در این جهان، همواره برای كسانی كه از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » بهداشت و ارتقاء سلامت » خوددرمانی التهاب مزمن با عوض کردن در رژیم غذایی!

    خوددرمانی التهاب مزمن با عوض کردن در رژیم غذایی!

    او نه تنها توانست با عوض کردن رژیم غذایی پرسشها التهاب مزمن را از بین ببرد بلکه توانست ۲۰ پوند وزن و ۱۳و یک چهارم اینچ کم کردن سایز داشته باشد. داستان او از این قرار است…

    خوددرمانی التهاب مزمن با عوض کردن در رژیم غذایی!

    او نه تنها توانست با عوض کردن رژیم غذایی پرسشها التهاب مزمن را از بین ببرد بلکه توانست ۲۰ پوند وزن و ۱۳و یک چهارم اینچ کم کردن سایز داشته باشد. داستان او از این قرار است…

    من از التهاب مزمن زحمت می بردم تا این که رژیم غذایی ام را عوض کردن دادم

    مشکلات ناشی از التهاب مزمن که تامی فایفر Tammy Pfeiffer قبلا داشت:

    • – درد دائمی مفاصل و گردن
      – درد عضلانی

      عبارات مهم : رژیم غذایی – رژیم غذایی
      – حس پف کردگی
      – تاری دید
      خستگی ( و خستگی ذهنی )
      – سرفه روزانه
      – نفخ مداوم
      – و برطرف کردن پرسشها ناشی از التهاب مزمن

    خوددرمانی التهاب مزمن با عوض کردن در رژیم غذایی!

    او نه تنها توانست با عوض کردن رژیم غذایی تمام این پرسشها را از بین ببرد بلکه توانست ۲۰ پوند وزن و ۱۳و یک چهارم اینچ کم کردن سایز داشته باشد. داستان او از این قرار است.

    به نقطه ای رسیده بودم که دیگر احساس خوبی نداشتم و می دانستم که باید کاری انجام دهم. فشار خونم ۵ سال بود که روی مرز قرار داشت، ۲۰ پوند به وزنم اضافه شده است بود، دستهایم آرتریت داشت و احساس خستگی می کردم. همچنین با آلرژی و آبریزش بینی مسئله داشتم. مدام در حال سرفه و تمیز کردن گلویم بودم که بسیار برایم خجالت آور بود. آب میوه های پاکسازی کننده بدن juice cleanse را امتحان کردم و متوجه شدم که لبنیات می تواند عامل ایجاد کننده حساسیت من باشد بنابراین شروع به حذف آن ها کردم. کار بسیار مشکل بود چون من واقعا عاشق بستنی بودم. زمانی که در مورد یک مطالعه راجع به درمان کلی بدن شنیدم درست وقتش بود چون به دنبال کمکی جهت بازگشت سلامتی ام بودم ولی به کمک نیاز داشتم.

    برای دو هفته اول من و شوهرم میوه ها و سبزیجات با کیفیت بالا می خوردیم و ایده های خلاقانه زیادی جهت آشپزی هایم داشتم. من یک باغبانم و بنابراین سبزیجات زیاد و متنوعی در دسترسم بود. از این که آزادانه می توانستم تصمیم بگیرم گزینش کنم و غذای دلخواهم را بپزم واقعا خوشحال بودم نیازی نیست که در زمانی خاص غذایی خاص را بخورید و گزینه هایی که با میوه ها و سبزیجات پیش رو دارید تقریبا بی نهایت هست. در همین دو هفته بود که متوجه شدم حالم چقدر بهتر شده.

    یک بار که با دوستم در حال صرف شام بودیم اتفاقی نگاهی به دستم انداختم و دیدم دیگر متورم نیست. آرتریت من به نقطه ای رسیده بودکه دستانم مدام خارش داشتند و گاهی مجبور می شدم از سر کار به منزل برگردم تا کمپرس سرد روی دستانم بگذارم. ولی در کمتر از ۳ هفته دستانم دردی نداشتند و به نظر کوچک تر می رسیدند.

    یکی دیگر از لحظات شگفت انگیزی که تجربه کردم زمانی اضافه کردن تخم مرغ به رژیم غذاییمان بود. من مصرف تخم مرغ را فراموش کرده بودم و از اضافه کردن آن به غذاهایم بسیار هیجان زده شدم. ولی روز اول احساس خستگی زیادی داشتم. روز دوم حتی خستگی ام زیاد شد و روز سوم از شدت خستگی روی پا نبودم به همین علت تخم مرغ را کلا از رژیم غذایی ام از بین بردن کردم و دیگر دلم برایش تنگ نشد.

    همین تجربه را با شکر هم داشتم. چهار روز شکلات تلخ مصرف کردم و روز بعد درد آرتریت من برگشت و مجبور شدم دوباره کمپرس سرد رویش بگذارم. برایم باور کردنی نبود، تقریبا یادم رفته بود که دردش چه حسی دارد چون یک ماه بود که دردی نداشتم. به این شک کردم که مقصر ممکن است شکر باشد و بعد از چک کردن مواد تشکیل دهنده شکلاتی که خریده بودم مشاهده کردم که مقداری شکر ارگانیک در آن استفاده شده. مطمئن بودم که شکر التهاب من را برگردانده بود. دلم نمی خواست به هیچ عنوان این احساس درد را در دستانم داشته باشم بنابراین از بین بردن شکر برایم سخت نبود چون حس خوبش را قبلا درک کرده بودم. در دو ماهی که گذشت:

    • ۲۰ پوند وزن کم کردم
      دیگر احساس نفخ نداشتم
      شکمم صاف شده است بود
      فشار خونم به حالت عادی برگشته بود

    و فکر می کنم که تمرینات *چی گونگ qigong هم در این اصلاح نقش داشتند. همچنین از تمرینات یوگا جهت بازسازی بدنم استفاده کردم که نقش بزرگی در برنامه اصلاح من ایفا کرد.

    *چی کونگ qigong:(به چینی: 氣功) که به نام های کی کونگ و چی گونگ نیز آشنا می شود که در کلام به معنای «ترویج انرژی زندگی» است تمرینی جهت ترتیب حرکت، تنفس و آگاهی است که جهت تمرین، اصلاح حال و مدیتیشن استفاده می شود. از آنچه با صبغه فلسفه، درمان و هنرهای رزمی چین دیده می شود، چی کونگ را می توان روشی سنتی جهت تهذیب و ترویج چی که همان انرژی حیات است دانست.چی کونگ با تلفظ (chee goong) به معنی کونگ فوی در گردش انرژی درونی هست. چی کونگ که بعضی آن را «نای کونگ» [کونگ فوی درونی] نیز می نامند، تمریناتی است با هزاران سال قدمت که به وسیله مردم چین جهت حفظ و زیاد کردن سلامت جسمی و روانی و نیز به دست آوردن قدرت زیاد در هنرهای رزمی، انجام می شود.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : آموزش حرکات یوگا


    انرژی بیشتری دارم
    و در مورد خودم احساس بسیار خوبی دارم. حتی تمام ویتامین هایم را کنار گذاشتم، دیگر نیازی به آن ها نداشتم چون به جای مصرف نان و شیرینی جات خوراکی های درستی را جایگزین کرده بودم. آلرژی من از بین رفت و جهت دور نگه داشتنش هر روز صبح یک لیوان آب داغ با لیمو و یک قاشق چایخوری عسل می خورم. من متقاعد شده است ام که غذا می تواند ما را درمان کند. و سلامت قدیمم را باز بعد گرفتم.

    او نه تنها توانست با عوض کردن رژیم غذایی پرسشها التهاب مزمن را از بین ببرد بلکه توانست ۲۰ پوند وزن و ۱۳و یک چهارم اینچ کم کردن سایز داشته باشد. داستان او از این قرار است…

    نکات طلایی تامی جهت کم کردن التهاب

    نگران این نباشید که بدون برنج و سایر کربوهیدرات ها احساس سیری نخواهید کرد. اگر خوراکی های مغذی بخورید که بدنتان را تغذیه کند، احساس سیری خواهید کرد.آووکادو جهت سیر شدن عالی است و به جای خوردن چیپس سیب زمینی می توانید چیپس بادنجان یا کدو سبز با سس*گواکاموله Guacamole تهیه کنید. میان وعده دیگری که می توانید استفاده کنید کرفس به همراه هوموس هست. اگر سوشی می خورید بهتر است از رول های باریک آن بدون برنج استفاده کنید. گزینش های این چنینی راهی سالم تر جهت سیری شماست بدون این که یک ساعت یا دو ساعت بعد از آن احساس گرسنگی داشته باشید.

    بخش مهم دیگر توصیه من حمایت اجتماعی هست. تشویقی که از طرف دختر، شوهر و دوستانم دریافت می کردم ارزشمند بود و هر لحظه الهام بخش من جهت ادامه این مسیر بودند.

    *گواکاموله Guacamole:نوعی سس با پایه آواکادو است.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : طرز تهیه هوموس

    اگر می خواهید زیاد بدانید : خواص هوموس

    تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
    seemorgh.com/health
    اختصاصی سیمرغ


    واژه های کلیدی: رژیم غذایی | رژیم غذایی | استفاده | سلامتی | سلامت | انرژی | احساس | سلامت

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • جعبه هدیه کتاب
  • افست کتاب لاتین
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • چاپ کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار