تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » گالری عکس » عکس های ترول و خنده دار » ۲۰ کشور برتر جهت زندگی و مهاجرت در سال ۲۰۱۸

    ۲۰ کشور برتر جهت زندگی و مهاجرت در سال ۲۰۱۸

    کاستاریکا | فنلاند | ایسلند | اقتصاد | بهداشتی | اقتصادی | سیستم | زندگی | بلژیک | اقتصاد

    20 کشور برتر جهت زندگی و مهاجرت در سال 2018

    ۲۰ کشور برتر جهت زندگی و مهاجرت در سال ۲۰۱۸ 

    دراین مقاله عالی ترین کشورها جهت زندگی و مهاجرت درسال ۲۰۱۸ را معرفی میکنیم، این کشورها به خاطر تبعیت جدی از قوانین و اقتصادهای پایدارشان همواره موفق بوده اند و مهاجران به خاطر احساس امنیت و آرامش دراین کشورها، انها را عالی ترین می دانند، در ادامه با پارس ناز همراه بمانید تا با این کشورها زیاد آشنا شویم.

    قطر

    باور کنید یا نه، قطر به لحاظ ثروت، دومین کشور دنیا است و در لیست عالی ترین کشور جهت زندگی در رتبه بیست و دوم قرار دارد. گذشته از اینکه یکی از معدود کشورهایی است که پایین ترین قیمت مالیات را دارد، دارای یک وجه تمایز نیز هست: قیمت بیکاری ۰.۱ درصد در ماه ژوئن سال ۲۰۱۳، و همین طور پایین ترین قیمت بی سوادی در دنیا عرب. تعداد میلیونرها در قطر زیاد «نزدیک به ۱۴ درصد» است.

    ۲۰ کشور برتر جهت زندگی و مهاجرت در سال ۲۰۱۸

    تولید ناخالص داخلی آن در مقایسه با کشور های دیگر بالاست، ولی مورد نیاز به ذکر است که ۹۴ درصد از جمعیت در قطر کارگران مهاجر از تعداد زیادی از نقاط دنیا هستند. حضور در مدارس دولتی از کودکستان تا دبیرستان جهت همه ی ي کودکان الزامی است.

    بتازگی، قطر یک “شهرک آموزش دانشگاهی” ساخته هست، که میزبان شعبه هاي محلی دانشکده هاي مشهور مانند مدرسه ي روزنامه نگاری مدیلِ نورث وسترن، کالج دکتری ویل کورنل و دیگر نهادهای بین المللی است.

    کاستاریکا | فنلاند | ایسلند | اقتصاد | بهداشتی | اقتصادی | سیستم | زندگی | بلژیک | اقتصاد

    امارات متحده عربی

    امارات و قطر دو کشور اسلامی هستند از منطقه ي خلیج فارس که در لیست عالی ترین کشور جهت زندگی قراردارند. شاید این کشورها عالی ترین مکان زندگی جهت تعداد زیادی از مردم بنظر نرسند آیا که اگر شهروند آن ها نباشید نمیتوانید چیزی به نام خودتان بخرید و البته شهروند این کشور نخواهید بود حتی اگر تمام عمرتان را دراین کشورها زندگی کنید.

    انها ممکن است به لحاظ فرهنگی جهت اروپایی ها و امریکایی ها مناسب نباشند. ولی جهت افرادی که در امارات بدنیا آمده اند و کسانی که شهروندان واقعی هستند، بی شک عالی ترین مکان جهت زندگی هستند. تقریباً همه ی ي ساکنان امارات ثروتمند هستند. دولت هیچ مالیات بر درآمدی اعمال نمیکند. بر خلاف باور رایج، منابع نفتی، تنها علت ثروت آن ها نیست. 

    انگلستان

    اگر از افرادی هستید که عاشق هنر هستید این کشور عالی ترین جای دنیا جهت شماست. انگلستان تاریخ بسیار قدیمی دارد و زیباترین پارک هاي دنیا را دارد. سیستم حمل و نقل عمومی در انگلستان بسیار عالی است و موزه هاي رایگان زیبای بسیار زیادی دارد. دراین کشور دوربین هاي زیادی همه ی جا راه اندازی است و از این رو کشور بسیار امنی محسوب میشود. برتانیا نیز مانند امارات متحده ي عربی، ترکیبی از چهار کشور دنیا است: انگلستان، ولز، ایرلند شمالی و اسکاتلند

    ۲۰ کشور برتر جهت زندگی و مهاجرت در سال ۲۰۱۸

    این کشور جهت ساختمان هاي قدیمی، رودخانه تیمز و یک مجلس متشکل از مجلس اعیان و مجلس عوام مشهور هست. عده اي از دیگر جاذبه هاي مهم توریستی این کشور عبارتند از بیگ بن «زنگ بزرگ در برج ساعت الیزابت»، برج جواهر، قلعه ویندسور، کاخ باکینگهام و رصدخانه ي سلطنتی در گرینویچ.

    بلژیک

    شکلات بلژیک عالی ترین شکلات در دنیا هست. بلژیک ششمین اقتصاد بزرگ دنیا و یکی از عالی ترین اقتصادهای منطقه یورو هست. تولید ناخالص داخلی این کشور ۴۶۶.۴ میلیارد دلار هست. بانک مرکزی بلژیک پیشبینی کرده است که درسال آینده نیز ۰.۵ درصد رشد خواهد کرد. مردم بلژیک روابط بسیار دوستانه اي با همه ی دارند و سیستم حمل و نقل عمومی دراین کشور عالی است.

    کاستاریکا | فنلاند | ایسلند | اقتصاد | بهداشتی | اقتصادی | سیستم | زندگی | بلژیک | اقتصاد

    بلژیک شکلات هایي در سطح جهانی تولید می کند. این کشور ترکیب جالبی از تاریخ و فرهنگ دارد. تعداد زیادی از بلژیکی ها چند زبانه و چند فرهنگی هستند. این کشور دارای ۳ زبان بعنوان زبان ملی هست. سیستم مواظبت هاي بهداشتی بلژیک بعنوان یکی از عالی ترین سیستم هاي مواظبت هاي بهداشتی در دنیا آشنا شده است است.

    این کشور مواظبت هاي دکتری را در سطح جهانی و به پایین ترین قیمت به همه ی ي شهروندان ارائه میدهد. بلژیک دارای یک سیستم حمل ونقل سالم هست. شما به اسانی می توانید در سراسر بلژیک از طریق هر نوع سیستم حمل و نقلی سفر کنید. با توجه به بررسی هاي بین المللی، بلژیک یکی از صلح آمیزترین کشور های دنیا و در لیست عالی ترین کشور جهت زندگی است.

    ۲۰ کشور برتر جهت زندگی و مهاجرت در سال ۲۰۱۸

    آلمان

    رشد اقتصادی در کشور آلمان هر لحظه نیرومند و پویا هست. آزادی سرمایه گذاری و کسب و کار دراین کشور بسیار نیرومند انجام می شود. فساد اداری در مقامات دولتی به شدت بازرسی می شود و هر نوع عمل خلافی مورد توجه و مجازات قرار میگیرد. کشور آلمان پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا هست. این کشور صادر کننده پیشگام وسایل نقلیه، مواد شیمیایی، ماشین آلات و سایر محصولات خانگی است.

    تحقیق و توسعه نقش عمده اي در اقتصاد این کشور دارند. زیاد دانشمندان کشور آلمان جایزه ي نوبل را در مقوله ي علوم متفاوت به دست آورده اند. بطور عمده در رشته هاي فیزیک، فیزیولوژی، شیمی یا دکتری. کشور آلمان در بازار جهانی، دارای یک نیروی کار بسیار ماهر، فساد کم، نوآوری زیاد و سرمایه ي هنگفت است. محبوب ترین ورزش در کشور آلمان فوتبال هست. کشور آلمان قشنگ در رتبه پانزدهم لیست عالی ترین کشور جهت زندگی قرار دارد.

    ایرلند

    به گزارش پارس ناز: لباس و موسیقی سنتی ایرلندی جهت تمام مردم دنیا آشنا شده است است و پیدا کردن یک منزل بسیار قشنگ با شکل و شمایل سنتی در ایرلند کار چندان مشکل نیست. ایرلندی ها عاشق موسیقی و هیجان هستند و دولت هم دراین زمینه با آن ها کمک می کند. در ایرلند هر کارمند وادار است از ۲۰ روز مرخصی اضطراری استفاده کند و به تعطیلات برود. تعادل در کار زندگی به عالی ترین شکل در ایرلند نمایش داده میشود.

    این جزیره ي کوچک که دقیقا در وسط اقیانوس اطلس واقع شده است هست، مناظر شگفت انگیز و، البته، مردم فوق العاده اي دارد. بعنوان کشوری که وسعت کمی دارد، چند تاثیر قابل توجه در فرهنگ، علم و فناوری دنیا داشته است. این جزیره بسیار کوچک و بسیار سبز هست. ازآن جا که حیوانات و گیاه های از عالی ترین مواد غذایی، آب و نور موجود دراین کشور استفاده میکنند، غذا هاي ارزش در مقایسه با هر کشور دیگری طعم بسیار بهتری دارد.

    ایالات متحده

    آمریکایی ها آزادی رابه بالاترین سطح ممکن دارند. روزنامه ها می توانند هرچیزی راکه به آن اعتقاد دارند چاپ کنند و هیچکس حتی درصورت انتقاد از مدیر جمهور هم مواخذه نمیشود. نیازی به گفتن نیست که ایالات متحده یکی از کشورهایی است که اسانی و رفاه رابه حد اعلاء ارائه می دهد. امریکا کشوری است که در آن می توانید به هر چیزی در هر زمانی دست بیابید.

    یکی از عالی ترین چیزهایی که ایالات متحده را در لیست عالی ترین کشور جهت زندگی قرار میدهد، “آزادی بیان” هست؛ یعنی آن ها به حق دیگران جهت بیان عقایدشان احترام می گذراند. بعد شما حتی میتوانید رییس جمهور، دولت، سیاستمداران، یا هر شخصی را مورد انتقاد قرار دهید. امریکایی ها نیز مثل استرالیایی ها، بسیار مهربان هستند.

    هنگامیکه پای حوادث فاجعه آمیز وسط باشد، هیچ چیز نمیتواند در برابر وحدت امریکایی ها بایستد. مردم ایالات متحده به شدت خلاق هستند. هیچ کشور دیگری به اندازه ي امریکایی ها در همه ی ي زمینه ها تجربه ندارد. تنوع نژادی و فرهنگی زیاد دو عامل مهم دیگر هستند که باعث میشوند هر شخصی بتواند در ایالات متحده لذت ببرد.

    اتریش

    هنگامیکه اروپا با بحران اقتصادی مواجه شد، شاید باور نکنید که این بحران در اتریش فقط ۰.۱٪ اثر گذاشت. همین مورد به تنهایی کافی است که بگوییم، وین در برابر بحران ایمن هست. بنابر این در هر کسب وکاری که باشید، سرمایه گذاری در وین می تواند سودآور باشد. وین، مرکز اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تاریخی اتریش هست. این شهر بالاترین سرانه ي تولید ناخالص داخلی را در مقایسه با سایر شهر های دنیا دارد.

    متوسط درآمد خالص مردم ۱۹.۷۶۹ یورو درسال «در وین» هست. درسال ۲۰۱۰، وین جایزه برنامه ریزی شهری را از شرکت ملل دریافت کرد. نزدیک به ۵ میلیون توریست از سراسر دنیا هر سال از اتریش دیدار میکنند. در اتریش، ۹۰٪ از مردم ادعا می کنند که از مسکن و امکانات اولیه ارزش راضی هستند. اتریش عالی ترین سیستم مدرسه اي را دارد و آموزش سطح بالایی رابه همه ی ي دانش آموزان اش ارائه میدهد.

    کاستاریکا

    کاستاریکا قهوه، شکر و موز صادر می کند که ستون فقرات اقتصاد این کشور هستند. تجارت یکی از چیزهای مهم جهت اقتصاد کاستاریکا هست. واردات و صادرات این کشور به ۷۲٪ تولید ناخالص داخلی اش کمک می کند. مردم کاستاریکا بالاترین سطح رضایت از زندگی را در مقایسه با هر کشور دیگری دارند. گذشته از این اگر به فکر نقل مکان هستید، صدها علت وجوددارد که نشان می دهد، کاستاریکا گزینه ي مناسبی است.

    این کشور یک سبک زندگی بسیار عالی با عالی ترین هزینه ي ممکن ارائه می دهد. موقعیت سیاسی باثبات و شفاف، این کشور را جالب تر و شادتر میکند و باعث رشد سریع تر آن میشود. کاستاریکا به داشتن امنیت مشهور هست. به ندرت می شنوید که مردم دراین کشور درگیر هر نوع جنایتی شوند. این کشور یکی از سبزترین و شادترین کشورهاست که بدلیل مقصدهای ساحلی اش مشهور است.

    کیفیت بالا و به روز بودن سیستم مواظبت هاي بهداشتی، باعث سلامت بیش تر ساکنان این کشور شده است هست. امید به زندگی در کاستاریکا حدودا ۷۹ سال است که یکی از بالاترین ها در دنیا هست. کاستاریکا در فناوری نیز عقب نمانده هست. سرعت اینترنت حتی در دورافتاده ترین مناطق بالاست. مردم کاستاریکا سبک زندگی ارزش رابا آخرین فناوری ها به روز رسانی میکنند. وقت هاي شغلی نیز جهت کسانی که میخواهند کسب وکار خودشان را شروع کنند، دراین کشور زیاد است.

    اسرائیل

    اسرائیل پیشرفتهای زیادی در زمینه تحقیق و توسعه فناوری در دنیا داشته هست. و باوجود این که اوضاع نامناسبی در خاور میانه دارد ولی ادیان مختلفی دراین سرزمین کنار هم زندگی میکنند. این سرزمین سابقه ۳۰۰۰ ساله دارد و تعداد زیادی از مکان هاي تاریخی و زیبای دنیا رادر خود جای داده هست. اسراییل دارای بالاترین تعداد شرکت هاي فناوری پیشرفته در دنیا است به طوریکه بیش از ۴۰۰۰ شرکت فناوری پیشرفته دارد که مشغول فعالیت هستند.

    جدید ترین پیشرفتهای فن آوری که تمام دنیا ازآن استفاده میکنند به وسیله اسرائیل انجام شده است هست. بعنوان مثال، ویندوز NT به وسیله مایکروسافت-اسرائیل توسعه یافته است و نخستین گوشی دنیا به وسیله موتورولا در اسرائیل و پنتیوم MMX چیپ به وسیله اینتل اسرائیل اختراع شد. اسرائیل سومین کارآفرینی در دنیا را در بین افراد بالای ۵۵ سال دارد. آموزش اضطراری و رایگان از مهد کودک تا کلاس ۱۲ دراین سرزمین اجرا می شود.

    سوئد

    تجارت بخش مهمی از اقتصاد سوئد است و حقوق مالکیت در یان کشور بسیار رعایت می شود. به گزارش پارس ناز: سوئدی ها عاشق تفریحات بیرون از منطل هستند و انتظار تابستان را می کشند تا بیرون از منزل کباب درست کنند و تفریحات ورزشی در هوای آزاد انجام دهند. سوئد ۱۶ ماه مرخصی وضع حمل به مادران می دهد و ۸۰٪ از حقوق ارزش را نیز پرداخت می کند.

    اقتصاد سوئد به وسیله برق آبی، سنگ آهن و چوب یاری می شود. با این حال، صنایع عمده ي آن عبارتند از ارتباطات از راه دور، ماشین آلات صنعتی، کالاهای شیمیایی، وسایل نقلیه ي موتوری، دارو، تجهیزات اندازه گیری دقیق، لوازم خانگی، فولاد، آهن و جنگل داری. سوئد عالی ترین کشور جهت زنان هست. هنگامی که زندگی دراین کشور جهت زنان امن تر هست، بعد جهت دیگران نیز عالی ترین گزینه است.

    استرالیا

    استرالیا دانشگاههای بسیار معروفی در سطح دنیا دارد و هر ایالت مسئول مدیریت نظام آموزشی خود هست. سیستم مواظبت بهداشتی استرالیا نیز قابل ستایش است و امید به زندگی بطور میانگین ۸۲.۱۵ سال است.

    استرالیایی ها صرف نظر از جاییکه زندگی میکنند، جهت دراز کردن دست ارزش بطرف هر شخصی که نیاز به کمک دارد، عالی هستند. این شاخصه استرالیا باعث شده است که این کشور در لیست عالی ترین کشور جهت زندگی باشد.

    درآمد سرانه، امید به زندگی طولانی تر و سطح بالای آموزش، عواملی هستن که کمک کرده اند استرالیا به جایگاه چهارم برسد. با توجه به گزارش هاي ۲۰۱۵، استرالیا یکی از بزرگ ترین اقتصادهای سرمایه داری در دنیا هست. تولید ناخالص داخلی این کشور بطور کلی ۱ تریلیون دلار هست. درسال ۲۰۰۳، قیمت سواد دراین کشور ۹۹ درصد برآورد شد. تحصیلات از پنج تا شانزده سالگی اضطراری است.

    نیوزیلند

    نیوزلند کشوری با جنگل ها، رودها و کوه هاي بسیار زیباست که جهت پیاده روی و اسکی بازی کردن بسیار عالی هست. در نیوزلند قطارها و اتوبوس ها بدون حتی یک دقیقه تاخیر از راه می رسد و هر چیزی درست سر جای خودش قرار دارد.

    کلاهبرداری و جرم و جنایت دراین کشور بسیار کم است و به غیر از مناظر قشنگی که دارد مردمان بسیار عاقل و مهربانی هم دارد. با کمال تعجب، تنها ۵ درصد از جمعیت نیوزیلند انسان هستند. ۹۵ درصد بقیه، حیوان هستند.

    نیوزیلند در لیست کشور های دارای کم ترین میزان فساد، رتبه ي اول را دارد. یکی از جاذبه هاي مهم توریستی برج آسمان در اوکلند هست. این برج ۱۰۷۶ فوت ارتفاع دارد و چشم اندازهای فوق العاده اي را تا فاصله ي هشت کیلومتری در همه ی ي جهات ارائه می دهد. عواملی مانند آزادی اقتصادی، اشتغال، رفاه، عدم فساد و کیفیت زندگی، نیوزیلند را بعنوان یکی از عالی ترین کشور های دنیا جهت زندگی مطرح کرده است.

    کانادا

    کانادا از مردم سراسر دنیا با آغوش باز استقبال می کند و خدمات دندانپزشکی و مواظبت هاي دکتری در سطح جهانی را ارائه می دهد. تفاوت بین نژادها و افراد با زمینه هاي متفاوت فرهنگی دراین کشور وجود نخواهد داشت و مردم کانادا بسیار متواضع و اهل دوستی هستند. کانادایی ها هر سال بیش از ۱۰ میلیون سفر خارجی انجام میدهند و این نشان می دهد که از لحاظ اقتصادی بسیار اوضاع خوبی دارند.

    کانادا بدلیل فاکتورهای استثنایی اش مانند قیمت بالای رضایت از زندگی، قیمت پایین قتل و قدرت بالای پذیرش تنوع فرهنگی بعنوان یکی از عالی ترین کشور های دنیا جهت زندگی دیده میشود. این کشور بدلیل برنامه هاي منحصر به فرد جهت سنین بازنشستگی و سیستم مواظبت هاي بهداشتی رتبه ي بالایی دارد. در واقع، عالی ترین کشور جهت سپری کردن دوران پیری است.

    درحال حاضر، ۱۴.۹٪ از کل جمعیت کانادا بیش از ۶۵ سال سن دارند. آینده نگری شده است که این قیمت تا ۲۵ سال آینده دو برابر میشود. باوجود سیستم بهداشت و درمان بسیار مجهز، نوزادان کانادایی می توانند بیش از ۸۱ سال بطور میانگین عمر کنند. با توجه به گزارش ها، کانادا چهاردهمین اقتصاد بزرگ در دنیا هست. و بهمین علت یکی از ثروتمندترین کشورهاست. قیمت بیکاری در کانادایی پایین هست. این کشور خدمات بانکی برجسته اي دارد.

    هلند

    با وجودی که این کشور بسیار کوچک است ولی از نظر اقتصادی بسیار پیشرفته هست. هلند دارای چندین موزه مشهور، گالری هایي با آثار معاصر هلندی است که دیدار از انها تقریباً رایگان هست. مردم این کشور با تازه واردها ارتباط دوستانه بسیار خوبی برقرار میکنند و از همه ی مهمتر پزشکان این کشور به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند و خدمات بهداشتی و درمانی واقعا با کیفیت و عالی است.

    میزان جرم و جنایت دراین کشور خیلی کم است و هلند یکی از مسالمت آمیز ترین روابط را در کشورش دارد. هلند بدلیل عالی ترین امتیازها در زمینه ي زیرساخت ها، امنیت، بهداشت، آموزش و آزادی وارد این لیست میشود. این کشور بیشترین تعداد دانشگاه هاي معتبر را دارد و بهمین علت مکان مناسبی جهت دانش آموزان بین المللی هست. هلند بعنوان پایتخت دوچرخه ي دنیا آشنا شده است است.

    فنلاند

    شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید شهر هلسینکی فنلاند صادق ترین مردم دنیا را دارد. سطح زندگی دراین کشور بسیار بالاست و مواظبت هاي بهداشتی و درمانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردارند. دولت فنلاند دارای تعداد زیادی از سیاست هاي دوستداری محیط زیست هست. فنلاند کشوری بسیار صنعتی هست. اغلب گفته می شود که اقتصادی در حد اقتصاد سوئد، بریتانیا، کشور آلمان و فرانسه دارد.

    فنلاند بدلیل صنایع تولیدی و تجاری اش بسیار تحسین میشود. در واقع، این کشور یکی از تولید کنندگان پیشگام در زمینه ي ماشین آلات، تجهیزات، لوازم الکترونیکی، فلزات و مواد شیمیایی هست. فنلاند سیستم آموزشی فوق العاده اي دارد که در آن دانش آموزان به ندرت در دانشگاه مردود میشوند. قیمت سواد در فنلاند ۱۰۰٪ هست. فنلاندی ها دوست دارند تعطیلات خودرا در محیط زیست سپری کنند. بیش از ۸۰ درصد از خانواده حداقل یک دریاچه و یک ویلا دارند.

    فنلاند تا ۹۰ روز مرخصی وضع حمل جهت مادران ارائه می دهد. و قیمت فوت و میر نوزادان در آن بسیار پایین هست. فنلاند دارای یک سیستم حمل ونقل عمومی بسیار عالی است و همه ی ي وسایل نقلیه دراین کشور بسیار دقیق هستند و اگر تاخیری رخ بدهد بیش از چند ثانیه نخواهد بود. خوب انها جهت وقت ارزش قائل هستند! کیفیت زندگی مردم فنلاند بسیار بالا است.

    سوئیس

    سوئیس بهشت روی زمین آشنا میشود و بسیار زیباست و دولت این کشور یکی از براق ترین سیستم هاي حاکمیت دنیا هست. این کشور شرایط بسیار مناسبی جهت مهاجران دارد و شهروندان سوئیسی از ثروتمندترین افراد دنیا هستند. سوییس یکی از عالی ترین سیستم هاي آموزشی دنیا را دارد. اگر سوئیس به لحاظ ثبات اقتصادی اغلب در بین ۵ کشور برتر است.

    ثبات سیاسی و امنیت پولی طولانی مدت این کشور رابه یک مکان امن جهت سرمایه گذاران تبدیل کرده هست. ازآن جا که نیروی کار سوئیس دارای تخصص بالایی است و وسعت این کشور کم هست، تجارت و صنعت کلید معیشت اقتصادی آن هست. – این کشور مقر کمیته ي بین المللی صلیب سرخ «ICRC» هست. بانک هاي سوئیس به حفاظت از حریم شخصی مشتریان ارزش مشهور هستند.

    ایسلند

    این کشور که شمال آتلانتیک واقع شده است است جهت گرمایش منازل از سیستم زمین گرمایی که جهت محیط زیست بسیار خوب است استفاده میکند. ۱۰ درصد از جمعیت این کشور مهاجر هستند و انتظار می رود تا سال ۲۰۲۰ به رقم ۲۰ درصد هم زیاد کردن یابد. در معرض بودن آموزش، مراقبتهای بهداشتی و درمانی و دسترسی به اینترنت دراین کشور بسیار بالا هست. ایسلند سرزمین یخ و آتش است لیکن آتشفشان هاي بسیار فعالی دارد.

    درصد باسوادی ایسلند ۹۹.۹ است و مردم اغلب کتاب ها را میخرند و می خوانند. در لیست “۱۰ تمیزترین کشور دنیا” جمع آوری شده است به وسیله وب گاه فوربس، ایسلند با امتیاز ۹۳.۵ مقام اول را دارد. این کشور موقعیت خودرا بعنوان یکی از پانزده ثروتمندترین کشور دنیا حفظ کرده هست. ایسلند ارتش ندارد، ولی تیم هاي نجات و گارد ساحلی فوق العاده دارد. قیمت جرم و جنایت در ایسلند صفر هست، که دقیقا بهمین علت بانک ها به ندرت افسر پلیس دارند.

    تمیزترین هوا را میتوان در ایسلند تنفس کرد. کارها ایمنی و بهداشت، ایسلند را در لیست ۱۰ عالی ترین کشور جهت زندگی قرار داده اند. بتازگی، این کشور افتخار نادر نامیده شدن بعنوان ” صلح آمیزترین کشور دنیا را جهت هفتمین سال متوالی” به وسیله موسسه ي اقتصاد و صلح به دست آورد. در ایسلند مردم عمدتا با ماشین سفر میکنند لیکن سیستم راه آهن دراین کشور وجود ندارد.

    دانمارک

    باید گفت دانمارک کشور آرام و قشنگی است که مسئله اشتغال ندارد و مردم این کشور دوست داشتنی در محیطی به دور از آلودگی و عاری از فساد زندگی میکنند. تقریباً بیش از ۵۰ درصد مردم و مسافران دراین کشور از دوچرخه استفاده می کنند و از این رو همه ی از آب و هوای خوبی بهره مند هستند. شنا کردن جزو آموزش هاي اضطراری همه ی دانمارکی ها هست. تابستان هاي دانمارک بسیار قشنگ و زمستان هاي بسیار برفی و قشنگی دارد.

    تعداد دوچرخه هاي دانمارک بیش از سه برابر تعداد ماشین هاي این کشور هست. میزان اشتغال در دانمارک بیش از ۷۵ درصد هست. صادرات مهم دانمارک مشمول بر ماشین آلات، محصولات گوشتی، مواد شیمیایی، سوخت و ابزار میشود. هر خانواده ي دانمارکی در مجموع “۵۲ هفته مرخصی زایمان” دارد که در آن مادران ۱۸ هفته مرخصی با حقوق دارند و پدران ۲ هفته مرخصی با دریافت حقوق کامل دارند.

    پس از تولد، تقریباً ۷۹ درصد از زنان دوباره به شغل سابق ارزش می پیوندند. مهدکودک ها دراین کشور یا رایگان هستند یا هزینه ي ناچیزی دارند. هر شهروند دانمارکی یک سیستم مواظبت هاي بهداشتی عالی دریافت می کند لیکن این، حق ابتدایی اوست. هنگامی که پای برابری جنسیتی وسط باشد، دانمارک بطور منظم در لیست ۱۰ کشور برتر قرار می گیرد.

    نروژ

    بهترین کشور جهت زندگی! قبل از هرچیزی باید گفت نروژ در دو کلمه خلاصه میشود. شفق شمالی! که قشنگ و دلفریب هست. عموما از مردم نروژ بعنوان شادترین افراد کره زمین یاد می شود. آن ها خوش شانس و شاد و خوشبخت هستند. پرانرژی و سلامت زندگی می کنند و امید به زندگی بسیار بالایی دارند. نروژی ها طبق معمول قشنگ و خوش لباس هستند. حمل و نقل، همواره حمایتی عالی جهت قطب صادرات نروژ بوده است.

    اما رشد اقتصادی نروژ، بیش تر بدلیل منابع طبیعی آن هست، از جمله تولید برق از طریق قوه ي محرکه ي آب، شیلات، اکتشاف نفت و تولیدات. نرو ژی ها سالم هستند، لیکن غذا هاي سالم می خورند، آب سالم می نوشند و هوای تازه تنفس میکنند. نروژ اغلب جهت طبیعتی که دارد مورد تحسین قرار میگیرد. فقط کافی است در پارک، کوه یا جنگل پیاده روی کنید تا بفهمید آرامش یافتن درکنار مام محیط زیست چه حس و حالی دارد.

    واژه های کلیدی: کاستاریکا | فنلاند | ایسلند | اقتصاد | بهداشتی | اقتصادی | سیستم | زندگی | بلژیک | اقتصاد

    20 کشور برتر جهت زندگی و مهاجرت در سال 2018

    ۲۰ کشور برتر جهت زندگی و مهاجرت در سال ۲۰۱۸

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی