امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » سپاهان و تراکتورسازی باید در لیگ برتر بمانند تا تنور این رقابت‌ها داغ باشد/ فک

    سپاهان و تراکتورسازی باید در لیگ برتر بمانند تا تنور این رقابت‌ها داغ باشد/ فک

    سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فکر می‌کنم انتظاراتی را که از من بوده هست، برآورده کردم، به جز شکست برابر پیکان که در دقیقه چهار گل خوردیم.

    سپاهان و تراکتورسازی باید در لیگ برتر بمانند تا تنور این رقابت‌ها داغ باشد/ فک

    در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فکر می کنم انتظاراتی را که از من بوده هست، برآورده کردم، به جز شکست برابر پیکان که در دقیقه چهار گل خوردیم.

    به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، منصور ابراهیم زاده بعد از تساوی یک – یک تیمش برابر تراکتورسازی تبریز گفت: باید از کلوب تراکتورسازی تقدیر کنم که امکانات و شرایط خوبی جهت تمرین ما فراهم کرد. باید از هواداران خودمان هم تقدیر کنم که مسیری طولانی را طی و از ما حمایت کردند تا گلی را که خوردیم، جبران کنیم.

    سپاهان و تراکتورسازی باید در لیگ برتر بمانند تا تنور این رقابت‌ها داغ باشد/ فک

    وی ادامه داد: ما شیوه بازی تراکتورسازی را می دانستیم. فرزاد حاتمی در نوک حمله این تیم بازی می کرد و دانیال اسماعیلی فر و ارسلان مطهری از کناره ها تلاش می کردند با توپ های بلند یا ریباندها دروازه ما را باز کنند. همچنین ما می دانستیم که به علت خستگی دفاع تراکتورسازی و شرایطی که مدافعان این تیم دارند، می توانیم آنها را جا بگذاریم. در هفت هشت دقیقه اول خوب کار کردیم و روی گلی هم که خوردیم می دانستیم که تراکتورسازی این گونه عمل می کند. در نیمه دوم زیاد بازی درگیرانه ای را شاهد بودیم و تلاش کردیم بازیکنان سرعتی و باتجربه خود را به زمین بیاوریم. می دانستیم نفوذ آنها از کناره ها می تواند باعث اشتباه مدافعان تراکتورسازی شود.

    سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تمجید از عملکرد ابراهیم عالمه دروازه بان این تیم گفت: او در وقت اضافه توپ خیلی خوبی گرفت و بازی خوبی به نمایش گذاشت. بازی های مشکل به خصوص برابر صنعت نفت پیش رو داریم و امیدوارم ما و تراکتورسازی عملکرد خوبی در هفته های باقیمانده داشته باشیم. این دو کلوب سرمایه های فوتبال ما هستند و باید در لیگ برتر بمانند تا تنور لیگ داغ بماند.

    ابراهیم زاده در مورد غیبتش  در نشست خبری پیش از این مسابقه تصریح کرد: پروازمان ساعت ۱۲:۳۰ به زمین نشست و همان موقع به ما گفتند که ساعت ۱۲:۳۰ وقت نشست خبری بوده هست. اگر از طرف مسئولان ما اهمالی صورت گرفته هست، نمی دانم. باید از ما می پرسیدند که چه زمانی به تبریز می رسیم و چه زمانی جهت نشست خبری مناسب هست. اگر این اتفاق رخ می داد ما هم وقت مورد نظر خود را می گفتیم و جهت نشست خبری هماهنگ می کردیم. من آذری ها را دوست دارم و دوست داشتم که در این نشست حضور داشته باشم.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولیت سپاهان را در این شرایط بحرانی قبول کرده هست، خاطر نشان کرد: چه ما و چه تراکتورسازی باید اعتمادبه نفس مورد نیاز را پیدا کنیم. هر وقت جهت انسان نگرانی پیش می آید او نمی تواند به خوبی از انرژی مثبتش استفاده کند. در این مدت کار کردیم و تغییراتی به وجود آوردیم که بااهمیت ترین آنها تقویت توان معنوی و روانی و خودباوری بازیکنان بود. بعد از اینکه ما در این مسابقه گل خوردیم انگار آب سردی روی بازیکنان ما ریخته شد و باید بازیکنان را به شرایط آرمانی بازگردانم. به عنوان یک اصفهانی و سپاهانی به من گفتند که به تیم کمک کنم و می دانستم که نمی توانیم نفرات مورد نیاز را به تیم اضافه کنیم.

    سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فکر می‌کنم انتظاراتی را که از من بوده هست، برآورده کردم، به جز شکست برابر پیکان که در دقیقه چهار گل خوردیم.

    سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: فکر می کنم انتظاراتی را که از من بوده هست، برآورده کردم، به جز شکست برابر پیکان که در دقیقه چهار گل خوردیم و همین تیم با ارائه یک بازی دفاعی و با ۹ بازیکن توانست تراکتورسازی را ببرد، در سایر دیدارها خوب بازی کردیم.

    ابراهیم زاده در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث شده است دو مدعی قهرمانی در لیگ برتر اکنون جهت بقا بجنگند، گفت: چه تراکتورسازی و چه سپاهان باید قبول کنند که سقوط نمی کنند، چون اسم و قدرت آنها خیلی تاریخ ساز هست. اگر هر دو تیم را رصد کنید می بینید که تغییرات زیادی در کادر فنی و بازیکنان دو تیم ایجاد شده است که این تغییرات در سپاهان خیلی زیاد بوده هست. تغییرات به وجود آمده ممکن است مثبت نباشد و ثبات مورد نیاز را به وجود نیاورد. فکر می کنم این تغییرات زیاد موجب رقم خوردن چنین شرایطی جهت دو تیم بوده هست. ما در هر بازی با ترکیب متفاوتی به میدان می رویم و همین اتفاق جهت تراکتورسازی هم رخ داده است.

    وی افزود: تراکتورسازی هم در دو بازی پشت سر هم از فرزاد حاتمی در نوک حمله استفاده نکرده است و محمد ابراهیمی یا احسان پهلوان را در این پست دیده ایم. مسلمی پور، شربتی یا حتی اسماعیلی فر هم در تراکتورسازی تغییراتی داشته اند. خط هافبک تراکتورسازی بهتر از سایر خطوط این تیم هست، چون هافبک های این تیم ثبات دارند. مهدی کیانی ثبات کاملی داشته، وظیفه خود را می داند و به دامنه حرکتش در طول بازی آگاه هست، ولی این را در خطوط دیگر مشاهده نمی کنیم، عدم ثبات این پرسشها را جهت تراکتورسازی و سپاهان و به خصوص جهت ما ایجاد کرده هست. دروازه بان و چهار مدافع ما نسبت به نیم فصل اول عوض کردن یافته اند، یعنی ۹۰ درصد تیم ما عوض کردن کرده هست. ما دو ترکیب ثابت هم نداشته ایم. با روندی که سپاهان و تراکتورسازی دارند، فکر می کنم سال آینده این دو تیم می توانند موفق باشند.

    سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد فشردگی بازی های لیگ برتر به خصوص در نیم فصل دوم تصریح کرد: این جهت همه تیم هاست. صحبتی بود که بازیکنان تراکتورسازی روز چهارشنبه ریکاوری کردند و پنجشنبه تمرین نکردند. اگر نشانه استراحت بوده بازیکنان این تیم باید سریعتر به تبریز باز می گشتند تا شرایط بهتری داشته باشند. تیم هایی که کمبود بازیکن دارند با این مسئله مواجه هستند. می بینیم که در تیم هایی چون استقلال، ذوب آهن و پرسپولیس بازیکنان تأثیرگذاری وجود دارد. تراکتورسازی هم در خطوط هافبک و حمله بازیکنان مورد نیاز را در اختیار دارد، ولی شاید در خط دفاع با کمبود مواجه است.

     

    ۲۰۸۱

    سپاهان و تراکتورسازی باید در لیگ برتر بمانند تا تنور این رقابت‌ها داغ باشد/ فک

    واژه های کلیدی: دروازه بان | تراکتورسازی | سرمربی تیم | بازیکنان | فوتبال | تبریز | سپاهان | داخلی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • جعبه هدیه کتاب
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب خارجی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب خارجی pdf