چشم که حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی هستند، کانسیلرهای سبک و انواع کرم ها و سرمهای ترمیمی پوست و مو، گزینش های مناسبی به شمار می آیند.

    ملحفه ها و روتختی های گلدار و بهاری

    رنگ و لعابی تازه به اتاق خواب او بدهید تا هر وقت خسته وارد آن می شود، فضای قشنگ و روحیه بخش اتاق، آرامش را به او هدیه کند.

    می توانید یک سِت لحاف و روتختی قشنگ جهت او گزینش کنید و یا یک یا چند سِت روکش لحاف را در نظر بگیرید. جهت گزینش این موارد مورد نیاز نیست حتماً به سراغ طرح های خلوت و رنگ های سرد و آرام بروید، طرح ها و رنگ های مورد علاقه ی مادر و همسرتان حتی اگر سرد و خلوت نباشد، می تواند جهت او یک خواب آرام و راحت بسازد. قاعدتاً او پیش از این بارها راجع به ی رنگ ها و طرح های مورد علاقه ی خود صحبت کرده هست، مگر اینکه شما آن را از یاد برده باشید!

    می توانید یک سِت لحاف و روتختی قشنگ جهت مادر یا همسر خود گزینش کنید

    کیف هر لحظه نیست!

    هیچ بانویی نیست که به یک کیف تازه نیاز نداشته باشد؛ موضوعی که هیچ ربطی به تعداد کیف هایش ندارد! اصلاً نیازی نیست که بدانید آیا این گونه هست. فقط کافی است بدانید که کیف هدیه ی مناسبی هست. بنابراین فکر کردن به خرید آن هیچ وقت دیر نیست. روی کاغذ کادو بنویسید: «امیدوارم دوست خوبی برات باشد، نه مثل بقیه ی دوست نماهای توی کمد!»

    لوازم منزل و محیط زندگی
    پیشنهاد ما این است که گزینش هدیه جهت مادرتان را از وسایل شخصی شروع کنید. در هر حال هر کسی دوست دارد هدیه ای که دریافت می کند جهت شخص او خریداری شده است باشد به خاص اگر بهانه ی خرید این هدیه، سالگرد تولد او باشد. ولی خوب جهت مادرها که عموماً مدیریت منزل را نیز بر عهده دارند، دریافت هدیه هایی که این محیط را جهت آنها زیباتر و یا کار در آن را جهت ارزش راحت تر کند، خوشحال کننده است.

    ابزار خوشمزه ی شیرینی و دسر

    مادرتان از آن دست پخت خوشمزه هاست؟ از آنهایی که همه ی فامیل سر و دست می شکنند تا غذاهای رنگارنگ او را امتحان کنند. شاید هم از آن دسته مادرهایی است که دوست دارد یک روز تعطیل را در کنار پدر به پختن کیک بگذراند و تولدها را با کیک های خانگی مراسم خوش حالی بگیرد. اگر این طور است با گزینش وسایل کاربردی و زیبای قنادی و شیرینی پزی که هر کسی دوست دارد تعدادی از آنها را در منزل داشته باشد، او را خوشحال کنید. شاید این بهانه ی خوبی باشد که چند شب آینده را بعد از شام، با دسر سپری کنید!

    همکارهای الکترونیکی خانگی

    قرار نیست با خرید وسایل برقی منزل خورد و خوراک خود را زیاد کردن دهید! این وسایل به عنوان هدیه می توانند به سلامت مادر شما کمک کنند. یک بخارپز که به آسانی بتواند با آن غذاهای سالم طبخ کند؛ یک جاروی شارژی که در نظافت به او یاری کند و یا یک تابه گریل تازه که در طول آشپزی، از چسبیدن غذاها به ظرف حرص نخورد. بنویسید:«کمی به سلامتی فکر کن؛ به خودت که باارزش ترینی»

    ست آشپرخانه

    واقعیت این است که خرید یک وسیله ی غیر شخصی جهت هدیه، گزینش مناسبی نیست. ولی اگر مناسبت های متفاوت سالروز تولد، عید نوروز و روز زن را مقایسه کنیم باز هم مناسب ترین وقت ممکن جهت خرید وسایل غیر شخصی، روز زن هست. قرار نیست با گزینش چنین وسایلی کارهای منزل را به او یادآوری کنید بلکه می توانید نشان دهید که تلاش های او در منزل و حفظ روحیه اش جهت شما اهمیت بسیاری دارد. هر طور هم که حساب کنید بالاخره مادر و همسرتان نسبت به شما وقت بیشتری را بر روی چینش فضاهای متفاوت منزل و یا پاکی آنها صرف می کنند.

    یک ست خوب آشپرخانه آن هم با شکل هایی که او دوست دارد، روحیه اش را جهت کار در آشپزخانه آن هم هنگامی که خسته و کلافه از سر کار به منزل باز می گردد، دوچندان خواهد کرد.

    ست ظروف غذاخوری و آشپزی

    هرچند به اندازه ی کافی ظروف آشپزی و سرو غذا در منزل داشته باشد، یک گزینش خاص و تک می تواند او را بیش از آنچه تصور می کنید خوشحال کند. به دنبال ظروف خاص، با طرح ها و کاربردهای خاص باشید. یک ست فوندو، یک ست غذاخوری دونفره ی باعشق و یا قابلمه های رنگی و هیجان انگیز می توانند از این دسته باشند.

    یک گزینش خاص و تک می تواند همسرتان را بیش از آنچه تصور می کنید خوشحال کند

    گردآوری: بخش اسرارخانه داری بیتوته

    واژه های کلیدی: وسایل شخصی | استفاده | زیورآلات | مهارتهای زندگی

    هدیه های خاص روز زن

    هدیه های خاص روز زن

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی