مرد پارسی دروغ نگوید حتی بهنگام مرگ در جنگ (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » من نمی‌آمدم شاید استقلال به دسته پایین‌تر می‌رفت/ از افزایش پرسپولیس خوشحال شدم ، شفر

    من نمی‌آمدم شاید استقلال به دسته پایین‌تر می‌رفت/ از افزایش پرسپولیس خوشحال شدم ، شفر

    سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یادم است قبل از بازی رفت با الریان شاید خیلی‌ها می‌گفتند در گروه فوت قرار داریم و از این گروه افزایش نمی‌کنیم.

    من نمی‌آمدم شاید استقلال به دسته پایین‌تر می‌رفت/ از افزایش پرسپولیس خوشحال شدم ، شفر

    در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یادم است قبل از بازی رفت با الریان شاید خیلی ها می گفتند در گروه فوت قرار داریم و از این گروه افزایش نمی کنیم.

    به گزارش وب سایت نود، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مشکی پوشان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا باید در مورد بازی قبل مان حرف بزنم، آیا که بعد از بازی به خاطر هیجان زیاد کامل نمی شود حرف زد. در مورد عملکرد تیمم بسیار خوشحالم. یادم است قبل از بازی رفت با الریان شاید خیلی ها می گفتند در گروه فوت قرار داریم و از این گروه افزایش نمی کنیم.

    من نمی‌آمدم شاید استقلال به دسته پایین‌تر می‌رفت/ از افزایش پرسپولیس خوشحال شدم ، شفر

    وی افزود: نمی دانم چه تعداد از اصحاب رسانه گفتند که تیم ما از گروهش بالا می آید یا نه ولی تیم ما الان سخت تمرین می کند. در دیدار قبلی تعدادی مصدوم داشتیم ولی باید تعریف و تمجید از تیمم داشته باشم. امید ابراهیمی بازیکنی است که می تواند عملکرد خوبی داشته باشد و تیم را به سطح بالایی برساند. روزبه چشمی را در هر پستی می گذاریم هیچ گاه نمی گوید که فقط این پست بازی می کند. او را یک بار دفاع و یک بار هافبک می گذاریم و هواداران هم از عملکرد او خوشحال هستند. زمانی که من آمدم ارزش آرمین سهرابیان در ترانسفرمارکت چیزی در حدود ۵۰ هزار دلار بود ولی الان نزدیک به ۳۰۰، ۴۰۰ هزار دلار رسیده هست. همه بازیکنان باتمرکز کار کرده و باید مرحله به مرحله جلو برویم.

    وی با اشاره به دیدار فردای تیمش تصریح کرد: جهت ما مهم این است که رتبه دوم جدول باشیم. باید ببینیم کدام بازیکن مصدوم است و کدام بازیکن خسته. این را بگویم اگر تیم برابر ما بازنده شود، کسی نمی گوید آیا باخت؟ ولی اگر برابر استقلال نتیجه بگیرد همه تعجب می کنند. بنابراین ما بازی مشکل داریم و نه تنها با ۸۰ درصد بلکه باید با صد درصد تمرکز وارد زمین شویم. همانطور که گفتم به خاطر بازی های پرتعداد بازیکنان خسته هستند. امیدواریم هواداران فردا به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند.

    شفر با بیان اینکه خوشحال است پرسپولیس راهی دور بعد لیگ قهرمانان آسیا شده است است اضافه کرد: جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران خیلی خوب است که نمایندگان بیشتری راهی مرحله بعد شوند و امیدوارم این اتفاق جهت ذوب آهن هم رخ دهد. نه تنها جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران بلکه جهت بازیکنان ایرانی هم خوب است که مراحل بالاتر از لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کنند. همچنین جهت تراکتورسازی هم که نتوانست از گروهش افزایش کند آرزوی موفقیت می کنم. طبیعی است ما در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا با ذوب آهن روبرو شویم ولی جدا از این مسئله اعتقاد دارم جهت کلیت فوتبال کشور عزیزمان ایران خوب است که تیم های بیشتری در مرحله حذفی حضور داشته باشند.

    سرمربی استقلال در تصویر العمل به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا دلواپس این نیست که شاگردانش جهت بازی فردا دچار غرور شده است و حریف را دست کم بگیرند، عنوان کرد: من امروز صبح جلسه آنالیزی که با بازیکنان داشتیم به آنها گفتم حتی اگر ۸۰ درصد توان خود را فردا به کار بگیرند، نمی توانند مشکی پوشان را شکست دهند بلکه باید صد درصد توان خود را در این بازی بگذارند. به آنها گفتم اگر هم بازیکنی در زمین خسته شد، مشکی وجود ندارد ما او را تعویض می کنیم، ضمن اینکه هیچ بازیکنی نباید جهت خوشامد رسانه ها یا هواداران بازی کند. بلکه باید با با تمام وجودش بدون غرور در زمین تلاش کند.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یادم است قبل از بازی رفت با الریان شاید خیلی‌ها می‌گفتند در گروه فوت قرار داریم و از این گروه افزایش نمی‌کنیم.

    شفر در مورد اینکه گفته می شود شایعه شده است مسئولان کلوب استقلال از او خواسته اند که با بعضی از دستیارانش قطع همکاری کند یا دستیارانی داشته باشد که ارزان قیمت باشند، گفت: در مورد شایعاتی که گفتید خبر ندارم. مشخص است هنگامی که می خواهید در آسیا موفق باشید یا در مسابقه های فرمول یک خوب رانندگی کنید با ماشین مدل پایین نمی توانید موفق باشید. من از عملکرد دستیارانم خوشحالم و آنها در سطح بالایی کار می کنند. آیا در آسیا اول هستیم چون سخت کار کرده ایم. اگر کلوب نمی تواند مربیان خوبی داشته باشد و به سطح پایین برود آن مسئله دیگری هست. پرسپولیس شاید دستیاران بیشتری داشته باشد و من شرایط آنها را نمی دانم ولی عملکرد ما خوب بوده هست. در رسانه های شما هم هنگامی که کسی خوب ننویسد و خوب نخواند، نمی تواند موفق باشد. قبل از اینکه من بیایم شاید تعداد دستیاران کادر فنی زیاد از الان بود و حتی گرانتر و شاید اگر من نمی آمدم استقلال به دسته پایین تر هم می رفت.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا کلوب با حضور سانیاک، کولی و ساشا پسرش مخالفت کرده و آیا در جلسه مدیران کلوب با او چنین درخواستی از او شده است گفت: من هرگز نمی توانم صحبتی که با مدیر کلوب و مسئولان کلوب انجام داده ام را در رسانه ها بگویم. ما در مورد پرسشها داخلی صحبت کردیم و نمی توانم بگویم چه صحبت هایی رد و بدل شده است هست. این صحبت ها مثل راز هست. در رابطه با شایعات باید بگویم استقلال تیم بزرگی است و طبیعی است که شایعات به وجود بیاید. در هیچ تیمی این همه شایعه ندیده بودم و الان به این شایعات می خندم. اگر ۴۰ ساله بودم شاید عصبی می شدم ولی الان می خندم و برایم اهمیتی ندارد.

    وی در این باره اضافه کرد: من می خواهم در اینجا در مورد دستمزد مربی بدنساز قبل استقلال صحبت کنم که رقم آن از رقم دستمزد دستیاران فعلی من زیاد بود، اگر چه تیم هم مسئله بدنی داشت، البته دیگر نمی خواهم در این باره صحبت کنم و فقط باید به بازی فردا فکر کنیم که بسیار مهم هست. از من در مورد همه چیز حتی خانواده ام پرسش کنید ولی در مورد شایعات نپرسید.

    شفر راجع به اینکه آیا از بویان در ترکیب مهم استفاده نمی کند، خاطر نشان کرد: اول اینکه ترکیب ما جهت بازی فردا مشخص نیست و حتی شاید امکان دارد از ترکیب بازی الریان استفاده و شاید هم یکی دو عوض کردن در آن ایجاد کنم. اینطور نیست که چون قرار است با یک تیم ته جدولی بازی کنیم یک ترکیب کاملا متفاوت را به زمین بفرستیم. من هرگز اینطور فکر نمی کنم و جهت همه حریفان مان احترام زیادی قائلم. در مورد بویان باید بگویم اگر او به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیاید بهتر است تا اینکه از ابتدا بازی کند و تعویض شود. او نیاز به بازی بیشتری دارد تا خودش را نشان دهد. طبیعی است که همه از این بازیکن انتظار دارند و او نیز می خواهد خودش را به مربیان، همی تیمی هایش، هواداران و رسانه ها نشان دهد و جهت این کار نیاز به اعتماد به نفس بیشتری دارد. در مورد بویان باید بگویم که او بازیکن بسیار خوبی است.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال در آخر در پاسخ به پرسش عجیب یکی از حاضران مبنی بر اینکه اگر او جوان بود در حال حاضر به جای کدامیک از بازیکنان استقلال به میدان می رفت، عنوان کرد: من در دوره خودم در پست های مختلفی بازی می کردم. هافبک، مهاجم ولی در شرایط فعلی اینقدر بازیکن خوب در استقلال داریم که نیازی به استفاده از من نباشد.

     

    من نمی‌آمدم شاید استقلال به دسته پایین‌تر می‌رفت/ از افزایش پرسپولیس خوشحال شدم ، شفر

    ۲۰۵۱

    واژه های کلیدی: سرمربی تیم | هواداران | استقلال | رسانه ها | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | ایرانی | ایران | شایعات | سرمربی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب خارجی
  • چاپ کتاب لاتین
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی