اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » دکانی که مدارس غیرانتقاعی جهت خود باز کرده اند

    دکانی که مدارس غیرانتقاعی جهت خود باز کرده اند

     عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مدارس غیرانتفاعی در برابر پول زیادی که از مردم می‌گیرند، کیفیت آموزشی مورد نیاز و خدمت‌رسانی مفیدی ندارند.

    دکانی که مدارس غیرانتقاعی جهت خود باز کرده اند

    عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مدارس غیرانتفاعی در برابر پول زیادی که از مردم می گیرند، کیفیت آموزشی مورد نیاز و خدمت رسانی مفیدی ندارند.

    نباید “افراد مساله دار” به سیستم آموزشی نفوذ کنند

    ضیاء الله اعزازی ملکی (عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس) در خصوص نظارت بر مدارس غیردولتی و جلوگیری از دریافت شهریه های غیرمتعارف گفت: مبلغ شهریه امسال به طور دقیق مشخص شده است و هیچ مدرسه ای نمی تواند زیاد از آن بگیرد. آن مدارسی که مبلغ بیشتری از دانش آموزان و والدین دریافت می کنند، حتما با عناوینی از جمله کلاس های تقویتی، فوق برنامه، آزمون های متفاوت و…این مبالغ سنگین را گرفته اند که این کار غیرقانونی و دور از انصاف هست. اگر بررسی کنید با همین عناوین شما را توجیه می کنند. در واقع همه این ها ظلم به مردم هست. نیازی به این کلاس ها نیست و تنها بهانه ای جهت پول در آوردن است.

    عبارات مهم : آموزشی – کمیسیون
    اعزازی راجع به پیگیری و نظارت جهت جلوگیری از این کارها در مدارس غیردولتی گفت: متاسفانه کسی نیست که باجدیت به این پرسشها نظارت کند و مانع آن شود. البته مردم خودشان هم از آن استقبال می کنند و با رضایت این پول را به مدارس غیردولتی می دهند. ولی توصیه مهم این است که این مدارس در برابر پول زیادی که می گیرند، کیفیت آموزشی مورد نیاز و خدمت رسانی مفیدی ندارند. مدارس غیرانتفاعی در واقع دکان باز کرده اند و می خواهند درآمد داشته باشند. شما فکر می کنید، آن ها دلشان جهت دانش آموزان می سوزد؟

    عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این پرسش که به مدارس غیرانتفاعی بر چه اساس و مبنایی مجوز می دهند؟ گفت: قطعا شرایط خاص خود را دارد و نخستین شرط این است که درخواست کننده در وهله اول باید معلم و عضو آموزش و پرورش باشد. در خصوص صلاحیت مدیر هم باید شورای آموزش و پرورش آن شخص را تایید و مورد بررسی قرار دهد، در غیر این صورت این امکان وجود ندارد.

    اعزازی راجع به اینکه اگر گزینش ها و سنجش های جذب نیرو با دقت بیشتری انجام می شد، آن اتفاق در مدرسه غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران رخ نمی داد، بیان کرد: به هر حال فرد خاطی مورد گزینش و مورد تایید مدرسه قرار گرفته بود، ولی در مجموع نمی توان واکنش‌ها بشر را حدس زد و آینده نگری کرد، من در خصوص این مساله واقعا متاسفم. روز اول این فرد مورد تایید بوده و حالا تخلف از او سر زده هست، ولی حالا چه کاری از گزینش بر می آید؟ البته که گزینش آموزش و پرورش اساسی و سختگیرانه هست، ولی انسان هر لحظه در یک حال نمی ماند. اگر در مدرسه غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران هم اتفاقی افتاده به این علت است که بالاخره بشر را نمی‎توان شناخت.

    عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در آخر در پاسخ به سوالی راجع به ضرورت بازبینی اساسنامه بررسی صلاحیت مدیران و معلمان گفت: قطعا باید با دقت زیاد این عنوان بررسی شود، همچنین توجه و حساسیت باید در این زمینه بالا برود تا افراد مساله دار به هیچ عنوان به این سیستم نفوذ پیدا نکنند. باید تمامی جوانب احتیاط را رعایت کرد، ولی این را هم باید در نظر گرفت که انسان بالاخره اشتباه می کند و هر لحظه نفس انسان بر علیه او است.

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: ilna.ir

    دکانی که مدارس غیرانتقاعی جهت خود باز کرده اند

    واژه های کلیدی: آموزشی | کمیسیون | تحقیقات | مدرسه | آموزش | خبر | اجتماعی |

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • خرید کتاب خارجی
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • افست کتاب لاتین