آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » چگونه همه را جذب خودمان کنیم و فردی جالب و خواستنی باشیم؟

    چگونه همه را جذب خودمان کنیم و فردی جالب و خواستنی باشیم؟

    دوست داشتن | رابطه عاطفی | دوست داشتن | تحقیقات | مردان | مکالمه | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر

    چگونه همه را جذب خودمان کنیم و فردی جالب و خواستنی باشیم؟

    چگونه همه را جذب خودمان کنیم و فردی جالب و خواستنی باشیم؟ 

    جذابیت و کاریزما داشتن، چیزی است که تقریباً همه ی خواهان آن هستند، خود ما در اطرافمان آدم هاي جالب و گیرا را زیاد از دیگران دوست داریم، ولی تا به حال فکر کرده اید که چطور می شود تا خودمان آن فرد جالب و دوست داشتنی و پرطرفدار باشیم؟

     گیرا صحبت کنیم و توجه همه ی رابه خود جلب کنیم. چطور اینکار را انجام دهیم؟ ما بشما می گوییم. مطمئنا عوض کردن دادن رفتارها و عادات کار راحت اي نیست.اما عده اي از کارها هستند که شما به سادگی میتوانید انجام دهید تا صورت اي دوست داشتنی تر از قبل درنظر دیگران داشته باشید.

    چگونه همه را جذب خودمان کنیم و فردی جالب و خواستنی باشیم؟

    مطمئنا عوض کردن دادن رفتارها و عادات کار راحت اي نیست ولی عده اي از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا صورت اي دوست داشتنی تر از قبل درنظر دیگران داشته باشید.اگر نمی دانید که چگونه این کارها را انجام دهید، ما بشما نکاتی را یادآور میشویم که با رعایت آنها در جمع محبوب تر از قبل خواهید درخشید.جذابیت یکی از شاخصه هایي است که همه ی ما می خواهیم آنرا داشته باشیم

    تماس چشمی

    دوست داشتن | رابطه عاطفی | دوست داشتن | تحقیقات | مردان | مکالمه | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر

    نخستین چیزی که دیگران در نگاه شما جست وجو می کنند، حس اعتماد هست. ما نمیتوانیم افرادی راکه به آنها اعتماد نداریم، دوست داشته باشیم. ما بطور ناخوداگاه به دنبال راهی جهت اعتماد و تکیه کردن به دیگران هستیم ولی این احساس را چگونه در دیدار اول بطرف برابر مان انتقال دهیم. واضح اســت، تماس چشمی! نگاه کردن به چشم هاي طرف برابر میتواند یکی از تاثیرگذارترین راهها باشد.

    لبخند

    هیچگاه قدرت لبخند را نادیده نگیرید. خندیدن یکی از تاثیرگذارترین راههای برقراری ارتباط با دیگران اســت. بعد تا میتوانید لبخند بزنید و این حس مثبت رابه دیگران نیز انتقال دهید تا در برقراری ارتباط با شا ساده تر عمل کنند.

    چگونه همه را جذب خودمان کنیم و فردی جالب و خواستنی باشیم؟

    اشتیاق

    درکنار لبخند، اشتیاق و انرژی خودرا نشان دهید. اینکار نه تنها دیگران رابه سمت شما جذب می کند بلکه به آنها نیز این انگیزه را میدهد تا چون شما پر از امید و انگیزه باشند. اگر شور و شوق کافی از خود نشان دهید، مطمئنا دیگران بعد از صحبت با شما با انرژی وافری از شما جدا خواهند شد.

    دوست داشتن | رابطه عاطفی | دوست داشتن | تحقیقات | مردان | مکالمه | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر

    تلفن همراه خودرا در جیب تان بگذارید

    تا زمانی که مکالمه شما با طرف برابر تان به اتمام نرسید، گوشی خودرا از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر این صورت، اینکار حرف هاي شما را قطع میکند و انگیزه صحبت کردن زیاد را از طرف برابر تان میگیرد.

    با خاطرجمعی خاطر دست دهید

    چگونه همه را جذب خودمان کنیم و فردی جالب و خواستنی باشیم؟

    دست دادن یکیدیگر از راههای آشنایی شخصیت طرف برابر اســت. اگر شل و بی حال دست دهید، انرژی منفی رابه طرف برابر تان انتقال داده اید، از طرف دیگر خیلی محکم همدست وی را نفشارید که احساس ناراحتی و خفقان کند. درست دست دادن تاثیر مثبتی را در نخستین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.

    دیگران رابا نام بخوانید

    آیا زمانی که دیگران شما رابه نام می خوانند، احساس خوبی بشما دست نمیدهد؟ روانشناسان میگویند: هنگام صحبت با دیگران، نام آنها را مکررا به زبان آورید.زمانی که می خواهید مکالمه خودرا جهت دیگران تعریف کنید،

    شخص سوم رابه نام بخوانید در غیر این صورت به سرعت نام وی را فراموش خواهید کرد. به زبان آوردن نام دیگران، چه در محیط خانه، چه در محیط کار یا حتی در رابطه عاطفی تان، پیوند مستحکم تری را میان شما می سازد.

    به حرف هاي دیگران گوش دهید

    بیش از این که حرف بزنید، خوب به حرف هاي طرف برابر تان گوش دهید. شما دو گوش دارید ولی تنها یک لب، بعد باید به تناسب از آنها اســتفاده کنید.

    تعریف و تمجید دیگران رابه درستی پاسخ دهید

    زمانی که شخصی در برابر شما نشسته و از خوبی ها و نکات مثبت تان میگوید، تصویر العمل شما چیست؟ این یکی از حساس ترین لحظه هاســت لیکن جوابی که می دهید ممکن اســت که شما را فردی خودخواه جلوه دهد.

    برای پیشگیري از اینکار جایگزین گفتن جمله هایي چون «مرسی، شما هم همچنین»، «شما خودتان که از من بهترید» یا «نظر لطف شماســت» به شدت بپرهیزید و جایگزین آن بگویید «ممنون! شنیدن این تعریف ها از زبان شما حس خوبی به من میدهد.»

    اگر حرف طرف برابر تان قطع شد، از او بخواهید ادامه دهد

    اگر در حال گوش دادن به حرف هاي فردی بوده اید که ناگهان صحبت هایش قطع شد، در ادامه از او بخواهید که به حرف هایش ادامه دهد. با این واکنش‌ها به او نشان میدهید که خود و صحبت هایش جهت شما ارزشمند اســت.

    بگویید واقعا متاسفم

    هر شخصی در زندگی داستان غم انگیزی دارد که ممکن است از شما بخواهد که شنونده باشید.به گزارش پارس ناز دراین شرایط عالی ترین جمله اي که می توانید در جواب تجربه هاي غم انگیز او به زبان آورید «من واقعا متاسفم» اســت. با گفتن این جمله به او نشان میدهید که خودتان را جای او گذاشته و درکش کرده اید. دراین شرایط آنها بشما زیاد اعتماد خواهند کرد.

    از مکالمه هاي کوتاه بپرهیزید

    پینشهاد ما بشما این اســت که اگر میخواهید سر صحبت رابا فردی باز کنید، موضوعی را گزینش کنید که هر دوی شما بدان علاقمند هستید. دراین صورت مکالمه شما دلنشین تر خواهد بودو تاثیر بیشتری بر هر دوی شما خواهد گذاشت.

    به حالت بدنی تان دقت کنید

    هنگام بلند شدن، نشستن یا صحبت کردن، به حالت بدنتان دقت کنید. حرکات بد بدن، حس خوبی رابه دیگران انتقال یافته نمی کند و همچنین موجب دوری آنها از شما خواهد شد. بعنوان مثال نشستن با پاهای باز، قوز کردن یا دست به سینه بودن، نه تنها غرور و تکبر شما را نشان می دهد بلکه موجب دوری طرف برابر تان از شما نیز خواهد شد.

    همه ی دنبال رابطه گرفتن با افراد جالب هستند

    هنگام صحبت به همه ی نگاه کنید

    اگر در حال صحبت در جمعی هستید، به تمام افرادی که بشما گوش میدهند، نگاه کنید. دراین شرایط به آنها نشان می دهید که جهت شما اهمیت دارند ودر نتیجه زیاد بشما توجه خواهند کرد.

    اگرهم فردی در جمع تلاش دارد چیزی بگوید ولی شرایط برایش فراهم نمیشود، شما از او بخواهید که در گفت و گو شرکت کند. بعنوان مثال بگویید: «آقای… شما چیزی می خواســتید بگویید؟» ولی طوری واکنش‌ها نکنید که دیگران احساس خفقان و فشار کنند.

    شکایت نکنید

    مطمئنا خود شما هم دوست ندارید که با افرادی که مدام در حال شکایت و غر زدن هستند، ارتباط برقرار کنید. اینکار انرژی منفی اي را انتقال یافته و دیگران را از شما دور میکند. اگر احساس کردید که در حال گله و شکایت هستید، سریع عنوان صحبت را عوض کردن دهید.

    مکالمه را عاقلانه به اتمام برسانید

    کلماتی که شما در انتهای مکالمه بیان میکنید، تاثیر زیادی بر دیگران خواهد گذاشت، بنابر این آنها رابه درستی گزینش کنید. جمله هایی مانند «من از این گفت وگو بسیار لذت بردم» یا «امیدوارم که باقی روزتان فوق العاده باشد» یا «هیچ وقت این مکالمه مان را فراموش نخواهم کرد.» می تواند تفاوت زیادی را در احساس طرف برابر ایجاد کند.

    جذاب بودن و رنگ قرمز

    رنگ قرمز خیلی چیزها را جهت ما تدعی میکند: عشق، گل سرخ، گرما و … . بهمین خاطر اســت که تحقیقات نشان داده اند که پوشیدن رنگ قرمز به زیاد کردن جذابیت کمک میکند. طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که مردان سراسر دنیا پوشیدن لباس به رنگ قرمز به وسیله خانمها را جالب می دانند. قرمز رنگ علاقه اســت. با پوشیدن رنگ قزمر شما زیاد در دسترس توجه هستید.

    گارد نگیرید، و انعطاف پذیر باشید

    خانمها ممکن اســت خیال کنند اگر احساسات واقعی خودرا پنهان کنند تا مردان وادار به حدس و گمان شوند جذابتر می شوند. طبق مطالعاتی که در چین انجام شده است اســت مردان زمانی که وارد یک رابطه میشوند علاقه دارند که طرف دیگر انعطاف پذیر باشد ودر رابطه با این عنوان خیلی گارد نگیرید ولی این در حالیست که خانمها باید دقت کنند که این واکنش‌ها قبل از آشنای و مراحل ابتدای رابطه جهت مردان خیلی خوشایند نیست و مراقب باشید که دراین امر زیاده روی نکنید.

    راز این توصیه در مغز ماســت: یعنی این که شرکت کنندگان این مطالعه توانسته اند دایره لغات عصبی طرف برابر را رمزگشایی کنند.سایت پارس ناز ،زوج ها باید اطلاعاتی که از انگیزه و نیات طرف برابر خود دارند را بدانند و درک خود از آنها رابه روز رسانی کنند و انتظار بروز واکنش‌ها از طرف برابر را داشته باشند و واکنش‌ها خودرا با آن واکنش‌ها تطبیق دهند.

    صدای زیر و نازک در زنان، صدای بم در مردان

    قبل تر در هاو کن یو در رابطه با نقش صدا در روابط شما صحبت کردیم. تحقیقات نشان داده که داشتن صدای زیر و نازک در زنان جذابیت آنها را زیاد کردن می دهد و بر عکس. مردانی هم که صدای بم دارند جهت زنان جذابتر هستند. تحقیقات قبلی نشان داده اند که افراد صدای نازک رابا جثه و اندام کوچک و صدای بم رابا جثه و اندام بزرگ مرتبط می دانند. درضمن تفاوت بین اندام زن و مرد هم در جذابیت آنها نقش ایفا میکند. در واقع تفاوت هاي جنسیتی، مثل زیر و بمی صدا جذابیت را زیاد کردن می دهد.

    چطور فردی جالب باشیم؟

    شوخ طبعی

    خانم هایي که به مرد یا پسری علاقه دارند زیاد میل به دارند که به واکنش‌ها ها و صحبت هاي آنان لبخند بزنن و پذیرای آن باشند. در واقع جذابیت شوخ طبعی جهت زنان به لحاظ علمی ثابت شده است اســت. خانمها و مردها هردو شوخ طبعی را جالب میدانند و هیچ مردی از زن اخمو و افسرده خوشش نمی آید. ولی تحقیقات نشان داده اند که تنها زنان شوخ طبعی را جالب میدانند نه مردان.

    این به این معناســت که جهت جالب بودن از دید آقایان، زن مورد نظر باید شوخ طبع بودو وی را شاد کند. آیا شوخ طبعی جهت زنان جالب اســت؟ چون شوخ طبعی نیاز به داشتن مهارت هاي شناختی و هوش و خلاقیت دارد ودر نتیجه فرزندی که در نتیجه ي ازدواج با مرد شوخ طبع بدنیا می آید هم این شاخصه ها رابه ارث خواهد برد.

    داشتن حیوانات خانگی

    البته این مورد شاید با فرهنگ و شرایط ما در کشور عزیزمان ایران کمی کتفاوت باشد آیا که این تحقیقات در کشور اروپایی انجام شده است اســت ولی با این حال شاید جهت شما هم میتواند قابل توجه باشد. حیوانات خانگی میتوانند به اسانی مکالمه ي بین دو نفر را ایجاد کنند. تحقیقی که در فرانسه انجام شده است نشان داده که مردانی که سگ دارند سه برابر زیاد از مردانی که سگ ندارند در جذب زنان موفق هستند.

    مهربانی و جالب بودن

    این عنوان بر هیچ یک از شما پوشیده نیست. باید دانست که راز جذابیت چیزی فراتر از داشتن اندام و صورت ي زیباســت. افراد خوش قلب، مهربان و خوب جذابتر هستند. تحقیقات نشان داده که مردم افراد جالب را افراد خوب و مهربانی هم می دانند و تحقیقات تازه نشان داده که این قضیه می تواند جهت وارونه هم داشته باشد به این معنی که افراد مهربان و خوش قلب جذابتر ظاهر خواهند شد.

    آراســتگی و جذابیت

    این را دیگر همه ی می دانند که هیچکس از ظاهر ژولیده و نا مرتب خوشش نمی آید. تحقیقات نشان داده اند که بخش اعظم جذابیت به جوانب قابل عوض کردن انسان بر میگردد. موی مرتب و تمیز، لباس آراســته و باکیفیت ، ژست خوب و وزن مناسب. ما زیاد به دنبال افرادی هستیم که بیش از هر چیز سالم و تمیز باشند و بتوانند از فرزندانمان به خوبی مواظبت کنند. و بنابر این باید جهت مواظبت از فرزندان اول از خودشان مواظبت کنند.

    اســترس نداشتن

    همانگونه که لبخند زدن و مهربان بودن می تواند ما را جذابتر کند نشانه هاي اســترس زیاد در زندگی مثل پوف کردن پای چشم ها، یا پوست کدر هم میتواند از جذابیت ما کم کند.عدم بازرسی استرس نه تنها می تواند خودرا در صورت ي ما نشان دهد بلکه نشانه اي از ضعف سیستم ایمنی بدن هست. طی مطالعه اي که به وسیله محققان اروپایی و آفریقای جنوبی انجام شد زنان مردانی راکه کمتر هورمون استرس، کورتیسلول و سیستم ایمنی نیرومند داشتند را جذابتر تلقی کردند.

    ریش و سبیل

    داشتن ریش و سبیل در فرم ها و مدلهای متفاوت مردان نشانۀ مردانگی و بلوغ آنهاست و از اي نظر جهت زنان جالب ترهستند البته نه جهت تمامی انها. طی مطالعه اي که اخیرا در استرالیا انجام شده است زنان مردانی که ته ریش زیاد داشتند را جذابتر میدانستند و از سوی دیگر مردانی که ریش کامل داشتند رابا داشتن توانایی در تربیت فرزند و بدن سالم مرتبط میدانستند.

    رابطه ي بین ریش و سلامت را هم میتوان آن گونه توضیح داد که چون ریش مانع جذب اشعه ي مضر خورشید میشود از سرطان پوست محافظت میکند. همچنین مانع رسیدن گرد و غبار به منافذ هوایی می شود. رابطه ي ریش و پدر خوب بودن هم به خاطر این اســت که ریش نشانه ي بلوغ و پختگی و توانایی فرزندآوری اســت.

    تاثیر منفی آرایش

    یکیدیگر از تلقی هاي نادرست خانمها این اســت که اگر زیاد آرایش کند درنظر مردان جذابیت بیشتری خواهند داشت. البته آرایش صحیح میتواند جذابیت را تا حدی زیاد کردن دهد ولی طی مطالعه اي مشخص شده است که مردان، زنانی راکه آرایش کمتر داشته اند را زنان جذابتر و قابل اعتمادتر دانسته و به زنانی که آرایش غلیظ تر داشته اند نتوانسته بودند اعتماد کنند. البته زنان هر لحظه جهت جذب مردان آرایش نمی کنند بلکه آنها زیاد جهت زیاد کردن اعتماد به نفس اینکار را میکنند.

    جمع دوستان

    مطالعات مشخص کرده که افرادی که در جمع هاي دوستانه شرکت دارند نسبت به افرادی که تنها در جایی حضور دارند جذابتر بنظر می رسند. دانشمندان میگویند علت این امر شاید این باشد که ما هنگامی که افراد یک گروه را می بینیم از صورت هاي همه ی ي آن افراد میانگین می گیریم و افرادی که جذابیت کمتر دارند زیاد برایمان جالب خواهند بود. در واقع صورت ي میانگین جذابیت زیاد دارد.

    اما منظور چیست؟ میانگین بودن صورت به این معناســت که صورت ي فرد شبیه صورت ي اکثر آدم ها باشد. مطالعه اي که در اسپانیا انجام شده است مشخص کرده که مردان صورت ي میانگین زنان را زیاد جالب میدانند یعنی اندازه، رنگ و اجزای صورت زنانی که صورت ي میانگین دارند نزدیکی بیشتری با صورت ي سایر افراد جمعیت دارد.

    واژه های کلیدی: دوست داشتن | رابطه عاطفی | دوست داشتن | تحقیقات | مردان | مکالمه | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر

    چگونه همه را جذب خودمان کنیم و فردی جالب و خواستنی باشیم؟

    چگونه همه را جذب خودمان کنیم و فردی جالب و خواستنی باشیم؟

    چگونه همه را جذب خودمان کنیم و فردی جالب و خواستنی باشیم؟

    چگونه همه را جذب خودمان کنیم و فردی جالب و خواستنی باشیم؟

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • چاپ کتاب آمازون