عشق، فراموش كردن خود در وجود كسی است كه همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » تغذیه ، رژیم و تناسب اندام » بهترین و کم ضررترین روش لاغری تا عید نوروز ۹۶

    بهترین و کم ضررترین روش لاغری تا عید نوروز ۹۶

    اگر شما مصمم به کاهش ۴/۵ کیلوگرم وزن در دو هفته هستید، باید یک برنامه ورزشی واقعی تنظیم کنید که به شما امکان خواهد داد در زودترین زمان ممکن به هدفتان برسید.

    بهترین و کم ضررترین روش لاغری تا عید نوروز ۹۶

    بهترین و کم ضررترین روش لاغری تا عید نوروز ۹۶

    اگر شما مصمم به کاهش ۴/۵ کیلوگرم وزن در دو هفته هستید، باید یک برنامه ورزشی واقعی تنظیم کنید که به شما امکان خواهد داد در زودترین زمان ممکن به هدفتان برسید.

    چگونه در ۲ هفته ۴/۵ کیلوگرم وزن کم کنید؟

    ممکن است به رویداد مهمی دعوت شده باشید و می دانید که باید به درستی برای شرکت در آن آماده شوید. شما دوست دارید که برای آن رویداد خاص، عالی به نظر برسید، چون چه کسی است که نخواهد ظاهر خوبی داشته باشد؟ گذشته از مو و آرایش تان، ممکن است بخواهید وزنتان را نیز پایین بیاورید. اگر آن رویداد خاص دو هفته دیگر باشد، آیا فکر می کنید برای شما ممکن است که به آن سرعت وزن کم کنید؟
    باید به یاد داشته باشید که از دست دادن وزن، معمولا کار آسانی نیست. شما باید مطمئن شوید که قادر خواهید بود وزنتان را به درستی و به طور مطمئن پایین بیاورید. ممکن است وسوسه شده باشید که از قرص های رژیمی و سایر محصولاتی که به شما وعده می دهند سریع تر از همیشه وزن کم کنید، استفاده نمایید اما هنگامی که مصرف آن قرص ها را متوقف کنید، تمام وزنی که از دست داده اید، مجددا بر می گردد.

    اگر شما مصمم به کاهش ۴/۵ کیلوگرم وزن در دو هفته هستید، باید یک برنامه ورزشی واقعی تنظیم کنید که به شما امکان خواهد داد در زودترین زمان ممکن به هدفتان برسید

    برای کاهش وزن ۴/۵ کیلویی ورزش کردن را آغاز کنید

    یکی از دلایلی که چرا مردم شروع به افزایش وزن می کنند، به علت ورزش نکردن شان است. این برای افرادی که همیشه لاغر بوده اند و نیازی به ورزش کردن نمی بینند، تا زمانی که متوجه می شوند وزنشان افزایش یافته است نیز درست است.
    اگر احساس می کنید که این، چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید، می توانید از همین حالا آن را شروع کنید. شما می توانید ورزش را از همین حالا شروع کنید تا به شما کمک کند در سریع ترین زمان ممکن، وزن کم کنید. به خاطر بسپارید که شما باید یک برنامه ورزشی داشته باشید و آن را دنبال نمایید. می توانید برنامه ورزشی تان را به صورت آنلاین دریافت کنید یا ممکن است ترجیح دهید یک برنامه ورزشی از مربی تان بگیرید. همچنین می توانید در خانه خودتان ورزش کنید یا به باشگاه بروید. این به زمان شما بستگی دارد و اینکه فکر می کنید چه چیزی برای آنچه که نیاز دارید، موثرتر خواهد بود.

     

    سطوح استرس تان را کاهش دهید

    آیا می دانید هنگامی که استرس داشته باشید، تمایل دارید که بیشتر غذا بخورید؟ دلیلش این است که بدن شما تلاش می کند احساساتی که شما حس می کنید را خنثی کند و تا آنجا که ممکن است استرس تان را کاهش دهد.

    استرس ممکن است اشکال مختلفی داشته باشد. شما ممکن است به خاطر کار و تمام وظایفی که باید انجام دهید، دچار استرس شوید. ممکن است دچار استرس شوید، چون پاداش تمام کارهای سختی که تا به حال انجام داده اید را دریافت نکرده اید. همچنین ممکن است به خاطر چیزهایی که در حال حاضر در زندگی شخصی تان تجربه می کنید، استرس گرفته باشید. در هر شرایطی که هستید، باید مطمئن شوید که با انجام کاری که ذهنتان را آرام خواهد کرد، مقادیر استرس تان را کاهش خواهید داد. به عنوان مثال اگر به دلیل مسائلی که تحت کنترل شما نیست، استرس دارید، می توانید دعا کنید. همچنین ممکن است لازم باشد برای کمک به آرام کردن خودتان، یوگا یا ورزش های دیگر انجام دهید.

     

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : کاهش وزن

     

    به یاد داشته باشید که تغییرات کوچک می توانند تفاوت زیادی ایجاد کنند

    آیا همیشه برای رفتن به محل کارتان از آسانسور استفاده می کنید؟ چرا پله ها را امتحان نمی کنید؟ اگر بیش از حد طولانی است، می توانید چند طبقه پایین تر از محل کارتان از آسانسور پیاده شوید و بقیه مسیر را با پله ها بروید. این تفاوت ممکن است کوچک باشد اما وقتی شروع به دیدن نتایج این تغییرات کوچک کردید، متوجه می شوید که چندان هم کوچک نبوده اند. ممکن است لازم باشد در زمان استراحت تان در خانه، چند وزنه دم دست تان داشته باشید. می توانید در حال تماشای تلویزیون وزنه بزنید. این کار به شما کمک خواهد کرد تمرینات کوچکی که نیاز دارید را در طول اوقات فراغت تان انجام دهید.

     

    امیدتان را از دست ندهید

    یکی از مشکلاتی که مردم در هنگامی که سعی دارند وزن کم کنند با آن روبرو می شوند، آن است که وقتی هیچ نتیجه ای نمی بینند، امیدشان را از دست می دهند. شما باید به یاد داشته باشید که نتایج ممکن است همیشه فورا ظاهر نشوند. در برخی روزها شما اصلا هیچ تغییری مشاهده نخواهید کرد. آنچه که باید به خاطر داشته باشید، آن است که فقط باید در مورد کارهایی که باید انجام دهید، مصمم بمانید. با عزم و اراده، شما قادر خواهید بود بر این مشکل فایق آیید و ممکن است پس از آن شروع به دیدن برخی تغییرات در بدن تان کنید.

     

    مطمئن شوید به غذاهایی که می خورید، توجه می کنید

    این کافی نیست که فقط سعی کنید برای ورزش کردن و انجام سایر فعالیت های فیزیکی وقت بگذارید. آنچه که می خورید نیز نقش مهمی در کاهش وزنتان دارد. باید به یاد داشته باشید هر چه غذاهایی که می خورید سالم تر باشند، احساس سیری بیشتری خواهید کرد. هنگامی که احساس سیری کنید، احتمالا نیازی نمی بینید که در آشپزخانه بمانید تا یک ماده غذایی مناسب برای خوردن پیدا کنید. هنگامی که غذا می خورید، می توانید مطمئن باشید که فقط به اندازه نیاز بدنتان غذا می خورید.

     

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : لاغری و کاهش وزن به سبک ستاره های خوش اندام هالیوودی

     

    اگر می خواهید در ۲ هفته وزنتان را پایین بیاورید، باید از برخی محصولات غذایی اجتناب نمایید، مانند موارد زیر:

    مواد غذایی ناسالم
    محصولات غذایی فرآروی شده
    شیرینی بیش از حد
    آگاه باشید

    شما باید در مورد اقلام مختلف غذایی که قصد دارید وارد بدنتان کنید، آگاهی کافی داشته باشید. از آنجا که مواد غذایی که شما باید از آنها پرهیز نمایید، پیش از این ذکر شدند، شما باید بیشتر در مورد غذاهایی که باید میل کنید، آگاهی پیدا کنید. توصیه می شود که از محصولات غذایی با رنگ های متنوع استفاده نمایید. هر چه تعداد رنگ های مواد غذایی که وارد سیستم تان می کنید بیشتر باشد، رژیم غذایی شما سالم تر خواهد بود.
    اکثر اوقات، مردم بیش از حد روی یک نوع رژیم غذایی مانند رژیم بدون کربوهیدرات یا رژیم تماما پروتئین تمرکز می کنند اما این نوع رژیم های غذایی تضمین نمی کنند که شما مقدار مواد مغذی و ویتامین های ضروری که در طول روز نیاز خواهید داشت را دریافت می کنید.

     

    دائما به بدنتان آبرسانی کنید

    اگر یک کار وجود داشته باشد که مردم همیشه فراموش می کنند انجام دهند، آن است که به بدن هایشان آبرسانی کنند تا بتواند به خوبی ریکاوری شود. آب، بسیار مهم است زیرا می تواند از بدن در برابر استرس محافظت کند. در عین حال می تواند عوامل مختلفی که ممکن است مربوط به استرس باشند را به طور موثر از بین ببرد. شما باید مطمئن شوید که برای سالم تر بودن، دائما به بدنتان آبرسانی می کنید. نوشیدن آب، یکی از عواملی است که می تواند به شما کمک کند وزن کم کنید چون باعث می شود احساس سیری بیشتری کنید.

     

    هرگز خوردن صبحانه را فراموش نکنید

    هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید، فقط یک فنجان قهوه می خورید و سپس سر کارتان می روید؟ اگر هر روز یک صبحانه سالم نخورید، بیشتر احتمال خواهد داشت که بخواهید در طول روز، غذای بیشتری مصرف کنید. هنگامی که یک صبحانه مفصل بخورید، در کل روز احساس سیری خواهید کرد. این مسئله قطعا به شما کمک می کند. با به خاطر داشتن تمام این چیزها، شما می توانید در ۲ هفته ۴٫۵۵ کیلوگرم وزن کم کنید. به یاد داشته باشید که نتایج می توانند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشند اما با پشتکار می توانید مطمئن باشید که این امر برای شما امکان پذیر است.

     

    بهترین و کم ضررترین روش لاغری تا عید نوروز ۹۶

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب خارجی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی