کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » تغذیه ، رژیم و تناسب اندام » کاهش وزن سریع بدون حس گرسنگی تا عید نوروز ۹۶

    کاهش وزن سریع بدون حس گرسنگی تا عید نوروز ۹۶

    کاهش وزن برای افرادی که اضافه وزن دارند به دلیل ایجاد احساس گرسنگی کاری مشکل است، اما با روش های زیر می توانید ورن تان را بدون ایجاد احساس گرسنگی کاهش دهید.

    کاهش وزن سریع بدون حس گرسنگی تا عید نوروز ۹۶

    کاهش وزن با بهترین روش های بدون احساس گرسنگی!!

    کاهش وزن سریع بدون حس گرسنگی تا عید نوروز ۹۶

    کاهش وزن برای افرادی که اضافه وزن دارند به دلیل ایجاد احساس گرسنگی کاری مشکل است، اما با روش های زیر می توانید ورن تان را بدون ایجاد احساس گرسنگی کاهش دهید.

    بهترین ترفندهای کاهش وزن

    افرادی كه از رژیم های غذایی پیروی می كنند، معمولا از احساس گرسنگی در طول روز شكایت دارند. بسیاری به دلیل همین احساس گرسنگی رژیم های خود را دنبال نمی كنند، اما پزشكان معتقدند دنبال کردن برخی شیوه های زندگی به کاهش وزن موثر بدون احساس گرسنگی کمک می کند. کم کردن وزن با ۲ روش امکان پذیر است : سوزاندن کالری ‏ها با تمرین ورزشی و با انتخاب هوشمندانه ی غذا و کنترل واحدهای غذایی.

    در تئوری، شما می‏ توانید با گذراندن ساعت‏ ها در سالن ‏های ورزشی مقداری از کالری را از بین ببرید اما این کار در عمل، اتفاقی واقعی و یا خوشایند نیست، از طرفی تحمل رژیم های سخت برای همه افراد امکان پذیر نیست. در عوض این ۷ روش اگر هر روز به کار گرفته شوند بدون تلاش زیاد و تحمل گرسنگی به کاهش وزن کمک می‏ کنند.

     

    کاهش وزن با ورزش منظم

    افرادی که ایستادن را به نشستن ترجیح می ‏دهند و به طور کلی تحرک بیشتری دارند، روزانه تا ۳۵۰ کالری بیشتر از کسانی که مدام در حالت نشسته هستند، می ‏سوزانند که این مقدار چیزی در حدود ۱۷۷ کیلوگرم در سال است.

     

    کاهش ون با مصرف غذا در فواصل زمانی مشخص

    مطالعات بسیاری پیشنهاد می ‏دهند که بین وعده‏ های غذایی خود فاصله‏ های مشخصی قرار دهید و همگی را در یک اندازه تنظیم کنید. غذا خوردن در فواصل زمانی مشخص با سوزاندن میزان کالری بیشتری بعد از غذا خوردن، واکنش بهتر به انسولین و کمتر بالا رفتن سطح کلسترول خون همراه است. وقتی شما وعده‏ های غذایی منظمی در طول روز می ‏خورید کمتر احتمال دارد که دچار گرسنگی مفرط و یا پرخوری شوید.

     

    کاهش وزن با نوشیدن آب کافی

    نوشیدن آب سرعت متابولیسم بدن را هم زیاد کند. نوشیدن ۲ لیوان آب سرد میزان سوخت و ساز بدن را تا ۳۰ درصد افزایش داده و اثر آن تا ۹۰ دقیقه باقی می ماند؛ یک سوم این افزایش سوخت و ساز ناشی از تلاش بدن برای گرم کردن آب و بقیه آن ناشی از تلاش بدن برای جذب آب است.افزایش مصرف روزانه آب تا ۸ لیوان به شما کمک می ‏کند تا در طول سال حدود ۳۳ و نیم کیلوگرم کم کنید.

     

    کاهش وزن با استفادها از پله به جای آسانسور

    بالا رفتن از پله‏ ها، یک عمل برای تقویت کردن پاها است. چون شما وزن بدن تان را ضد جاذبه زمین به بالا حرکت می ‏دهید. به این ترتیب از هر فرصتی برای این کار استفاده کنید؛ البته اگر مشکل خاصی مانند کمردرد و زانودرد و … دارید، قبل از آن با پزشک تان مشورت نمایید.

     

    کاهش وزن با کنترل سرعت حرکات

    قدرت و شدت کارهای روزانه ‏تان را افزایش دهید. از تمیز کردن خانه گرفته تا به گردش بردن کودک تان. به عبارتی بهتر است همه کارهای تان را با جنب و جوش بیشتری انجام دهید.

     

    استفاده از کیسه خرید به جای دنبل

    این که از کسی دیگر بخواهید که کیسه خرید و یا چمدان شما را حمل کند، فرصت سوزاندن کالری و قوی ‏تر شدن بدن تان را می گیرید. کیسه‏ های خرید خود را به صورت متوازن و یک بسته در هر دست حمل کنید. حتی اگر مجبورید چندین بار طی مسیر کنید؛ ۲۲ کیسه‏ کوچک تر را به جای یک کیسه‏ بزرگ حمل کنید؛ در این صورت خودتان می‏ توانید بارتان را جا به جا کنید.

     

    کاهش وزن با مصرف کافی فیبر

    یک رژیم غذایی با فیبر بالا می‏ تواند دریافت کالری شما را بدون این که احساس کمبود کنید کاهش دهد. در یک مطالعه مشخص شده زنانی که روزانه ۱۳۳ گرم یا کمتر فیبر دریافت می ‏کنند ممکن است ۵۵ برابر بیشتر از زنانی که فیبر بیشتری می خورند، دچار افزایش وزن شوند.

    فیبر از طریق مکانیزم های زیر موجب کاهش وزن می شود : سرعت غذا خوردن را کاهش می دهد چون به جویدن بیشتری احتیاج دارد. سرعت حرکت غذا در طول مدت گوارش را افزایش می ‏دهد. هورمون ‏های سیری را بالا می ‏برد.

    برای دریافت ۲۵ گرم فیبر در روز مطمئن شوید که ۶ وعده یا میان وعده میل می ‏کنید که هر کدام از آن ها حدود ۴ گرم فیبر را شامل می‏ شود. در میان وعده های تان از میوه استفاده کنید و آن ها را در دسترس تان قرار دهید. به این ترتیب به سادگی فیبر دریافتی شما بالا می ‏رود.

     

    کاهش وزن سریع بدون حس گرسنگی تا عید نوروز ۹۶

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • خرید کتاب خارجی
  • جعبه هدیه کتاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو