حافظه، پرونده تخيل و گنجينه عقل، دفتر ثبت وجدان و مخزن انديشه است.(بازيل
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶
A
خانه » سبک زندگی » آشپزی » غذاهای ضد استرس با اسفناج

پرداخت وجه درب منزل

shoparak shop

غذاهای ضد استرس با اسفناج

کمبود منیزیم در بدن باعث سردرد و خستگی میشود و فکر کردن را مشکل میکند و میتواند به شما استرس ناخواسته ای وارد کند..

اسفناج ضد استرس


تصور کنید که در سر جلسه امتحان نتوانید خوب روی مساله فکر کنید و این باعث استرس بیشتر شما خواهد شد. بنابراین سعی کنید منیزیم بدنتان کم نشود..
اسفناج یکی از غنی ترین منابع منیزیم است. بنابراین در فصول امتحان سعی کنید آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید. میتوانید کنار وعده ناهار یا شام خودتان سالاد اسفناج بخورید.
اگر اسفناج دوست ندارید، سبزی های سبز، سویا و ماهی سالمون نیز منابع غنی منیزیم هستند.  میتوانید در سس گوشت ماکارونی ای که شب قبل امتحان میخورید، کمی سویا قاطی کنید و برای از بین بردن مزه آن کمی سرکه سیب در ترکیب بریزید

حتما اسفناج را قبل مصرف خوب بشویید

با سرچ کردن در اینترنت میتوانید دستور تهیه انواع سالاد اسفناج را پیدا کنید ، این هم یک نوع ایرانی پسند :

مواد لازم :

دو تا سه مشت برگ اسفناج

پیاز متوسط حلقه شده ۱ عدد

پرتقال پره شده ۱ عدد

آب پرتقال ۳ تا ۴ قاشق غذاخوری

سرکه انگور ۲ قاشق غذاخوری

عسل ۱ قاشق چایخوری

روغن زیتون ۱/۳ پیمانه

نمک و فلفل، گردو به دلخواه

طرز تهیه :
مواد جامد را در ظرف بزرگ بریزید، در ظرف دیگری آب پرتقال، عسل و سرکه را مخلوط کنید سپس روغن زیتون را بریزید.
میتوانید سس را با مواد خوب هم بزنید و یا اینکه موقع سرو روی سالاد بریزید. میتوانید قبل از خوردن گردوی خرد شده هم اضافه کنید

 

منبع : صفحه اینستاگرام ابر سلامت (با اندکی تغییر)

دانلود
امتیاز 5.00 ( 1 رای )

اخبار

آرشیو

گالری عکس

آرشیو

اس ام اس های تازه

آرشیو

آهنگ های پیشواز

آرشیو

shoparak shop

پرداخت وجه درب منزل