شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » آمادگی های قبل و بعد از جراحی بینی گوشتی

    آمادگی های قبل و بعد از جراحی بینی گوشتی

    انواع جراحی های قشنگی روی بینی های گوشتی و استخوانی صورت میگیرد. می خواهیم با شرایط و مواظبت های قبل و بعد از

    آمادگی های قبل و بعد از جراحی بینی گوشتی

    انواع جراحی های قشنگی روی بینی های گوشتی و استخوانی صورت میگیرد. می خواهیم با شرایط و مواظبت های قبل و بعد از جراحی بینی گوشتی آشنا شویم. اگر بینی گوشتی دارید به راهنمایی های جراحان قشنگی در این رابطه دقت کنید.

    آمادگی های قبل و بعد از جراحی بینی گوشتی

    ویژگی های بینی گوشتی را می دانید؟ آیا فکر می کنید بینی گوشتی دارید، در این مطلب هر آنچه باید راجع به جراحی بینی گوشتی بدانید را بخوانید.
    بینی گوشتی، نوعی بینی با پوست ضخیم بوده و در بخش بیرونی، گوشتی و حجیم و گاهی با حفره های باز هست. در این نوع بینی، اغلب غضروف ضعیف و بخش عمده بینی مشمول بر پوست و چربی است و معمولا نوک بینی (بال بینی)، کوتاه هست. از آنجا که هورمون جنسی مردانه و پوست روغنی در مردان زیاد هست، این نوع بینی ها معمولا در مردان، زیاد دیده می شود ولی جراحی بینی گوشتی چگونه انجام می شود؟

    انواع بینی های گوشتی

    هر ساله هزاران نفر تحت عمل جراحی بینی قرار می گیرند. جراحی بینی، ممکن است با اهداف قشنگی انجام شده است یا یک روشی ترکیبی جهت اصلاح شکل و عملکرد بینی باشد. همچنین ممکن است فرد دچار پرسشها تنفسی بینی، زخم های مربوط به وقت تولد، آسیب و یا سوزش بینی باشد. بیمارانی که به هر دلیلی تصمیم به جراحی بینی دارند، باید به دنبال پزشکی باشند که متخصص عمل جراحی بینی و جراحی پلاستیک باشد.

    جراح قشنگی بینی (رینوپلاستی)، شکل بینی را اصلاح بخشیده و با سایر اجزای صورت هم تراز می کند. از آنجا که بینی برجسته ترین جزء صورت هست، حتی تغییرات جزئی هم می تواند به شدت باعث عوض کردن ظاهر فرد شود.

    انواع جراحی های قشنگی روی بینی های گوشتی و استخوانی صورت میگیرد. می خواهیم با شرایط و مواظبت های قبل و بعد از

    بینی گوشتی

    بعضی از بیماران، در نظر دارند تا بینی خود را با شکل چانه هماهنگ کنند. به همین منظور در جراحی بینی، هماهنگی اجزاء صورت در نظر گرفته می شود. جراحی بینی به تنهایی نمی تواند کلیه نیازهای فرد را در حوزه زیبایی، جهت شخص فراهم آورد. به همین علت پیش از جراحی، بسیار مهم است که بیمار، درک درست و واقع بینانه ای از تغییرات بعد از عمل و همچنین محدودیت ها و خطرات روش جراحی، داشته باشد.

    جراحی بینی، به منظور اصلاح پرسشها داخلی و خارجی بینی انجام می شود. جراحی بینی، مشمول بر ترمیم بینی، انحراف، پولیپ ها و گرفتگی ها و قشنگی بینی شده است و بینی مطابق با ساختار صورت، مورد جراحی قرار می گیرد. دقت در گزینش جراح بینی باعث خواهد شد که انتظارات شما جهت جراحی بینی، برآورده شود.

    ویژگی های بینی گوشتی

    عبارات مهم : عمل جراحی – بینی گوشتی
    ظاهر گرد
    پوست ضخیم
    غدد چربی
    ضعف استخوان و غضروف
    انعطاف پذیری
    وسیع و برجسته
    انواع بینی گوشتی
    انواع بینی های گوشتی

    بینی ها ی گوشتی به دو نوع تقسیم می شوند:

    بینی های گوشتی با غده کم پروتئین با پوست روشن و ضخیم
    بینی های گوشتی با غدد چربی بزرگ
    شب قبل از جراحی بینی

    در شب جراحی غذایی سبک بخورید تا در روز جراحی معده شما پر نباشد. تا ساعت ۱۲ نیمه شب، شما می توانید آب بنوشید، ولی بعد از ساعت ۱۲، بهتر است از خوردن و نوشیدن پرهیز کنید.

    آمادگی های قبل و بعد از جراحی بینی گوشتی

    روز جراحی بینی گوشتی

    شما باید در وقت تعیین شده است در کلینیک باشید. هنگامی که وارد کلینیک می شوید، باید اطلاعات شخصی خود را پر کنید. پرسنل درمانگاه، شما را در مورد چگونگی آماده شدن جهت جراحی بینی، راهنمایی می کنند.

    استرس شما قبل از جراحی، طبیعی هست. پرسنل کلینیک، اضطراب شما را درک می کنند و تلاش می کنند به شما کمک کنند که آن را به شیوه ای دوستانه کنترل کنید. قبل از جراحی می توانید دکتر خود را در اتاق عمل ببینید و آنچه را که می خواهید از او بپرسید.

    انواع جراحی های قشنگی روی بینی های گوشتی و استخوانی صورت میگیرد. می خواهیم با شرایط و مواظبت های قبل و بعد از

    مراحل جراحی بینی گوشتی

    در گذشته در جراحی بینی، اعصاب غضروفی بیش از حد برداشته می شد. نتیجه این عملیات، فضای خالی زیاد و ایجاد زخم بر روی پوست بود. معمولا بیماران تصور می کنند که از بین بردن پوست بافایده است ولی به نظر می رسد که از بین بردن پوست بینی ، می تواند زخم های شدیدی به همراه داشته باشد، بنابراین این نوع روش جراحی توصیه نمی شود.

    در روش های جدید، تقویت غضروف به منظور تقویت نوک بینی، و به طور کلی حفظ بافت غضروف، انجام می شود. ستون Cullomella قطعه ای از غضروف سپتال است که جراح آن را شکل داده و به این ترتیب، نوک بینی، حالت بهتری می گیرد.

    جراحی زیبایی

    جراح در عمل جراحی گوشتی بینی، بر روی بافت های سخت که دارای استخوان و غضروف بیشتری هستند کار می کند. غدد گوشتی، غضروفی ضعیف و پوستی ضخیم دارند. تقویت غضروف به وسیله مفصلی بر روی بینی انجام می شود و در نتیجه سپتوم بینی به آسانی شکل می گیرد.

    لازم است جراحی ماهر را به منظور انجام جراحی بینی گوشتی خود گزینش کنید. عالی ترین جراحان کسانی هستند که می توانند غضروف ضعیف را تقویت کنند. یکی از موارد بافایده در جراحی بینی گوشتی، نتیجه مطلوب آن است که بعد از گذشت شش ماه هیچ عوض کردن عمده ای بر روی بینی رخ نخواهد داد و به همان شکل باقی خواهد ماند.

    آمادگی های قبل و بعد از جراحی بینی گوشتی

    در جراحی بینی گوشتی می توان یک توپ فوتبال را مثال زد، زمانی که توپ فوتبال می ترکد، به علت ضخامت چرم در اطراف آن، تخلیه کامل آن مدتی طول می کشد. این همان چیزی است که در بینی گوشتی اتفاق می افتد، لیکن پوست، ضخیم بوده و کم کردن اندازه بینی مدت زمانی طول می کشد، بنابراین بیماران باید حداقل یک سال صبر کنند تا نتیجه نهایی را به دست آورند، ولی معمولا بعد از ۶ ماه نتیجه پایدار است و بازگشت نمی کند.

    مراقبت بعد از عمل بینی گوشتی

    – اگر فردی مبتلا به بثورات و آکنه باشد، بهتر است در مورد التهاب پوستی خود با دکتر مشورت کند.

    – فردی که تحت عمل جراحی بینی گوشتی قرار گرفته هست، باید مدت وقت طولانی جهت کم کردن تورم، نکات مراقبتی بینی را انجام دهد.

    – بیمار باید بعد از جراحی به مدت ۳ روز اول، مایعات مصرف کند.

    – کمپرس آب سرد جهت کم کردن تورم و کبودی، موثر هست. بیمار، باید از داروهای پیشگیرانه استفاده کند، همچنین در هنگام خواب، با اوضاع نیمه نشسته و با قراردادن ۲ بالش در زیر سر، بخوابد.

    – بیمار باید از تمرینات سخت و یا بلند کردن چیزهای سنگین اجتناب کند. بیمار نباید مواد غذایی جامد که نیاز به جویدن دارند ،مصرف کند.

    – استفاده از عینک آفتابی بعد از گذشت ۲ ماه .

    – از سرفه، خندیدن و گریه جهت مدت ۲ هفته اول باید اجتناب شود.

    – عطسه با دهان باز، صورت نگیرد.

    – بیمار، نباید در معرض گرما و آفتاب قرار گیرد، لیکن ممکن است منجر به تورم و مشکلاتی دیگر شود.

    – از مصرف سیگار جهت مدت ۲ ماه اجتناب شود، سیگار کشیدن، باعث پرسشها و اختلالات انعقادی در اصلاح زخم ها شده است و ممکن است منجر به ضرب دیدگی بینی شود. بهتر است از سرم NACL جهت شستن بینی استفاده کنید.

    – بیمار، باید از پماد های مخصوص جهت اصلاح بخیه استفاده کند.

    منبع: نبض ما

    واژه های کلیدی: عمل جراحی | بینی گوشتی | استفاده | کلینیک | جراحی | انواع | جراح قشنگی بینی | جراحی بینی گوشتی

    آمادگی های قبل و بعد از جراحی بینی گوشتی

    آمادگی های قبل و بعد از جراحی بینی گوشتی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • افست کتاب لاتین
  • جعبه هدیه کتاب
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • چاپ کتاب آمازون